Typisch Gay Vakantie Tips
13 berichten
• Pagina 1 van 1
Ik ga in de nazomer op vakantie en vroeg me eigenlijk af wat er hedentendage voor hippe, leuke, spannende maar vooral gay vakantiebestemmingen zijn?
Ik hoorde wel eens over sitges praten maar dat wordt her en der ook tegengesproken als zijnde "jaren 80"
Iemand ideeen? Liefst even kort je ervaring erbij vermelden aub.
Ik hoorde wel eens over sitges praten maar dat wordt her en der ook tegengesproken als zijnde "jaren 80"
Iemand ideeen? Liefst even kort je ervaring erbij vermelden aub.
-

Julian - Wegwijs

Waarom zou je een "gay" vakantie willen? Ik denk dat mensen zich vaak teveel beperken door zich aan hun eigen doel- minderheidsgroep te conformeren en hun neus niet te veel over de grenzen heen te steken. Ga gewoon ergens naartoe waarvan je denkt: "dat lijkt me een leuke plek om op vakantie te gaan!" en zie gewoon wat en wie je tegenkomt. Werkt perfect!
(Nog maar anderhalve maand, dan mag ik op vakantie naar Ierland, mijn God, wat kijk ik dáár naar uit!)
(Nog maar anderhalve maand, dan mag ik op vakantie naar Ierland, mijn God, wat kijk ik dáár naar uit!)
- Neal
- Wegwijs

Wat is er toch veel intolerantie jegens homo's op dit homo-forum. Laat ieder toch in z'n waarde en laat ieder toch z'n eigen voorkeuren hebben in plaats van daar steeds weer opnieuw op te slaan. 
Je zult pas vinden als je kan stoppen met zoeken
-

Junyo - Wegwijs

Al eens naar Gran-Canaria geweest? 4 uurtjes vliegen vanaf Amsterdam.
Er zijn daar "Gay-Only" verblijven genoeg. bv, Club Tucanes of Beach Boy Bungalows., Villa Blanca's om er maar een paar te noemen.
Beach Boy is een gezellig klein park met 20 bungalows, erg leuk.
Ben er regelmatig geweest. Er komen vooral daar Nederlanders, Belgen, Fransen, Engelsen, Italianen.
Leuke personeel daar!
Er is ook voldoende uitgaansmogelijkheid in het Yumbo Centre.
Gaybars, restaurants, darkrooms, je vindt het er allemaal.
Op weg van BBB naar het Yumbo kom je langs een leuk Nederlands
restaurant, bij Jan en Betty. Ideaal als je liever geen vreemde kost wil eten in het buitenland.
Deze bestemming is te boeken via diverse reisbureau's
bv.:www.mantravel.nl
Goede Reis!!!!
Er zijn daar "Gay-Only" verblijven genoeg. bv, Club Tucanes of Beach Boy Bungalows., Villa Blanca's om er maar een paar te noemen.
Beach Boy is een gezellig klein park met 20 bungalows, erg leuk.
Ben er regelmatig geweest. Er komen vooral daar Nederlanders, Belgen, Fransen, Engelsen, Italianen.
Leuke personeel daar!
Er is ook voldoende uitgaansmogelijkheid in het Yumbo Centre.
Gaybars, restaurants, darkrooms, je vindt het er allemaal.
Op weg van BBB naar het Yumbo kom je langs een leuk Nederlands
restaurant, bij Jan en Betty. Ideaal als je liever geen vreemde kost wil eten in het buitenland.
Deze bestemming is te boeken via diverse reisbureau's
bv.:www.mantravel.nl
Goede Reis!!!!
- Limburger
- Newbie

l0vE schreef:Zijn er ook wintersport plaatsen waar veel voor gay mannen te doen is?
Duik 's een apres ski bar in met dronken mannetjes! Succes verzekerd!
-

bartjebarneveld - Expert

13 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Wonen / Vakantie