Het is nu 25 mei 2012 04:51

Vage dromen -.-

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor dark_Shadow » 16 apr 2009 16:53

Goedendag.

Ik ben Dark_shadow (othans dat is me nicknaam). Ik zit zelf met een klein probleempje. Ik ben uit dekast bij mijn moeder /overige familie dat ik bi ben. Maar dat terzeiden

Ik ben een jongen van net 18 jaar en woont bij zijn moeder. Ik heb sinds een halfjaar verkering met een meisje uit zeeland (en zelf woon ik in groningen) Me moeder vroeg laatst of ik dit misschien onbewust expres gedaan hebt (afstand) om niet kenbaar te maken dat ik bi/Homo ben. Dus dit is mijn eerste vraag. IS het mogelijk dat ik mijn vriendin onbewust als een scheelt gebruik om verder vragen te voorkomen?

En nu mijn 2e vraag

Ik heb sinds 3 dagen last van vage dromen :S Ik droom over een persoon die ik in werkelijkheid niet kan en in mijn dromen lijkt het wel mijn liefde (zie soms in vage stukken dat we plezier maken etc) Dus kan het niet zo zijn dat ik toch niet bi ben maar gewoon homo? Ik heb wel gevoelens voor mijn vriendin dat is gewoon een feit, maar ik stel deze vraag omdat ik die dromen niet erg lijk te vinden. Er komt geen vrouw tussen door maar echt een jongen man (geschat 18/19 jaar)

Ik zal het wel wat vaag geformuleerd hebben maar ik hoop dat iemand het begrijpt en me als het even kan dingen kan uitleggen etc. Want vanaf me 14 ben ik Bi (othans denk ik) en liefde boeide mij nooit. Maar misschien probeert mijn droom me iets duidelijk te maken.

Alvast bedankt voor het lezen en voor een eventueel reactie

Met vriendelijke groet J.Veninga :)
dark_Shadow
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Diederick » 16 apr 2009 19:05

dark_Shadow schreef:Goedendag.

Ik ben Dark_shadow (othans dat is me nicknaam). Ik zit zelf met een klein probleempje. Ik ben uit dekast bij mijn moeder /overige familie dat ik bi ben. Maar dat terzeiden

Ik ben een jongen van net 18 jaar en woont bij zijn moeder. Ik heb sinds een halfjaar verkering met een meisje uit zeeland (en zelf woon ik in groningen) Me moeder vroeg laatst of ik dit misschien onbewust expres gedaan hebt (afstand) om niet kenbaar te maken dat ik bi/Homo ben. Dus dit is mijn eerste vraag. IS het mogelijk dat ik mijn vriendin onbewust als een scheelt gebruik om verder vragen te voorkomen?

En nu mijn 2e vraag

Ik heb sinds 3 dagen last van vage dromen :S Ik droom over een persoon die ik in werkelijkheid niet kan en in mijn dromen lijkt het wel mijn liefde (zie soms in vage stukken dat we plezier maken etc) Dus kan het niet zo zijn dat ik toch niet bi ben maar gewoon homo? Ik heb wel gevoelens voor mijn vriendin dat is gewoon een feit, maar ik stel deze vraag omdat ik die dromen niet erg lijk te vinden. Er komt geen vrouw tussen door maar echt een jongen man (geschat 18/19 jaar)

Ik zal het wel wat vaag geformuleerd hebben maar ik hoop dat iemand het begrijpt en me als het even kan dingen kan uitleggen etc. Want vanaf me 14 ben ik Bi (othans denk ik) en liefde boeide mij nooit. Maar misschien probeert mijn droom me iets duidelijk te maken.

Ik herken dit niet, ik ben zelf 20, homo en heb nooit dromen / fantasiën gehad over vrouwen. Vrouwen interesseren me werkelijk geen sier. Wel heb ik een poosje geworsteld met mijn gevoelens, dat kwam vooral door God waar ik nu niet zo'n goede relatie meer mee heb.

