Het is nu 25 mei 2012 04:42

uit de kast, wil je weer terug?

Alles over coming out.

Voor wie uit de kast is... zou je terug willen in de kast?

Ik wil weer terug
3
14%
ik weet het nog niet
5
23%
Nee ik ben blij dat ik er uit ben.
14
64%

Totaal aantal stemmen : 22

Berichtdoor purmernoord » 30 dec 2005 15:17

Ik trap zelf maar af, ik zou niet meer terug willen... ben blij dat ik out ben en bijna niemand doet er moeilijk over!
purmernoord
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Pianoman » 14 jan 2006 21:16

Hallo ik ben nieuw hier.

Ik weet al en jaar of 9 van mezelf dat ik homo ben, en ik heb het er erg moeilijk mee gehad zoals iedereen denk ik. Sinds vorig jaar heb ik het voor mezelf eindelijk geacepteerd, door er over e praten met en maatschappelijkwerkster, maar nu wil ze dat ik het ook aan mijn familie vertel, ik weet niet of ikdaar klaar voor ben.

Ik zou het graag willen vertellen, maar ben bang dat ik daar later spijt van krijg, eigenlijk heb ik wel spijt van mijn coming out tegen over mijn maatschappelijkwerkster.

Wat nu. :cry:
Pianoman
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor KinKy » 14 jan 2006 22:50

zelf bepaal je ten alle tijden aan wie je het verteld
laat je nooit forceren
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor luco » 14 jan 2006 22:59

KinKy schreef:zelf bepaal je ten alle tijden aan wie je het verteld
laat je nooit forceren

Neem deze raad maar aan.
Nooit overhaasten, jij bent de baas en niemand anders. Maar gedane zaken kunnen niet terug gedraaid worden.
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Pianoman » 15 jan 2006 19:30

Oké, dankje wel voor de tip, ik zal er aan denken.
Pianoman
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor luco » 15 jan 2006 21:15

Mooie atvar trouwens :D
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor bitchboy » 17 jan 2006 12:08

k ben blij dat ik er uit ben 8) kan ik teminste normaal naar een jongen kijken zonder allemaal smoesjes te verzinnen en rood te worden

Bye
if love is a drug, I guess where all sober, if hope is a song, I guess its over, if god's on the side, than god is a joker
bitchboy
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Pianoman » 17 jun 2006 17:52

Oke, het heeft erg lang geduurt, maar ik ben weer terug om jullie even op de hoogte te stellen van mijn laatste ontwikkelingen, ik was best blij met jullie goede adviesen, en die heb ik dan ook opgevolgd.

Ik heb uiteindelijk gewoon heel duidelijk gezegd dat ik er nog niet aan toe ben, en als ze er toch weer over zou beginnen dat ik dan zou stoppen met de therapie, ze heeft het dan uiteindelijk dan ook toch maar laten rusten waar ik erg blij om ben.

Nu ben ik inmiddels niet meer in therapie omdat ik het nu voor mijzelf erg goed heb geacepteerd dat ik homo ben en ik voel me er best goed bij, intussen tijd heb ik ook iemand leren kennen die ook homo is, en mij heeft geadviseerd om eventueel contact te zoeken met het C.O.C. als ik er wel aan toe ben om het te vertellen aan familie en vrienden, want die zijn er speciaal voor.

Dus hierbij mijn verhaal, bedankt en tot ziens. :D
Pianoman
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor maestro » 06 aug 2006 17:13

Wat valt er dan eigenlijk te accepteren?!? Dat je anders bent? Maar iedereen verschilt dan toch?
maestro
Expert
Expert

Berichtdoor Pianoman » 07 aug 2006 23:42

maestro schreef:Wat valt er dan eigenlijk te accepteren?!? Dat je anders bent? Maar iedereen verschilt dan toch?

Ik ben bang dat mijn familie niks meer met mij te maken wil hebben, of dat ze anders tegen mij gaan doen alsof ik niet meer bij hoor, en dat ze dan anders over mij gaan denken, omdat de meeste famileleden alle homo´s in een hokje stoppen, waar ik me erg kwaad om kan maken. ik wil gewoon dat ze mij blijven zien zoals ik nu ben en niet anders.
Pianoman
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Zodan » 08 aug 2006 00:06

Pianoman schreef:
maestro schreef:Wat valt er dan eigenlijk te accepteren?!? Dat je anders bent? Maar iedereen verschilt dan toch?

Ik ben bang dat mijn familie niks meer met mij te maken wil hebben, of dat ze anders tegen mij gaan doen alsof ik niet meer bij hoor, en dat ze dan anders over mij gaan denken, omdat de meeste famileleden alle homo´s in een hokje stoppen, waar ik me erg kwaad om kan maken. ik wil gewoon dat ze mij blijven zien zoals ik nu ben en niet anders.

Lastig.En hoe ga je dat nu doen als je je maatje tegenkomt?Uiteindelijk moet je dan met de billen bloot zal ik maar zeggen.Dan zijn de rapen alsnog gaar.Krijg je weer zoiets als"waarom heb je ons dat niet eerder verteld".
Zodan
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Pianoman » 20 aug 2006 21:41

Zodan schreef:
Pianoman schreef:
Lastig.En hoe ga je dat nu doen als je je maatje tegenkomt?Uiteindelijk moet je dan met de billen bloot zal ik maar zeggen.Dan zijn de rapen alsnog gaar.Krijg je weer zoiets als"waarom heb je ons dat niet eerder verteld".

