Het is nu 25 mei 2012 04:49

[Fetish] Underwear

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor Brownie » 03 jun 2010 19:47

Ik vroeg me af of er anderen zo'n fetisme hebben. Ik vind ze aantrekkelijk als ze in een lekkere strakke underwear zitten. Strakke boxers, slips, strings, jockstraps in die leeftijdscategoie 16-20. Een echte jonge knapen gezicht.

Aantal voorbeelden:
- Voorbeeld 1
- Voorbeeld 2
- Voorbeeld 3
- Voorbeeld 4
- Voorbeeld 5
- Voorbeeld 6
- Voorbeeld 7
- Voorbeeld 8
- Voorbeeld 9
- Voorbeeld 10

Ik kan zo wel doorgaan met het opnoemen. De bron laat ik achterwege, wegens dat de site echter voor 18+ mensen zijn. Aangezien dat er mensen die jonger zijn.

Graag reacties!!!!
Brownie
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Bink » 03 jun 2010 22:39

Strak vind ik ook bijzonder lekker. Een gast in zijn onderbroek strelen terwijl je kan zien hoe alles erin gekoesterd zit! Man. Man. Man. Wat oudere mannen in de volgende stijl heb ik wel meer aan.

http://www.usg-online.com/
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor markjeee » 08 jun 2010 12:19

Mhm yummmmm. :verliefd:

Ik vind het wel opwindend om naar mannen met een strakke zwembroek te kijken,maar zelf zou ik ze niet dragen want ik vind het meer voor iets oudere mannen.
Mijn vriendje mag me btw wel verassen met zo een strak onderbroekje,hihi..
markjeee
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Brownie » 08 jun 2010 12:31

Ik zie niet graag oudere mannen die vol behaard zijn over hun gehele lichaam en dan nog eens wat aan de mollige kant zijn in een strakke onderbroek.

Geef mij maar een jongeman, slank, lekker glad geschoren en nog eens een leuk gezicht in een strakke onderbroek zitten :roll:
Brownie
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor markjeee » 08 jun 2010 12:36

Brownie schreef:Ik zie niet graag oudere mannen die vol behaard zijn over hun gehele lichaam en dan nog eens wat aan de mollige kant zijn in een strakke onderbroek.

Geef mij maar een jongeman, slank, lekker glad geschoren en nog eens een leuk gezicht in een strakke onderbroek zitten :roll:

Het is tegenwoordig niet in om als 17-18 jarige jongen in een strakke zwembroek te lopen,maar in zo een lange :') meestal lopen mannen vanaf 25 ofzo pas in een strakka zwembroek ?
markjeee
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Brownie » 08 jun 2010 12:47

Het is inderdaad jammer dat je dat niet ziet. Die foto's in mijn eerste post zijn denk ik ook jongens van 20 tot 25 maar hebben echter een gezicht van 17 tot 18!

Iemand die denkt dat zij dat ook hebben? Misschien kun je een fototje posten van jezelf in ondergoed of bij de topic wat voor ondergoed draag jij?
Brownie
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Rukkrtje » 03 jul 2010 23:31

Ik vind het vaak veel geiler als een jonge bink een broekje aanheeft of een geile boxer in plaats van helemaal naakt. Natuurlijk vind ik naakt ook zeker en vast botergeil, kan je sneller aan je gewenste pik.
Rukkrtje
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Bink » 05 jul 2010 22:52

Helemaal eens met Rukkrtje. De onderbroek voegt er mysterie aan toe. Bovendien is niets zo ophitsend als 'n onderbroek. Ze grijpt de man recht in het kruis, spant in de reet, kust de Poort tot het Penetralium.

http://en.wiktionary.org/wiki/penetralium
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Rukkrtje » 11 jul 2010 15:07

Bink schreef:Helemaal eens met Rukkrtje. De onderbroek voegt er mysterie aan toe. Bovendien is niets zo ophitsend als 'n onderbroek. Ze grijpt de man recht in het kruis, spant in de reet, kust de Poort tot het Penetralium.

http://en.wiktionary.org/wiki/penetralium

Wat heb je dat slim vernoemd zeg :D
Rukkrtje
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor DanceInYourUndie » 10 aug 2010 00:03

Kleine slips blijven het mooist bij een mannenlichaam passen.
De man word er gewoon veel mooier van (vind ik)
DanceInYourUndie
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor mikka » 14 okt 2010 15:14

Bink schreef:Strak vind ik ook bijzonder lekker. Een gast in zijn onderbroek strelen terwijl je kan zien hoe alles erin gekoesterd zit! Man. Man. Man. Wat oudere mannen in de volgende stijl heb ik wel meer aan.

http://www.usg-online.com/

THNX VOOR DE GOEIE LINK MAN
mikka
Aftastend
Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Sex