Het is nu 25 mei 2012 04:37

Uit de kast...en hoe nu verder?

Alles over coming out.

Berichtdoor Phantas » 04 mei 2011 18:06

Hallo,

Zal me maar eerst even voorstellen - ik ben Richard, 32 jaar en ben op 20 April uit de kast gekomen. Laat he?
Ik woon nog steeds bij mijn ouders en ze namen het goed op. Wel wat beduusd en verbaasd, maar het is allemaal gelukkig goed afgelopen. Moet nog een paar mensen vertellen dat ik homo ben, een andere vriendin weet het al. De rest van de familie, daar hou ik het nog even voor verborgen. Ik heb nog geen relatie en het lijkt me beter om dat eerst te bewerkstelligen voordat ik de familie er hiermee overval. Dan heb je in ieder geval iets achter de hand zullen we maar zeggen.

Ben een totaal onervaren gay - sinds mijn schooltijd was ik niet bezig met relaties of seks of wat dan ook. Nu dus uit de kast, maar hoe moet dat nou verder?
Ik wil wel iemand ontmoeten in mijn regio (Rotterdam) maar ben geen kroegentijger en van die seksdingen daar hoe ik me nog even verre van. Brrr.

Ik zeg niet dat ik geen seks wil - alleen dat ik eigenlijk liever eerst iemand wil ontmoeten, leren kennen, uiteindelijk verliefd worden/zijn en dat het dan op seks uitloopt zou mooi zijn.

Maar hoe ik dit allemaal moet gaan doen? Goede vraag.
Heb op internet wel eens gekeken bij de homodating site maar het viel me vooral op dat iedereen er meer op uit is om seks te hebben dan om echt een leuke date of relatie aan te gaan. Dus dat viel eigenlijk ook een beetje tegen.

Anyway, ik val dus op mannen, liefst zo tussen de 25 en 40/45 jaar. Zo rond mijn eigen leeftijd zou helemaal mooi zijn.

Heb me nu dus ook maar op dit forum aangemeld om meer te weten te komen. Tips?

groetjes,
Richard
Hmmm...wat zal ik hier nu eens verzinnen?
Phantas
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Steve » 04 mei 2011 22:29

Ik zou zeggen, vooral niets overhaasten. En inderdaad, gay dating is nou eenmaal voor driekwart op sex gericht, dat wil daarom niet zeggen dat het onmogelijk is, het wordt alleen lastig.

Gewoon erop uit trekken, een leuke bar in Rotterdam binnengaan op de vroege avond en spontaan gesprekken aanknopen, dat is een beginpunt!
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor Phantas » 05 mei 2011 17:23

Bedankt Steve - ben niet zo'n outgoing persoon dus dat zal voor mij een behoorlijk grote stap zijn. Kweet nog niet wanneer ik die (of ooit) zal maken. ;)

Zijn er überhaupt mensen uit mijn regio die hier ook lid zijn? ;)
Hmmm...wat zal ik hier nu eens verzinnen?
Phantas
Aftastend
Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast