Uit de kast en wat nu?
7 berichten
• Pagina 1 van 1
Hallo ik stel me eerst even voor (ben nieuw op dit forum
) Ik ben sunset een 16 jarige Bi/Homo (zit nog te twijvelen) uit het Noorden. Ik ben ongeveer al 2 maanden uit de kast, Ik zou willen weten wat ik wat ik nu moet doen.
Groetjes
Groetjes
Look at yourself the way you are, don't look back at those who want to change you
-

Sunset - Aftastend

langzaam ga je alles ontdekken
hoe je in 't leven komt te staan
je maakt keuzes
school, opleiding, vervolg, sport, vrienden, vriendinntjes, hobby's, werk, verenigingsleven, autorijles, werk, eigen huisje....
je hebt geen keuze in
ouders, familie, broers, zussen ed.
en daar tussendoor ga je laveren en je eigen leven leiden
soms lukt 't alleen en soms niet
en dan ga je een oplossing zoeken
en dat is heel boeiend
1 ding heb je opgelost dus daar ben je klaar mee
dat kun je verder acxhter je laten en verder je padd op en de wereld ontdekken
met jouw keuzes
met je eigen verantwoordelijkheden
daar ben je al een tijdje mee bezig, maar langzaam kom je op eigen benen te staan en kom je steeds losser van je ouders. ed. te staan
geloof me, dat wordt heel boeiend en bedenk; iedereen heeft een koek gehad die kan je direct opeten en dan is de koek op, maar je kan er ook wat rustiger mee doen en dan doe je er heel lang over(beeldspraak)
maar 't leven wordt alleen maar mooier, ook met dalen, want dan leer je de toppen kennen
hoe je in 't leven komt te staan
je maakt keuzes
school, opleiding, vervolg, sport, vrienden, vriendinntjes, hobby's, werk, verenigingsleven, autorijles, werk, eigen huisje....
je hebt geen keuze in
ouders, familie, broers, zussen ed.
en daar tussendoor ga je laveren en je eigen leven leiden
soms lukt 't alleen en soms niet
en dan ga je een oplossing zoeken
en dat is heel boeiend
1 ding heb je opgelost dus daar ben je klaar mee
dat kun je verder acxhter je laten en verder je padd op en de wereld ontdekken
met jouw keuzes
met je eigen verantwoordelijkheden
daar ben je al een tijdje mee bezig, maar langzaam kom je op eigen benen te staan en kom je steeds losser van je ouders. ed. te staan
geloof me, dat wordt heel boeiend en bedenk; iedereen heeft een koek gehad die kan je direct opeten en dan is de koek op, maar je kan er ook wat rustiger mee doen en dan doe je er heel lang over(beeldspraak)
maar 't leven wordt alleen maar mooier, ook met dalen, want dan leer je de toppen kennen
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Wat doet een hetero nadat hij heeft beseft dat hij hetero is? Doe net hetzelfde, zou ik zeggen. Maar je hebt natuurlijk een heel scherp besef van wie je bent, zal je zeggen. Dat besef kan heel ingrijpend zijn, maar de meesten vinden het te banaal om er wat over te zeggen. Doe gewoon hetzelfde als de eerste de beste hetero en gebruik een condoom (afijn voor zover nodig, want veruit meer dan twee derden van de homomannen blijken niet aan penetraties en dergelijke toestanden te doen).
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

hey groetjes ben 45j homo pas ge-out na huwelijk met vrouw heb zolang gewacht omdat ik niemand wou pijn doen maar situatie was niet houdbaar ik gind eraan kapot begin dit jaar ben ik dan toch uit de kast gekomen met alle gevolgen vandien 2 zonen die boos zijn scheiding enz
maar toch ondank alles ben ik opgelucht en voel ik me gelukkig
het is alleen spijtig dat het zo moeilijk is om relatie aan te gaan alles draait alleen om sex
sex hoort er natuurlijk bij maar vriendschap ook ben zeer gevoelig op dat punt
wat denken jullie ervan groetjes leo xxx
maar toch ondank alles ben ik opgelucht en voel ik me gelukkig
het is alleen spijtig dat het zo moeilijk is om relatie aan te gaan alles draait alleen om sex
sex hoort er natuurlijk bij maar vriendschap ook ben zeer gevoelig op dat punt
wat denken jullie ervan groetjes leo xxx
- abbalover
- Newbie

7 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast