Het is nu 25 mei 2012 04:57

van toen tot nu

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor priority-guys » 02 jan 2005 01:31

:)
Ik leidde een teruggetrokken leven met een vrouw en een baby, voelde me niet echt gelukkig, maar kon dat goed verbergen, ik werkte destijds op een tankstation en door reorganisatie kwam mijn "prins" op mijn tankstation werken, pfff ik voelde me behoorlijk opgelaten, en van het 1 kwam al snel het ander... Ik wist het , ik wist het, dit was hem, en andersom was dat ook duidelijk aanwezig, maar er was wel een probleem,
ik had een vrouw en een baby van net 9 maanden, en hij stond op het punt te trouwen met zijn vriendin en hun 13 maanden oude dochter... en nu? :?
Eerst heel veel praten, hoe zouden we het het beste kunnen aanpakken, want we willen ook de kids niet kwijt en geen grote ruzies.... :( Maar zo goed en makkelijk het in het begin ook ging, het werd steeds moeilijker gemaakt door anderen die zich er in gingen mengen, je kent ze wel die goedbedoelde mensen....
Uiteindelijk hebben we beiden de knoop doorgehakt, en voor ons geluk gekozen, heel zwaar maar we zijn er door heen gekomen.
Nadeel is alleen dat we tot op de dag van vandaag onze dochters niet meer mochten ontmoeten.
Inmiddels zijn we nog steeds heel gelukkig en monogaam, komen niet in gayscenes en hebben een leuke kennissenkring.
Wonen leuk en hebben leuke baan, dus wat wens je dan nog meer.

Velen dachten dat het een bevlieging zou zijn, maar inmiddels zijn diegene die dat zeiden zelf al 10 x van partner gewisseld.
En ja natuurlijk kijken we ook naar anderen en fantaseren ook wel eens over hoe het zou zijn met een ander, maar houden het wel bij elkaar, en genieten met volle teugen.

Wij zeggen altijd, wees open en eerlijk dan kom je het verst, en vreemd gaan en een smoes van "ja ik was dronken en en en" ja nou sorry... Dat kan dus niet...... Of je bent met je partner of je gaat vreemd....
Volgens mij scheelt er iets in je relatie wat je bij je partner niet kan vinden dus ga je dat elders zoeken.........

spanning????? Joh je moest eens weten hoe creatief je kan wezen, spanning genoeg hoor! :D
wat anderen niet kunnen kan ik ook niet
"ik ben niet gek, ben zo geboren":)
priority-guys
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor tim27 » 06 jun 2005 22:59

Onder het motto: beter laat dan nooit reageer ik toch nog even op je bericht (ik kan het niet laten)
Ik wil gewoon kwijt dat ik het ontzettend dapper van je/jullie vind dat jullie eigenlijk jullie hele leven hebben "opgezegd" en voor elkaar hebt gekozen. Je zegt nog wel: "Wonen leuk en hebben leuke baan, dus wat wens je dan nog meer." maar je had het eerder over jullie beider dochters... het lijkt me een groot gemis om die niet meer te kunnen zien!
Wat dat betreft heb ik (gelukkig) niets met jullie gemeen, ik ben niet eerder getrouwd geweest met een vrouw en heb ook geen kinderen. Wat we wel gemeen hebben is dat we een gelukkige, monogame relatie hebben :)
tim27
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor KinKy » 07 jun 2005 07:13

moet je zuinig op zijn!!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor The » 11 jun 2005 02:07

Blijkbaar vroeg en jong genoeg ermee begonnen, zodat je goed naar elkaar toe kon groeien en ook je grote vlam, nou dat is maar voor heel weinig mensen weggelegt, zeldzaam gewoon.

Helaas is het voor mij allemaal over en uit en bestaat de liefde niet meer.
Boven een bepaalde leeftijd wordt je uitgekotst en ontmoet je alleen iemand, als ze geld van je kunnen jatten.

Ik wil er mee zeggen.....zorg dat je betijds op jonge leeftijd je parner vindt, want anders ben je verwelkt en blijf je voor altijd alleen :cry:
The

Berichtdoor Musician » 11 jun 2005 16:40

Mijn eerste reactie: Wat een super gaaf verhaal. Wel moeilijk, maar je laat wel zien dat niet alles over rozen gaat, en dat mag ook wel eens gezegd worden. Echt gaaf: "Ik wens jullie bij deze nog veel geluk en een hoop gelukkige jaren.

priority-guys schreef:Wij zeggen altijd, wees open en eerlijk dan kom je het verst, en vreemd gaan en een smoes van "ja ik was dronken en en en" ja nou sorry... Dat kan dus niet...... Of je bent met je partner of je gaat vreemd....
Volgens mij scheelt er iets in je relatie wat je bij je partner niet kan vinden dus ga je dat elders zoeken.........

:3E: :3E: :3E: Hehe eindelijk iemand die het begrijpt in de GaY World....
--- Stilte is helend ---
Musician
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor luco » 11 jun 2005 18:46

:lol:
luco
Post Lord
Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Liefde