Anyway, je bent nog jong, waarschijnlijk nog druk bezig jezelf aan het ontdekken en dit soort verwarring hoort daar gewoon bij. Niks aan het handje, zou ik zeggen. Het is al wat dat je ouder weet dat je biseksuele gevoelens hebt en daar zo te horen geen bijzondere problemen mee heeft. Je kunt nog alle kanten op, hetero kun je weer worden (de meeste mensen experimenteren wel wat in hun jeugd) en homo mag ook altijd. Biseksueel is ook nog altijd een optie... wat ik probeer te zeggen is dat het misschien wat vroeg is om je druk te gaan maken welke titel je jezelf moet geven.

Wacht het rustig af, je ziet wel wat je wordt. Droom lekker door over jongens en blijf bij je vriendin zolang je 'gevoelens' voor haar hebt. Mocht je 'gevoelens' voor een jongen krijgen, wees daar dan ook niet bang voor. Het is de normaalste zaak van de wereld om homo, bi of hetero te zijn; net zoals het normaal is om te twijfelen over je seksuele richting in de latere fasen van je pubertijd. Alles komt altijd op z'n pootjes terecht, that's how nature works. Dus: relax en laat je door jezelf verrassen, misschien wordt je voor het eerst verliefd op een jongen, misschien een meisje - misschien zelfs allebei.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor KinKy » 16 apr 2009 20:21

Diederick schreef:
dark_Shadow schreef:Goedendag.

En nu mijn 2e vraag

Ik herken dit niet, ik ben zelf 20, homo en heb nooit dromen / fantasiën gehad over vrouwen. Vrouwen interesseren me werkelijk geen sier. Wel heb ik een poosje geworsteld met mijn gevoelens, dat kwam vooral door God waar ik nu niet zo'n goede relatie meer mee heb.

Anyway, je bent nog jong, waarschijnlijk nog druk bezig jezelf aan het ontdekken en dit soort verwarring hoort daar gewoon bij. Niks aan het handje, zou ik zeggen. Het is al wat dat je ouder weet dat je biseksuele gevoelens hebt en daar zo te horen geen bijzondere problemen mee heeft. Je kunt nog alle kanten op, hetero kun je weer worden (de meeste mensen experimenteren wel wat in hun jeugd) en homo mag ook altijd. Biseksueel is ook nog altijd een optie... wat ik probeer te zeggen is dat het misschien wat vroeg is om je druk te gaan maken welke titel je jezelf moet geven.

Wacht het rustig af, je ziet wel wat je wordt. Droom lekker door over jongens en blijf bij je vriendin zolang je 'gevoelens' voor haar hebt. Mocht je 'gevoelens' voor een jongen krijgen, wees daar dan ook niet bang voor. Het is de normaalste zaak van de wereld om homo, bi of hetero te zijn; net zoals het normaal is om te twijfelen over je seksuele richting in de latere fasen van je pubertijd. Alles komt altijd op z'n pootjes terecht, that's how nature works. Dus: relax en laat je door jezelf verrassen, misschien wordt je voor het eerst verliefd op een jongen, misschien een meisje - misschien zelfs allebei.

this is clear :kiss:

je hebt een goed en helder antwoord gegeven
chapeau
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor dark_Shadow » 16 apr 2009 21:24

Ja maar wat moet ik nu tegen over mijn vriendin. Ze weet dat ik Bi ben, en respecteert gelukkig ook. Maar straks heb ik een vriendin genomen terwel ik homo ben :S en dus heb ik haar gevoelens gekwetst en dat wil ik juist niet

Maar bedankt voor jullie reactie het heeft me niet echt geholpen maar toch bedankt :)
dark_Shadow
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor KinKy » 16 apr 2009 22:31

daar wringt de schoen dus
is ze een "vriendin" of echt een meisje waar je een relatie mee wil opbouwen?
heb je ook sex met haar?
en bevalt dat ook wederzijds?
heb je verder wel eens sex gehad met een jongen en denk je evenwichtig een oordeel te geven wat je het prettigst vind.........

