Het is nu 25 mei 2012 05:04

veilig ontdekken ??

Alles over coming out.

Berichtdoor derek » 01 sep 2005 10:53

als je als getrouwde man bi gevoelens hebt en dit een keer wil uitproberen/ontdekken maar dan wel zonder risico dan heb je een probleem.
ik fantaseer weleens dat ik een man pijp, maarja kan dat ooit in de praktijk, wie kan je vertrouwen en hoe kom je met zo iemand in contact.
en ja je kan natuurlijk een condoom meenemen en zomaar ergens iemand oppikken maar dan heb je niet het gevoelen de smaak waar ik naar verlang.
wie heeft dezelfde gedachten en hoe ga je daar dan mee om of hoe heb je dit opgelost
gr derek
derek
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor BMW » 01 sep 2005 13:36

heb min of meer zelfde probleem. :wink: Ben er nog niet achter hoe je het op kunt lossen, maar ben hard aan het zoeken. I'll let you know :wink:
BMW
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor fredhoekstra64 » 01 sep 2005 15:32

derek schreef:als je als getrouwde man bi gevoelens hebt en dit een keer wil uitproberen/ontdekken maar dan wel zonder risico dan heb je een probleem.
ik fantaseer weleens dat ik een man pijp, maarja kan dat ooit in de praktijk, wie kan je vertrouwen en hoe kom je met zo iemand in contact.
en ja je kan natuurlijk een condoom meenemen en zomaar ergens iemand oppikken maar dan heb je niet het gevoelen de smaak waar ik naar verlang.
wie heeft dezelfde gedachten en hoe ga je daar dan mee om of hoe heb je dit opgelost
gr derek

Ik loop ook tegen hetzelfde op. Ik heb erg veel zin om een man te pijpen of om zelf gepijpt te worden. Ben zelf ook getrouwde man met bi gevoelens. Ik denk dat ik binnenkort maar mijn stoute schoenen aantrek en een date probeer te krijgen. Dus heb je interesse. Woon in omgeving Zwolle
fredhoekstra64
Newbie
Newbie

Berichtdoor The » 02 sep 2005 01:53

BMW schreef:heb min of meer zelfde probleem. :wink: Ben er nog niet achter hoe je het op kunt lossen, maar ben hard aan het zoeken. I'll let you know :wink:

Tjonge wat een BImannen opeens :o

Zelfs ik krijg regelmatig een getrouwde BIman op bezoek die gelukkig dezelfde sportshortjes fetish heeft als ik en zelfs een echte sportman is :D

Zijn vrouw, weet wel wat er aan de hand is, maar ziet het kontakt van haar man met een man, niet zo als een bedreiging, voor hun relatie.
Wel als haar man, met een andere vrouw zou gaan, dat ziet ze wel als konkurentie.

Als je gevoelens voor een man hebt, kan je dat toch niet wegstoppen, want dan raak je juist gefrustreert en ga je je vrouw als een blok aan het been zien, waarbij je je gekontroleerd wordt, daar zijn vrouwen toch al zo goed in, ze hebben altijd alles in de gaten, vanwege hun intuitie en jaloerzie.
Dus je kun daar beter eerlijk in zijn en erover praten.
Als je die gevoelens voor een man hebt, zal de vrouw het toch moeten aksepteren, het kan niet anders.
Ik blijf wel alleen hoor.
The
Expert
Expert

Berichtdoor derek » 02 sep 2005 07:36

het blijft erg lastig.
het probleem is dat ik met gemengde gevoelens zit.
ik weet niet of ik het leuk en/of lekker vind.
ik weet niet of ik van een man kan houden ofzoiets.
een ding weet ik wel ik wil mijn huwelijk niet beeindigen.

wat ik dus zoek is een manier om te ontdekken of ik echt bi ben, en als ik dat weet kan ik het een plekje geven in mijn gevoelens.
nu heb ik steeds dat gevoel van "ik wil het een keer proberen"
het gekke is dat ik niet nieuwsgierig ben in zoenen enzo maar alleen het vastpakken strelen van een lul, en ik wil een keer een lul in mijn mond incl het klaarkomen, op filmpjes is dat zo'n geweldig gezicht en dit heeft naar mijn idee zoveel inpact in je belevengssfeer dat ik dat een keer wil meemaken
het is dus niet een zaak van eerlijk zijn ofzo maar meer een zaak van het zoeken naar zekereheid omtrent mijn gevoelens
derek
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor KinKy » 02 sep 2005 07:43

stoute schoenen aan en naar zwolle!!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Bink » 02 sep 2005 08:48