Ik heb de laatste tijd erg goed nagedacht over wat jullie alemaal zeiden over het wel of niet vertellen en jullie hebben gelijk waarom mijn leven verpesten voor en ander, nou uiteindelijk heb ik gisteren de stap genomen om het te zeggen, ik ben naar mijn ouders gegaan maar alleen mijn moeder was thuis maar ik was toch van plan om het te zeggen nu ik de moed nog had.

Het gesprek begon allemaal wat stroef, want ik kreeg weer die brok in mijn keel, toen zei ik dat ik het erg moeilijk vondt om het te zeggen, spontaan zei mijn moeder of ik homo was en ik zei ja, en mijn moeder vondt het niet erg want ze had het eigenlijk altijd al geweten, en ze zei als ik maar gelukkig ben.

Mijn moeder wil alleen niet dat ik er mee te koop ga lopen, hoe ik het de rest van de familie ga zeggen moest ik zelf weten je bent het aan niemand verplicht zei ze, ik ben ergens wel wat opgelucht maar het blijft en rare ervaring, ik hoop dat ik er van opknap.
Pianoman
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor KinKy » 20 aug 2006 21:55

geloof me........
je knapt er van op
m'n beste vriend zei 't 27jr geleden........
als je nu maar niet gek erbij gaat lopen
nu dan,......
we hebben en zeer hechte vriendschap opgebouwd
zijn samen de halve wereld over gevlogen en gebackpaked
gisteren samen met m'n maat uitgeweest
't klikt prima

gewoon jezelf blijven en een ieder laten zien dat je inborst goed is
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Zodan » 20 aug 2006 22:16

Proficiat.Dat is een hele belangrijke stap die je hebt genomen.En wederom blijkt dat er eigenlijk geen reden was voor bezorgtheid.Vaak is het je eigen valse schaamte die je er van weerhoud om open kaart te spelen.Een opstakel uit de weg.
Zodan
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Pianoman » 22 aug 2006 19:17

KinKy schreef:geloof me........
je knapt er van op
m'n beste vriend zei 't 27jr geleden........
als je nu maar niet gek erbij gaat lopen
nu dan,......
we hebben en zeer hechte vriendschap opgebouwd
zijn samen de halve wereld over gevlogen en gebackpaked
gisteren samen met m'n maat uitgeweest
't klikt prima

gewoon jezelf blijven en een ieder laten zien dat je inborst goed is

Hahaha, nee dat zal ook niet gebeuren, ik zie mijzelf gewoon als homo met en hetero uiterlijk, en ik denk ook niet dat zo'n pasje bij mij zal passen, maar verder ik voel me echt opgelucht, en het zit mij ook gewoon niet meer dwars wat en ander van mij denkt.

:D
Pianoman
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor KinKy » 22 aug 2006 19:21

ok
ga er lekker mee door en geniet van je leven!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Pianoman » 22 aug 2006 19:22

Zodan schreef:Proficiat.Dat is een hele belangrijke stap die je hebt genomen.En wederom blijkt dat er eigenlijk geen reden was voor bezorgtheid.Vaak is het je eigen valse schaamte die je er van weerhoud om open kaart te spelen.Een opstakel uit de weg.

Dankje wel Zodan.

Ja dat klopt, het was ook mij eigen schaamte wat en ander van mij zou denken. Ik heb me gewoon jaren zorgen gemaakt om niks, als ik het eerder had geweten dat het ook goed kan uitpakken, dan had het mij veel kop zorgen gescheelt, maar goed dat is vaak achteraf

Maar het is er uit, en ik voel me verder goed. :D
Pianoman
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor luco » 23 aug 2006 11:58

zou eigenlijk iedereen moeten doen, mensen die er tegen aan lopen te hikken dat ze er uit willen komen en toch de moed er niet voor hebben. Erg frustrerend lkijkt me en je blijft er maar mee zitten en het wordt steeds erger. Te weten dan in de meeste gevallen de ouders het wel accepteren of zelfs al wisten.
Eend moet men er toch uit komen en er kunne 2 dingen gebeuren als men er uit komt. 1. men accepteerd het niet en 2. men accepteerd het.
Maar te weten dat ji degene bent die het moet accepteren van jezelf wat een ander er van zegt diet er niet eens toe. Je bent wie je bent, en dat zul je heel je leven blijven, en de rest heeft dat maar te accepteren. Of ze dat nou leuk vinden of niet.
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Pianoman » 27 aug 2006 23:24

luco schreef:Je bent wie je bent, en dat zul je heel je leven blijven, en de rest heeft dat maar te accepteren. Of ze dat nou leuk vinden of niet.

Dit waren dan ook de gedachten die bij naar boven kwamen, ze moeten
het maar accepteren, en gelijk heb je, ik weet nu dat het ook positief opgevat kan worden.

:D
Pianoman
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor luco » 27 aug 2006 23:35

:wink:
luco
Post Lord
Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast