Trendy? Mannen met Uggs
12 berichten
• Pagina 1 van 1

Nu de winter er aan komt, mogen de Ugg boots weer uit de kast. Echte fashionista's liepen er vorige winter al mee te pronken, nu lijkt de trend niet enkel gelimiteerd tot damesvoeten. De mannelijke celebs geven het voorbeeld, zelfs de echte venten als Ronnie Wood, Bruce Willis en Brad Pitt lijken overtuigd.
Uggs-boots maken heel wat emoties los. De één vindt ze spuuglelijk, de ander onweerstaanbaar. Wat er ook van zij, de boots zijn nog steeds trendy en de warme laarsjes verkopen als zoete broodjes. Modekenners die niet verzot zijn op de looks van de Ugg, vrezen dat de trend zich zelfs zal doorzetten onder mannen.
Kate Moss, Pamela Anderson, Cameron Diaz en Sarah Jessica Parker mogen de pioniers genoemd worden voor het dragen van de met schapenvacht gevoerde schoen. Leonardo Di Caprio, Jason Donovan, Orlando Bloom en Benn Affleck imiteren hun vrouwelijke collega's en ontdekken de voordelen van warme voetjes. Net als de schapenscheerders, de piloten en surfers in Australië, die de schoenen al droegen in de jaren zeventig.
De Ugg-fabrikanten zien de mannelijke trend graag aan. Directrice Connie Rishwain meldt dat bij de lancering van een Ugg Store in Covent Garden ook een aantal voetballers van Chelsea aanwezig zijn. De mannen moeten helpen een nieuwe markt aan te boren voor de Ugg, aldus de vrouw. "Het merk roept een goed gevoel op. Het draait om comfort en luxe. Het is dan ook een zeer herkenbaar product. Eenmaal aan je voet, heeft iedereen het opgemerkt".
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Steve op facebook: www.facebook.com/sleuyter
Kijk ook eens op www.homodating.nl
-

Steve - Moderator

omg. da's toch echt weer net iets té.
uggs zijn voor vrouwen.
uggs zijn voor vrouwen.
- StewieGriffin
- Aftastend

Zie volgende...
Laatst bijgewerkt door Diederick op 08 jun 2009 21:56, in totaal 1 keer bewerkt
“Nothing in the world is more dangerous than a sincere ignorance and conscientious stupidity.”
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Dit is weer zoiets stoms...
Ik bedoel, een Ryan Phillippe op crocks in een nachtjapon met een stomme kleppet op zou ik nog net zo graag het bed mee in duiken. Als je een knappe kerel de meest idiote rommel aan laat trekken wordt 'ie niet minder knap - dat kan allemaal uit. De meeste mensen prikken wel door zulke achterlijke stunts heen; mannen met Uggs is gewoon een zielige poging die rommel aan mensen te slijten die dat niet kunnen. Mensen die geen eigen gevoel hebben voor wat mooi is.
Het lijkt me vooral erg warm om in te lopen, naast het feit dat het nergens naar lijkt. Het zijn laarzen, die niet vies mogen worden.

Ik bedoel, een Ryan Phillippe op crocks in een nachtjapon met een stomme kleppet op zou ik nog net zo graag het bed mee in duiken. Als je een knappe kerel de meest idiote rommel aan laat trekken wordt 'ie niet minder knap - dat kan allemaal uit. De meeste mensen prikken wel door zulke achterlijke stunts heen; mannen met Uggs is gewoon een zielige poging die rommel aan mensen te slijten die dat niet kunnen. Mensen die geen eigen gevoel hebben voor wat mooi is.
Het lijkt me vooral erg warm om in te lopen, naast het feit dat het nergens naar lijkt. Het zijn laarzen, die niet vies mogen worden.

“Nothing in the world is more dangerous than a sincere ignorance and conscientious stupidity.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
-

Steve - Moderator

12 berichten
• Pagina 1 van 1