Het is nu 25 mei 2012 04:47

uitstellen

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor gaypoetbe » 31 jul 2011 23:10

wie houdt er ook van klaarkomen uit te stellen ? Soms uren, dagen of weken.... als je dan komt... mmm :-)
gaypoetbe
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Talldutch » 31 jul 2011 23:19

Dit heet 'Edgen' of 'Edging'. Is idd ENORM lekker. Gaat bij mij overigens wel gepaard met een flinke productie van voorvocht... Zoveel te langer als ik het volhoud (vooral de repetitie tussen opnieuw een stijve kweken, weer laten afslapen, weer stijve, etc) zoveel te meer vocht kwijlt mijn eikel. Heerlijk!

PS... voorvocht is géén sperma. Voorvocht is dan ook kristal helder, als gelatine achtig water. Zodra het wat troebel-wittig lijkt, ejaculeer je al zaad (kom je dus klaar).

Je uiteindelijke volle zaadlozing is idd GODDELIJK.
Talldutch
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor fygran » 01 aug 2011 17:54

Talldutch schreef:Dit heet 'Edgen' of 'Edging'. Is idd ENORM lekker. Gaat bij mij overigens wel gepaard met een flinke productie van voorvocht... Zoveel te langer als ik het volhoud (vooral de repetitie tussen opnieuw een stijve kweken, weer laten afslapen, weer stijve, etc) zoveel te meer vocht kwijlt mijn eikel. Heerlijk!

PS... voorvocht is géén sperma. Voorvocht is dan ook kristal helder, als gelatine achtig water. Zodra het wat troebel-wittig lijkt, ejaculeer je al zaad (kom je dus klaar).

Je uiteindelijke volle zaadlozing is idd GODDELIJK.

@Talldutch: Wat kun je daar lekker grafisch over schrijven. :3E:

Ik heb niet de zelfbeheersing om het meer dan een paar uur vol te houden.
fygran
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Bink » 02 aug 2011 00:21

gaypoetbe schreef:wie houdt er ook van klaarkomen uit te stellen ? Soms uren, dagen of weken.... als je dan komt... mmm :-)

Zo te horen, ben je klaar voor "some nice male chastity". 'n Lekkere kuisheidsgordel om je lul en klaar ben je. De sleutels naar 'n Meester aan de andere kant van de wereld sturen en alleen Hij beslist wanneer je eruit mag en of je er überhaupt nog uitmag.

http://www.chastitymansion.com/forum/in ... ty-and-ed/
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Erwin17 » 06 aug 2011 22:15

Door ervaring wijs geworden stellen mijn vriend en ik ons orgasme meestal 2 tot 3 keer uit. We hebben dan soms al wel een beetje voorvocht, maar dan stoppen we direct. Hij verslapt dan en dan gaan we weer langzaam opbouwen. Als onze piemels dan dan weer keihard staan, laten we ze weer los. Als we besluiten om het te laten komen, ervaar ik een heel intens orgasme en weet zeker dat de zaadlozing veel meer is dan als we meteen na 1 keer tot een hoogtepunt zouden komen. Ik spuit dan bijv. wel 5 forse stralen, anders misschien net 3.
Erwin17
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor lotus » 14 aug 2011 12:51

ja ik heb dezelfde ervaring, ik stel klaarkomen lang uit, stteds tot het randje gaan. vraagt wel de nodige zelfbeheersing, Maar als je na een paar uur dan komt dan is het mmmmmmmm
lotus
Newbie
Newbie

Keer terug naar Gay Forum - Sex