om kort te gaan, er is een uitleg gegeven over waar je staat in je leven, daar moet je nog geen al te vaste conclusies uittrekken, dat is een ontdekkingstocht wat "leven" heet
verder moet je je dromen ook maar eens over je heen laten komen
misschien eindigd 't wel een keer in een natte droom, maar wat zegt zoiets nu echt

't belangrijkste is dat je eerlijk bent tegen je vriendin over je bi-gevoelens, dus kwets je absoluut niet hoor
je bent eerlijk, dat is 't meest zuivere in een relatie
als blijkt dat je toch meer naar homo-zijn neigt kun je dat ook eerlijk vertellen
maar dan moet je wel met de broek uit en 't ervaren
dus je kunt je afvragen om met vreemdgaan iemand te kwetsen, dan ligt de bal geheel bij jou....
en daar kunnen we allemaal wel over oordelen , maar jij moet er mee leven
niet eenvoudig, maar blijf altijd eerlijk, ook als je een leuke jongen leert kennen
vertel 't haar, wellicht voor je met hem 't bed in duikt
dan is aan haar de beslissing om met jou verder te gaan
al lijkt 't me niet leuk dat zij weet dat je met een ander ligt te rollen.....
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Bink » 16 apr 2009 22:46

Ik ken enkele 100%-homomannen die met een vrouw zijn getrouwd en heel sterke gevoelens voor hun vrouw hebben (soms zelfs sterkere dan hun heterobroertjes). Ik ben zelf 100% homo en heb ook heel sterke gevoelens voor vrouwen, zij het niet de gevoelens die heteromannen meestal voor vrouwen hebben. Wanneer ik heteromannen over vrouwen bezig hoor, denk ik vaak dat zij vrouwen zien op exact dezelde wijze als ik tegen mannen aankijk (toegegeven, soms nogal schunnig en kinky). Het kan dus perfect dat jij homo of bi bent en heel sterke gevoelens voor vrouwen hebt. No problem. En voor je vriendin heb ik echt geen oplossing tenzij dat iedereen zich kan vergissen. Stel dat je dit pas later, bijv, op je vijvendertigste, ontdekt - en je al getrouwd bent - wat zou je dan doen? Gelukkig ben je er vroeg bij. Tijd om uit te maken wat je wil.
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Diederick » 17 apr 2009 12:47

Als ik het goed heb, veronderstellende dat je met "...en liefde boeide mij nooit" dat je nooit verliefd bent geweest; maakt het toch niet zoveel uit dat je een vriendin hebt? Ik bedoel, vervelend voor haar, maar als jij niet op vrouwen verliefd blijkt te worden dan is dit wel het eerlijkste tegenover de dame(s).

Je moet er tenslotte niet aan denken je hele leven vast te zitten aan deze vriendin, die je in je roerige jeugd hebt gevonden, vanwege iets waar je toen (nu dus) nog helemaal niet zeker van was. Mocht je niet meer 'gevoelens' voor je vriendin hebben, of meer 'gevoelens' voor een jongen hebben, dan is het het beste om dit gewoon aan je vriendin te vertellen. Die zal dat niet leuk vinden, en jij net zo min, maar dat is wel hoe de vork in de steel steekt.

Eerlijk duurt het langst, is wel zo prettig en daar hebben beide partijen het meest aan. Dan kan je vriendin lekker op zoek naar een ander vriendje (dat gebeurt toch wel, de meeste kalverliefdes duren niet voor eeuwig) en kan jij gezellig mee mannen zoeken - tenzij je natuurlijk hetero blijkt te zijn en gewoon een ander wilt.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor KinKy » 17 apr 2009 20:59

Diederick schreef:) en kan jij gezellig mee mannen zoeken - .

"t zijn net paaseieren...... :lol:
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Diederick » 20 apr 2009 13:25

KinKy schreef:"t zijn net paaseieren...... :lol:

Met romige vulling.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor KinKy » 20 apr 2009 18:03

mmmmmmmmmmmmmmmmmm
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Liefde