Het is nu 25 mei 2012 04:24

transseksueel

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor Snapelover » 29 jul 2009 11:37

Ik ben een moeilijk geval. Bij 'transseksueel' denkt iedereen aan een man die vrouw is geworden, maar je hebt natuurlijk ook de omgekeerde richting. Ik heb op mijn 20ste een transformatie van vrouw naar man laten doen. Veel komt dat niet voor, in vergelijking tot man-vrouw transseksuelen. De meeste transseksuelen zoals ik, vallen op vrouwen en hebben vaak een relatie. Maar ik val op mannen. Ik ben dus eigenlijk 'homo' geworden na de transformatie. Mensen die mij niet van vroeger kennen, zien het niet aan mij, de transformatie is goed gelukt. Alleen heb ik nooit een penis laten construeren, omdat me dat niet echt mooi leek en er vaak medische complicaties optreden.

En daar zit mijn probleem: de meeste homo's vinden dat onderdeel toch wel erg belangrijk. Ik kan het ze niet kwalijk nemen, want ik vind het zelf ook belangrijk aan een andere man! Daardoor is het super moeilijk om een relatie te krijgen. Ik heb wel vaker contactadvertenties gezet enzovoort, een paar keer leek het erop of de vonk oversprong. Tot het moment dat ik vertelde hoe het zat. Een enkeling deed dan nog wel eens stoer en zei 'we proberen het gewoon'. Maar al gauw bleek dan dat het toch te moeilijk is voor een echte homo om een man met een vrouwelijk onderstel te accepteren.

Mijn eerste contact ooit, was een bi-man. Die had er geen moeite mee. Hij vond het wel kinky. Het lijkt er dus op dat ik het van biseksuele mannen moet hebben. Maar zijn die er wel zoveel? Het begint op een speld in een hooiberg te lijken, een hele grote hooiberg.

Ik ben nu niet meer jong (49), had me er al jaren bij neergelegd dat ik dan maar zonder relatie moet. Maar nu ik ouder word, begint het te knagen en voel ik mij toch erg eenzaam. Ik wil zo graag dat er ook iemand is die van mij houdt. Ik val op oudere mannen en die zijn er genoeg. Maar hoe vind ik die ene voltreffer. Cafe's aflopen vind ik vreselijk, er zitten hier in de provincie altijd dezelfde vriendenkliekjes in de homobars en disco's haat ik.
Internet contactadvertenties zijn ook niet alles, heb ik van een vriend begrepen; die vond het nogal oppervlakkig allemaal. Ik vind het bovendien moeilijk de juiste dosis informatie te geven in een contactadvertentie. Ik wil mensen niet voor de gek houden, maar ook niet meteen vertellen hoe het zit, omdat ze dan te snel afhaken.
Iemand tips of suggesties voor mij?
Snapelover
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Bink » 03 aug 2009 23:54

Jammer genoeg geen tips of suggesties voor jou. Ik kan me zo voorstellen wat er in de kop van de homo met de pet omgaat wanneer je hem zegt hoe het staat. In mijn homo-met-de-pet-kop gebeurt namelijk net hetzelfde. Ik heb in het weekend enkele maten gesproken over je post die me erg aangrijpt. Er is naar het schijnt een gast net als jij die wat bekendheid geniet, maar ze wisten zijn naam niet meer. Ik kan je niet echt tips of suggesties geven. Mijn maten hadden ook geen suggesties of tips.

Ik denk dat de homo met de pet denkt: "oh nee, dit kan echt niet". Maar dit sluit niet uit dat er gasten zijn die heel erg op je vallen.

Ik ben er zeker van dat je mannelijker bent dan de meeste mannen. Ik hoop dus dat je wat van die homootjes verschalken. Een lul is leuk, maar een man is leuker.
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Snapelover » 04 aug 2009 09:42

Hey, leuk dat je reageert. Ik kreeg ook in mijn privebox een hele leuke reactie, van een bi man die het helemaal zag zitten. Helaas wonen we ontzettend ver van elkaar en heeft hij al een relatie. Maar het feit dat dat er dus kennelijk toch mensen zijn die het juist leuk vinden, gaf mij een enorme boost aan zelfvertrouwen. Ik heb me daarom toch maar eens bij een bekend internet relatiebemiddelingssite ingeschreven, iets wat ik zonder die reactie hier niet meer had kunnen opbrengen.
En wat denk je: juist vanmorgen staat er een kandidaat klaar die mijn situatie kennelijk interessant vindt en me beter wil leren kennen.
Zo zie je maar dat het soms in een klein hoekje zit en je vaak alleen zelf je ergste obstakel bent omdat je na enkele mislukkingen denkt dat het dus nooit iets kan worden.
Snapelover
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor jack123 » 13 aug 2009 19:49

Snapelover,
Ik heb je een persoonlijk en welgemeend e.mailtje
gestuurd.
Hopend iets van je terug te mogen vernemen,om
mogelijk verdere wederzijdse gedachten en gevoelens
uit te kunnen wisselen ???
Groetjes.....Jack
Ik ben een sportieve,sociale en spontane wat oudere homoseksueel.
Jeugdig ogend en meegaand.
jack123
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Mark32 » 14 feb 2011 23:19

Hallo,

ik loop tegen hetzelfde aan als jij. Alleen bij mij is het ietsje anders. Ik ben dus van biologisch jongen naar transvrouw gegaan (incl. alle operatie's) en 5 jaar later weer deels terug naar jongen. Dus ik ben ook een transman nu en val ook op man. Ik begrijp ook wel dat een echte homo dit niet kan.

Groetjes,
Mark
Mark32
Newbie
Newbie

Keer terug naar Gay Forum - Liefde