uitstellen
6 berichten
• Pagina 1 van 1
Dit heet 'Edgen' of 'Edging'. Is idd ENORM lekker. Gaat bij mij overigens wel gepaard met een flinke productie van voorvocht... Zoveel te langer als ik het volhoud (vooral de repetitie tussen opnieuw een stijve kweken, weer laten afslapen, weer stijve, etc) zoveel te meer vocht kwijlt mijn eikel. Heerlijk!
PS... voorvocht is géén sperma. Voorvocht is dan ook kristal helder, als gelatine achtig water. Zodra het wat troebel-wittig lijkt, ejaculeer je al zaad (kom je dus klaar).
Je uiteindelijke volle zaadlozing is idd GODDELIJK.
PS... voorvocht is géén sperma. Voorvocht is dan ook kristal helder, als gelatine achtig water. Zodra het wat troebel-wittig lijkt, ejaculeer je al zaad (kom je dus klaar).
-

Talldutch - Ontdekkend

Talldutch schreef:Dit heet 'Edgen' of 'Edging'. Is idd ENORM lekker. Gaat bij mij overigens wel gepaard met een flinke productie van voorvocht... Zoveel te langer als ik het volhoud (vooral de repetitie tussen opnieuw een stijve kweken, weer laten afslapen, weer stijve, etc) zoveel te meer vocht kwijlt mijn eikel. Heerlijk!
@Talldutch: Wat kun je daar lekker grafisch over schrijven.
Ik heb niet de zelfbeheersing om het meer dan een paar uur vol te houden.
-

fygran - Ontdekkend

gaypoetbe schreef:wie houdt er ook van klaarkomen uit te stellen ? Soms uren, dagen of weken.... als je dan komt... mmm
Zo te horen, ben je klaar voor "some nice male chastity". 'n Lekkere kuisheidsgordel om je lul en klaar ben je. De sleutels naar 'n Meester aan de andere kant van de wereld sturen en alleen Hij beslist wanneer je eruit mag en of je er überhaupt nog uitmag.
http://www.chastitymansion.com/forum/in ... ty-and-ed/
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Door ervaring wijs geworden stellen mijn vriend en ik ons orgasme meestal 2 tot 3 keer uit. We hebben dan soms al wel een beetje voorvocht, maar dan stoppen we direct. Hij verslapt dan en dan gaan we weer langzaam opbouwen. Als onze piemels dan dan weer keihard staan, laten we ze weer los. Als we besluiten om het te laten komen, ervaar ik een heel intens orgasme en weet zeker dat de zaadlozing veel meer is dan als we meteen na 1 keer tot een hoogtepunt zouden komen. Ik spuit dan bijv. wel 5 forse stralen, anders misschien net 3.
- Erwin17
- Aftastend

6 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex