Trekken onder de douche
6 berichten
• Pagina 1 van 1
Als ik mezelf trek of iemand mij trekt onder de douche duurt het altijd veel langer tot dat ik kom ;s
- jeweetwatikwil
- Newbie

Kwestie van gewenning denk ik. Als er een aantal dagen geen reguliere plaats is om het te doen (bed, achter pc) gaat de douche net zo snel. Met 15 man in een tentje op de hei hoef je daar niet lang over na te denken.
Afhankelijk van die andere 14 natuurlijk...
Afhankelijk van die andere 14 natuurlijk...
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Wat ik niet begrijp, is dat sommige gasten staande sneller klaarkomen dan zittende en omgekeerd. Ik kom sneller klaar zittende. In bad zittende ben ik op 45 seconden klaar als ik niet oplet, maar onder de douche duurt het wat langer. Ik heb 'n maatje die op de toppen van zijn tenen staande meteen spuit. Hij staat de hele kort tijd om het zaakje op te pompen in amper... (tja, ik heb het nooit echt gemeten)
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Bink, dat is denk ik gewoon een soort van voorkeur?
Hoewel je het niet echt kan sturen ofzo xd
Zittend gaat voor mij bijvoorbeeld ook veel sneller, en vind ik lekkerder. Maare,
Ben ik de enige die het niet altijd lekker vind om in bed te rukken? Liggend is niet mijn ding, denk ik.
Hoewel je het niet echt kan sturen ofzo xd
Zittend gaat voor mij bijvoorbeeld ook veel sneller, en vind ik lekkerder. Maare,
Ben ik de enige die het niet altijd lekker vind om in bed te rukken? Liggend is niet mijn ding, denk ik.
- MashUp
- Newbie

6 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex