Het is nu 25 mei 2012 04:42

Uitgaan in de WHAM

Vertel of lees ervaringen over clubs sauna's cafe's etc. hier

Berichtdoor Gaylounge WHAM » 12 feb 2004 16:32

Ken je Gaylounge de WHAM in Amersfoort? Kom eens langs!
Gaylounge de WHAM is iedere woensdag van 21.00 tot 24.00 geopend en iedere zaterdagavond van 22.00 tot 02.00 uur.
Verder iedere 1ste vrijdag van de maand Jongerenavond en iedere 3de vrijdag van de maand Vrouwenavond!

Of kijk eens op onze website home.wanadoo.nl/wham

Tot snel!! :lol: :D
Gaylounge WHAM

Berichtdoor Nice » 12 feb 2004 16:32

Gaylounge WHAM schreef:Ken je Gaylounge de WHAM in Amersfoort? Kom eens langs!
Gaylounge de WHAM is iedere woensdag van 21.00 tot 24.00 geopend en iedere zaterdagavond van 22.00 tot 02.00 uur.
Verder iedere 1ste vrijdag van de maand Jongerenavond en iedere 3de vrijdag van de maand Vrouwenavond!

Of kijk eens op onze website home.wanadoo.nl/wham

Tot snel!! :lol: :D
:shock:
Nice

Berichtdoor MARIO » 22 sep 2004 16:54

Hoi,

Ik ken de Gay lounge van de WHAM niet maar zou het wel leuk vinden om eens te komen kijken. Wat het misschien extra leuk zou maken is als er nog mensen komen uit de periode van zo rond 1980 en die aan toneel deden. Waarom? ik ben namelijk verleden jaar getrouwd met Berend van Egmond en van wat ik weet was hij betrokken met/bij div activiteiten toen der tijd, ik zou het leuk vinden om (als er nog mensen zijn die Berend kennen) met hun een soort van verrassingsborrel te organiserren. Dus wie mijn kanjer nog kent uit die tijd neem aub contact met me op Hij word namelijk 40 in December zou leuk zijn een paar mensen uit die tijd te ontmoeten en iets af te spreken.

Tot Hoors Mario van Egmond van der Bijl
Email: mario16b@hotmail.com :wink:
MARIO
Aftastend
Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Uitgaan