Trekken veilig
7 berichten
• Pagina 1 van 1
Wat bedoel je met trekken? Aan ballen trekken? Aan voorhuid trekken? Aan tieten trekken? Aftrekken is volstrekt veilig behalve extreme dinges (te veel en te ingewikkeld om op te noemen) en behalve wanneer je besmet zaad in het oog, de mond of een andere opening zou krijgen, maar ook dan kan water helpen behalve open wonde.
Ik ben al aan voorhuid en ballen getrokken. Nooit wat van ondervonden behalve dat de ballen een tijdje nodig hebben om weer helemaal naar boven te kruipen. Zeer rekbaar zakie.
Of bedoel je trekking in de Himalaya? Dat is een ander onderwerp waarover veel op internet is te vinden. Zelfs Chinese sites staan er nowadays vol van.
Ik ben al aan voorhuid en ballen getrokken. Nooit wat van ondervonden behalve dat de ballen een tijdje nodig hebben om weer helemaal naar boven te kruipen. Zeer rekbaar zakie.
Of bedoel je trekking in de Himalaya? Dat is een ander onderwerp waarover veel op internet is te vinden. Zelfs Chinese sites staan er nowadays vol van.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

mars74 schreef:Is iemand anders trekken of getrokken worden nu helemaal veilig of niet?
Wel een beetje op google gekeken maar wordt er niet echt wijs uit.
Onervaren.
Helemaal veilig is alle contact met mensen vermijden. Je kunt zomaar Hepatitis B of wat al niet meer oplopen. Maar ik denk dat je zelf wel het risico van trekken kunt inschatten. Bovendien, in the heat of the moment, denk je echt niet meer aan veiligheid en is doorstomen naar de volgende stap zomaar gebeurt.
Zorg gewoon dat je de grote risico's vermijd of bestrijd met een condoom. Pijpen is relatief veilig mits je geen wondjes in je mond hebt (bijvoorbeeld vlak na het tandenpoetsen of na het eten van harde dingen) en je partner niet al bekend is met een virus. Mocht je partner al wel besmet zijn met het een of het ander, dan is pijpen met een condoom misschien een beter idee. Anale seks doe je natuurlijk met.
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Bink schreef:Of bedoel je trekking in de Himalaya? Dat is een ander onderwerp waarover veel op internet is te vinden. Zelfs Chinese sites staan er nowadays vol van.
Stond je op de automatische piloot toen je dit typte?
Bink schreef:Is trekken dan als rukken te verstaan? In die betekenis behalve aftrekken heb ik het nog nooit gehoord.
duh .. voor de man die alles over woorden weet vind ik je nou wel een beetje dom overkomen Bink ...
-

maestro - Expert

Niks automatische piloten. Naar het schijnt is het bovendien zelfs een zeer ernstig abuis om over trekking in de Himalaya te spreken.
Ja, trekken in de zin van rukken had ik nog nooit gehoord. Wel aftrekken.
Ja, trekken in de zin van rukken had ik nog nooit gehoord. Wel aftrekken.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Haha, ja ik bedoelde idd aftrekken. Weet ook niet waaraan ik zat te denken. Misschien idd wel vakantie gedachten.
Maar AFtrekken is dus eigenlijk veilig, ok zo goed als veilig, als ik een ander aftrek, oppas met sperma en ik zelf niet aan mijn pik zit (en andersom). Dan geen kans op SOA etc.
Maar AFtrekken is dus eigenlijk veilig, ok zo goed als veilig, als ik een ander aftrek, oppas met sperma en ik zelf niet aan mijn pik zit (en andersom). Dan geen kans op SOA etc.
- mars74
- Aftastend

7 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex