Het is nu 25 mei 2012 04:19

Totaal in de war

Alles wat niet in een andere categorie valt

Berichtdoor Dragonpower » 24 feb 2009 20:09

Hoi, hoi allemaal,

Ik zit met een probleem en hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen. Er zijn een heleboel mensen die denken dat ik homo ben. Ik heb de heletijd gezegd van niet, en ik wist ook zeker dat ik geen homo was, totdat ik gevoelens begon te krijgen voor een jongen. Ik zit zo erg in de twijfel, ik heb het toen aan één iemand verteld, en die zei dat het misschien een fase was of dat ik echt misschien wel op jongens val. Ik nijg eigenlijk naar het tweede, want ik heb zoiets nog nooit gevoeld. En voor de eerste keer ben ik ook echt bang voor deze liefde. Ik bedoel als deze gevoelens echt zijn, hoe vertel je dat dan aan een jongen? Wat kan er wel niet allemaal gebeuren. Wat mijn probleem nog een beetje groter maakt is dat die jongen een goede vriend van me is. Hij is er altijd voor me geweest, heeft me altijd gesteund. Maar hoe vertel je dan aan zo'n persoon dat je misschien verliefd op hem bent?

Ik hoop dat jullie me een beetje willen helpen, want ik ben echt in de war.

Groetjes, Dragonpower.
Dragonpower
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor KinKy » 24 feb 2009 21:38

geef hem ens gewoon een spontane zoen
bedank hem dat hij er altijd voor je was
je merkt vanzelf hoe hij reageert
maar best wel spannend hoor , zo'n ontdekkingstocht
ga alleen niet over 1 nacht's ijs
want je hebt je hele leven nog
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Dragonpower » 24 feb 2009 23:33

Ik heb hier geen ervaring mee. Zoals ik al beschreef is dit de eerste keer dat ik gevoelens heb voor een jongen. En om hem dan zomaar spontaan op de mond te pakken. Is dat niet een beetje raar? Ik weet niet eens hoe je een eerste stap moet zetten. Bij de meiden was het altijd gewoon vragen en de rest kwam vanzelf. Maar dat is anders denk ik bij een jongen. Ik weet gewoon niet hoe ik zoiets moet aanpakken. Ik vraag me steeds af als ik mannelijke koppels zie rondlopen, hoe hebben ze dat toch gedaan? Hoe konden zij hun liefde aan elkaar vertonen? Waarom kan ik zoiets gewoon niet zeggen? Ik weet dat ik nog een heel leven voor me heb. Ik ben dan ook pas 16. Maar ik ben gewoon bang. Maar dat zal de eerste keer natuurlijk heel normaal zijn.
Dragonpower
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Bink » 25 feb 2009 00:28

Ik weet niet of iemand het weet, maar volgens mij weet niemand het. Onze opvoeding zou ons er ten minste een hint over moeten geven, maar daar hebben we blijkbaar geen recht op.
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Diederick » 25 feb 2009 00:40

Hoe oud ben je? Veel jongeren gaan door een fase van seksuele twijfel voor zich uiteindelijk te vestigen aan een bepaalde 'kant'. Wat ik zou zeggen, is blijf je gevoelens serieus nemen. En wat ik zelf heb bevonden, is dat subtiel zijn een hoop scheelt. Als je helemaal gestrest mensen gaat vertellen dat je homo bent (of denkt misschien wel eens mogelijk te kunnen zijn) dan gaat dat veel sneller niet goed dan wanneer je zelfverzekerd overkomt, of dit onderwerp in ieder geval een beetje luchtig brengt.

Je beste vriend, dat is lastig. Ik ben nooit verliefd geweest op mijn vrienden, enerzijds omdat ik ze niet aantrekkelijk genoeg vind, anderzijds omdat ze m'n beste vrienden zijn - dat is toch anders. Probeer eerst eens met hem over je gevoelens te praten, in algemene zin. Misschien dat 'ie dan zelf wel vraagt of je wat voor hem voelt. Anders kun je daar zelf het juiste moment voor kiezen.

Ik kan hier wel een essay gaan typen, maar het boils down to this: aanvoelen. Je voelt zelf wel aan wanneer iets goed of niet goed is, wanneer het moment klaar is om over je gevoelens voor deze vriend te praten, of wanneer het gewoon niet het juiste moment is. Breng het relaxed, zorg dat je alleen met elkaar bent, en dat je er rustig met een goed gesprek aan toe kan komen om te vertellen dat je verdomme zwaar verlief op hem bent.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen