Top 10 ontmoetingsplaatsen Zuid-Holland
47 berichten
• Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
s-boy74 schreef:Reeuwijk wordt weer vsteeds interessanter :-0. Net 2 geile ruk- en pijdates achter de rug. 1 mket jong, 1 met 35. Dus heel erg ok. Komt dat zien
Ik krijg over deze locatie hele wisselende geluiden. Wanneer is het hier druk en veilig en wanneer juist niet???
Rik, beheerder van banenoverzicht.net
-

banenoverzicht - Ontdekkend

ik kom ook op reeuwijk, en met de drukte is het erg wisselend. Het drukst is het in de middag en de vroege avond( na werktijd
) Bij minder weer of in de avond, blijft men veel in de auto zitten, bij goed weer lopen de meesten het reeuwijkse hout in.
Er is inderdaad een heel rustige periode geweest met veel controle van politie, maar tegenwoordig is het alweer een stuk drukker aan het worden(wat zeg ik... soms complete orgieen in het park
)
Er is inderdaad een heel rustige periode geweest met veel controle van politie, maar tegenwoordig is het alweer een stuk drukker aan het worden(wat zeg ik... soms complete orgieen in het park
- iscander
- Newbie

In een geile bui fietste ik zaterdag naar het naaktstrand (eerste keer). Ik was er bijna en hoorde wat gesnotter achter me, waarachtig, 6 lekkere jongens van een jaar of 16. bij het stoplicht ging ik wat in het midden staan zodat ze aan weerskanten naast me kwamen staan. Het enige wat ze aan hadden waren teenslippers en een kort broekje. Ik keek naar hun vette haren en blote hete bezwete bovenlichamen. Ik kon hun geile lichamen zelfs ruiken. Ik bleef er achter rijden en fantaseerde dat ik op het strand midden tussen deze heerlijke naakte jongens zou liggen. Helaas, zij reden naar het gewone strand. Op het naakt strand trof ik geen jonge jongens aan. Het enige wat ik zag waren een paar oude mannen met dikke buiken. Ik heb 2 mannen gezien die zich lagen af te rukken. Verder heb ik niks spannends ontdekt. Ben ik op het verkeerde moment geweest of op het verkeerde plekje?
- peterS
- Newbie

zou wel eens weer met een of meerdere afspreken bij reeuwijk interessen?
vindt het moeilijk om te kijken als je in de auto zit of je voor het zelfde komt staat nogal geant als je de verkeerde menssen aanspreekt die daar niet voor komen
vindt het moeilijk om te kijken als je in de auto zit of je voor het zelfde komt staat nogal geant als je de verkeerde menssen aanspreekt die daar niet voor komen
- polarbeer
- Newbie

Keer terug naar Gay Forum - Ontmoetingsplaatsen