Ik vraag mij ook altijd af: "hoe hou je het veilig?" Ik gebruik altijd een condoom, maar indien ik zeker wist dat het allemaal echt veilig was, no limits. Ik gebruik een condoom wegens de onzekerheid achteraf, juist wegens het risico. Ik weet dat ik de onzekerheid achteraf niet of moeilijk aankan. Ik heb trouwens al verhalen gehoord van andere mannen en jongens over die onzekerheid achteraf. Je leest er weinig over. De enige bij wie ik iets heb gelezen over ongerustheid achteraf is Rosa von Praunheim die er in zijn autobiografie iets over zegt.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor KinKy » 02 sep 2005 21:40

begin met schoon exemplaar...
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor derek » 06 sep 2005 08:04

zo zie je dus dat een op zich eenvoudig punt zo ontzettend ingewikkeld en onbereikbaar kan zijn.als ik zeg ik wil iemand pijpen, dan zijn er vast mannen die zich aanbieden.
maar als ik vraag wie is gegarandeerd schoon, en wil iemand de tijd geven om te leren pijpen.
je moet niet vergeten dat het zeggen en het doen twee heel verschillende dingen zijn.
het even in je mond stoppen is al een hele overwinning, maar het laten klaarkomen gaat misschien wel weken duren.
zo iemand is niet eenvoudig te vinden.
ik denk dat daar het grootste probleem zit niet een man vinden maar een man met geduld die je kan vertrouwen en helpt je ontdekkingsreis tot een goed einde te brengen.
derek
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor KinKy » 06 sep 2005 08:56

give it a try
nodig gewoon iemand uit
en kijk of je er verder mee wil
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor derek » 06 sep 2005 09:02

dat is het punt.
wie moet je uitnodigen.
ik kan wel zeggen tegen iemand kom daar en daar naar toe, en dan wat.
stel dat ik uiteindelijk toch niet durf ofzo gaat de ander gefrustreerd naar huis. nee zo makkelijk is het volgens mij niet.
was het maar waar
derek
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor BMW » 06 sep 2005 10:53

Als je t wil moet je denk ik iemand vinden met eenzelfde onervarenheid. En dan gewoon uitspreken wat je wel en niet wil / denkt te willen. Van te voren, maar ook zeer zeker tijdens de ontdekkingsreis.
Eén ding is zeker, als je niet wat afspreekt komt je er nooit achter. :wink: Suc6
BMW
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor KinKy » 06 sep 2005 12:27

hoe zie je eruit derek?
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor derek » 06 sep 2005 16:34

48 jaar, stevig gebouwd geen snor of baard wel een buikje
derek
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor derek » 08 sep 2005 09:10

nou ik ben benieuwd, heb een keer geraageerd, op een man die graag een keer achterop de motor mee wil (ik rij motor)
ik hoop zondag te ontdekken of de duozitter bi is en hoe hij mij gaat benaderen of niet.
heb in iedergeval een stap gezet
derek
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor KinKy » 08 sep 2005 21:32

spannend joh!

maarre
ontdekkken of de duozitter bi is??
je weet 't niet zeker??
echt spannend voor je
en kijken of jij kunt versieren!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor derek » 12 sep 2005 12:44

wat een domper zeg.
kan de ander man niet, moest naar een verjaardag.
ik heb dus alleen gereden, ook wel leuk hoor
had het idee dat hij wel in was voor een ontdekking, maar zeker weten doe ik dat niet.
zal dus nog even moeten wachten
derek
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor KinKy » 12 sep 2005 13:28

je kan toch ook wat parkeerplaatsten afrijden..
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor derek » 13 sep 2005 09:43

dat is juist het probleem.
op parkeerplaatsen komt van alles, en daar kan ik niet zien of iemand met de beste bedoelingen komt.
ik geloof ook niet dat er iemand bij zit die het geduld heeft om mij rustig te laten ontdekken.
en het belangrijkste ik weet niet of de man ziektes heeft
ik vraag misschien erg veel.
maar ik hygienisch en discreet aan mijn informatie komen.
stel je voor dat ik iemands lul in mijn mond neem en ik schrik of vind het eng of niet lekker en dan gewoon stoppen en weglopen, dat kan toch niet.
Ik heb ooit een man zien zonnen in zijn nakie, toen dacht ik als jij blijft slapen of doet alsof ga ik wel proberen maarja dat gaat dus niet
gr derek
derek
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor derek » 28 sep 2005 08:20

alle afspraken die ik wilde maken om een ontmoeting te regelen, zijn door diverse redenen mislukt.
ben eigenlijk weer terug bij af.

nou ja ik zie wel.
heb in ieder geval wat ideeen gekregen van diverse forum leden
groet derek
derek
Ontdekkend
Ontdekkend

Volgende

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast