Het is nu 25 mei 2012 04:32

Twijfel alom

Alles over coming out.

Berichtdoor Lorus » 18 jan 2005 18:35

Hallo,

M'n titel zegt genoeg, twijfel, twijfel en nog 's twijfel. Ik zal even het hele verhaal vertellen en hoop dat er mensen zullen reageren.

Ik ben nu 19 jaar en ben altijd op meiden gevallen. Met het uitgaan altijd achter de vrouwen aan, versieren etc. Sex met vrouwen is heerlijk, maar vind het toch steeds minder worden.

Zo'n jaartje terug verkering gekregen met een hele leuke meid. Tot over m'n oren verliefd, vond het echt perfect. Ging na een half jaartje toch uit en sindsdien loop ik eigenlijk steeds meer naar jongens/mannen te loeren. Masturberen doe ik eigenlijk nog altijd op plaatjes van pijpende vrouwen of gewoon plaatjes van lekkere vrouwen. Tot een week terug ongeveer. Nu vaak met de gedachte gepijpt te worden door een man. Het houdt maar niet op, denk er veel aan.

Ik twijfel echt enorm, ik weet het niet meer. Ben ik homosexueel? Ik kan me er niets bij voorstellen, en de gedachte 'anaal' vind ik echt ronduit vies/smerig. Maar orale sex daarentegen, lijkt me weer perfect.

Iemand hier ervaring mee op deze manier? Ik ben immers al 19 en bijna 20, en meestal kom je er toch wel eerder achter als je homosexueel bent lees ik overal??

Groeten en alvast bedankt voor een eventuele reactie.
Lorus
Newbie
Newbie

Berichtdoor Siyuni » 18 jan 2005 19:07

Hoi Lorus,

Om het nóg een graadje ingewikkelder te maken: je zou ook nog biseksueel kunnen zijn.
Eerst even dit: ook na je 20e kun je erachter komen dat je homoseksueel bent, dat kan, maar houd als graadmeter aan “Wat windt mij seksueel op?”. Word je niet warm of koud van een man en seks met een man (maar wel met een vrouw), dan ben je vast heteroseksueel, val je juist op mannen en voel je ook veel voor/bij seks met een man, dan ben je homoseksueel. Kun je van seks met zowel een vrouw als een man genieten en erdoor opgewonden raken, dan ben je vast biseksueel.

Over je opmerking dat je je weinig voor kunt stellen bij anale seks: dat kan, ik heb er zelf ook geen bijzonder prettige gedachten bij (te meer, omdat ik nogal functioneel denk: een anus is biologisch gezien om ontlasting door kwijt te raken), maar goed, ieder gek zijn gebrek, niet waar? Maar desondanks weet ik wel dat ik homoseksueel ben.

Ik wens je veel succes bij het ontdekken van je geaardheid,

Siyuni
Siyuni

Berichtdoor Vincent » 27 jan 2005 03:54

Zo zie je maar dat het voor iedereen anders is dat uit de kast komen, ikzelf heb enkel grote moeite gehad met het vertellen aan mijn ouders, daarna ging het als vanzelf.

m.a.w. alle adviezen, tips en dergelijke ten goede, uiteindelijk is het een pad wat je toch helemaal zelf zal belopen. :wink:
Vincent
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Renne » 01 jun 2005 16:06

Hallo, Ik ben al een tijdje aan het vechte of ik nouw bi bent of hetero..
Ik durf het tege mn 2 beste vriendinne niet te zeggen maar wel tege de meissjes uit me klas want eentje is ook bi of in ieder geval die zoent ook met meisjes, ik heb nog nooit met een meisje gezoend maar ik heb echt de hoop dat dat snel gebeurd :!:
Maar mijn 2 beste vriendinne kom op daar kan/durf je toch eigenlijk alles tege zegge (niet dus).
Mijn ouders heb ik geen problemen mee dat te zeggen want een van me broers is homo en dat acceptere ze.
Maar wat moet ik nou doen ben ik bi ofniet ik fantaseer er heel veel over :oops:

Help me
Bedankt alvast
Renne
Renne

Berichtdoor Gast » 01 jun 2005 21:19

Lorus schreef:Hallo,

M'n titel zegt genoeg, twijfel, twijfel en nog 's twijfel. Ik zal even het hele verhaal vertellen en hoop dat er mensen zullen reageren.

