twijfelfase:s
7 berichten
• Pagina 1 van 1
hallo,
ik ben 20 jaar en heb het nog nooit met een jongen gedaan
maar fantaseer er wel over, en heb wel allis voor de webcam afgetrokken voor een jonge ik bloot hij niet! maar nu wil ik eens een x afspreken om wat verder gaan... het lijkt me gewoon geil om een x te pijpen en anaal te gaan!
en is niet persee dat ik die jonge zo leuk vind maar gewoon het ondeugende
snappie ik vind het moeilijk het te beschrijfen dat merk je wel!
nu is mijn vraag ben ik nou homo of bi!?? of ben ik gewoon aan het uitzoekn hoe het is!???
b.v.d. voor jullie reacties
ik ben 20 jaar en heb het nog nooit met een jongen gedaan
maar fantaseer er wel over, en heb wel allis voor de webcam afgetrokken voor een jonge ik bloot hij niet! maar nu wil ik eens een x afspreken om wat verder gaan... het lijkt me gewoon geil om een x te pijpen en anaal te gaan!
en is niet persee dat ik die jonge zo leuk vind maar gewoon het ondeugende
nu is mijn vraag ben ik nou homo of bi!?? of ben ik gewoon aan het uitzoekn hoe het is!???
b.v.d. voor jullie reacties
Als je enkel van jongens houd, dan zou je homo kunnen zijn. Maar hoe sta je tegenover vrouwen, daar heb je niks over gezegd.
Ik denk dat iedere man weleens gefantaseerd heeft over een andere jongen. Ik zou zeggen, gewoon eens de stoute schoenen aan trekken en go for it
Ik denk dat iedere man weleens gefantaseerd heeft over een andere jongen. Ik zou zeggen, gewoon eens de stoute schoenen aan trekken en go for it
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
-

luco - Post Lord

Misschien dan toch bi, maar dast hoeft niet hoor, fantaseren en het ook daadwerkelijk met een jongen doen is een groot verschil.
Maar denk er eens over om de stoute schoenen aan te trekken. Dan kom je er vanzelf wel achter of je het wel of niet lekker vind.
Maar denk er eens over om de stoute schoenen aan te trekken. Dan kom je er vanzelf wel achter of je het wel of niet lekker vind.
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
-

luco - Post Lord

7 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast