Het is nu 25 mei 2012 04:43

uitgaan in N/M-Limburg?

Vertel of lees ervaringen over clubs sauna's cafe's etc. hier

Berichtdoor glimboy/lakslet » 08 mei 2005 23:10

Wie kan mij tips geven waar ik ergens, niet te ver weg van Venlo kan uitgaan, het liefst in een beetje gay- bar, waar ik ook met mensen praten/flirten kan, ik voel mij best wel alleen in dit gat hier...
Het liefst iets met fetish..?
:wink:
Groetjes van het glimmende sletje...
glimboy/lakslet

Berichtdoor Gast » 02 jul 2005 14:50

Sinds kort organiseert stichting Coming Inn iedere laatste vrijdag van de oneven maand (mei - juli, etc.) een homofeest in Venlo. kjik voor actuele datum + locatie op http://www.coming-inn.nl
Gast

Berichtdoor Gast » 02 jul 2005 15:42

Anonymous schreef:Sinds kort organiseert stichting Coming Inn iedere laatste vrijdag van de oneven maand (mei - juli, etc.) een homofeest in Venlo. kjik voor actuele datum + locatie op http://www.coming-inn.nl
Gast

Berichtdoor Reindert » 01 aug 2005 20:06

glimboy/lakslet schreef:Wie kan mij tips geven waar ik ergens, niet te ver weg van Venlo kan uitgaan, het liefst in een beetje gay- bar, waar ik ook met mensen praten/flirten kan, ik voel mij best wel alleen in dit gat hier...
Het liefst iets met fetish..?
:wink:
Groetjes van het glimmende sletje...

Ik was laatst bij OUT! in Heerlen, geweldige party, die weten hoe het moet. Sprak daar met de dj en die zei dat ze in heel Limburg actief zijn maar binnenkort ook met feesten enzo.

Misschien iets om in de gaten te houden? Ik zit met hetzelfde, kom uit Roermond is ook weinig te doen.
Reindert

Berichtdoor Gast » 20 aug 2005 13:27

OUT! is actief in Zuid-Limburg, ik heb ze nog nooit iets boven Roermond zien doen om eerlijk te zijn. Als dat echt zo is, wat doen ze dan Reindert? Want ik ben toch vrij goed op de hoogte wat er in Limburg speelt op homo-gebied...
Gast

Keer terug naar Gay Forum - Uitgaan