Ik ben nu 19 jaar en ben altijd op meiden gevallen. Met het uitgaan altijd achter de vrouwen aan, versieren etc. Sex met vrouwen is heerlijk, maar vind het toch steeds minder worden.

Zo'n jaartje terug verkering gekregen met een hele leuke meid. Tot over m'n oren verliefd, vond het echt perfect. Ging na een half jaartje toch uit en sindsdien loop ik eigenlijk steeds meer naar jongens/mannen te loeren. Masturberen doe ik eigenlijk nog altijd op plaatjes van pijpende vrouwen of gewoon plaatjes van lekkere vrouwen. Tot een week terug ongeveer. Nu vaak met de gedachte gepijpt te worden door een man. Het houdt maar niet op, denk er veel aan.

Ik twijfel echt enorm, ik weet het niet meer. Ben ik homosexueel? Ik kan me er niets bij voorstellen, en de gedachte 'anaal' vind ik echt ronduit vies/smerig. Maar orale sex daarentegen, lijkt me weer perfect.

Iemand hier ervaring mee op deze manier? Ik ben immers al 19 en bijna 20, en meestal kom je er toch wel eerder achter als je homosexueel bent lees ik overal??

Groeten en alvast bedankt voor een eventuele reactie.

Het allerlaatste waar je aan moet denken als je aan homo denkt, is anaal. De overgrote meederheid van de homo's doet nooit of te nimmer wat anaal. Dat imago van "anaal" is alleen het gevolg van de projectie van heterosex op homosex. Omdat het bij hetero's uitsluitend om penetratie gaat, wordt geheel ten onrechte geredelijk aangenomen dat dat bij homo's ook het geval is. Volgens sommigen is er trouwens slechts sprake van sex wanneer er daadwerkelijk wordt gepenetreerd. Wij homo's weten wel beter.
Gast

xxx

Berichtdoor Kay » 03 jun 2005 07:33

Hoi Lorus,

Je zegt dat je "al" 19 bent, en vindt dat je het nu wel moet weten. Je bent nog niet zo heel lang bezig met sexualiteit, dus is het niet raar dat je twijfelt.
Maar, maak het jezelf niet te moeilijk. Waarschijnlijk zit je in een "hetero-wereldje" qua vrienden, maar daardoor moet je je niet laten leiden.
Ga bijv. gewoon eens uit in het gay-wereldje. Je zult merken dat het totaal niet is zoals je denkt.
Jou idee over gay-zijn is net als het overgrote deel van de mensen denkt. Anaal??? Hoe kom je erop! Echt waar, dat is echt geen gay-ding hoor. Natuurlijk zijn er mannen die er van houden, maar er zijn ook legio vrouwen die op die manier graag door hun man "genomen" willen worden. Dus het een heeft niet met het ander te maken.
Gay zijn is (net als een hetero relatie), lief zijn voor elkaar, elkaar steunen, beminnen, lol hebben enz. maar dat is nog héél ver weg van "anaal".
Blijkbaar ben je erg op sex gericht, maar dat heeft niets te maken met homo´s.
Sex is erg belangrijk, zeker, maar dat moet wel voortkomen uit een goede verstandhouding.
Ik hoop dat je gaat vinden wat je wilt, maar zoek niet te hard, laat het gewoon over je heen kome. Wie weet heb je volgend jaar wel een hele lieve vriendin, maar...........wie weet, een hele lieve vriend.
Ik was zelf ver in de twintig toen ik voor het eerst een vriendje had, en dat is nog niet eens zo laat. Er zijn mensen die pas op hun veerstigste toegeven aan hun geaardheid. Doe het rustig aan. Je ziet vanzelf wat het gaat worden. Luister naar je gevoel.
Veel succes en plezier, en misschien moet je eens verhalen gaan lezen op: http://www.comingout.nl . Wie weet heb je er iets aan.

Dikke kus,

Kay
Kay

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast