Het is nu 11 feb 2012 22:15

Top 10 ontmoetingsplaatsen Zuid-Holland

Alles over gay ontmoetingsplaatsen (banen) en cruising

Berichtdoor Mr Mundo » 18 jan 2007 01:44

Foutje Bart,

het is het Noorderstrand in Scheveningen. Voor mij DE favoriete plek bij mooi weer. In Noordwijk is voor zover mij bekend helemaal niks te beleven.
Mr Mundo
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor bartjebarneveld » 18 jan 2007 11:52

Oke, iedereen naar het Noorderstrand in Scheveningen! Is dan bij deze rechtgezet!
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor bartjebarneveld » 08 feb 2007 02:54

A15 Gorinchem >> Tiel - Veenbult

Altijd wat te doen. Mooi afgelegen en geen last van vervelende types omdat de eerstvolgende afslag na deze parkeerplaats een aantal kilometers verderop ligt. Zomers veel naaktrecreanten langs het water.
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor bartjebarneveld » 08 feb 2007 03:01

Delft - Ruyven (A13)

Wordt door de gemeente heel welwillend gedoogd. Op Dinsdag en Donderdag bij mooi weer is de parkeerplaats 's avonds meestal vergeven van leden van één of andere hondenclub. Maar ze laten de bezoekers wel met rust. Gemiddeld het drukste 's ochtends vroeg en 's middags en begin van de avond. Bij mooi weer hele dag actie, zelfs 's nachts rond een uur of drie nog.
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor bartjebarneveld » 08 feb 2007 03:04

Leiden - Recreatiegebied Vlietland

Zowel overdag als 's avonds activiteit. Let overdag op op de vele hondenbezitters die Fifi rond laten scharrelen. Tip: Niet naar strand gaan, maar gewoon de bosjes opzoeken. Veel oogcontact in de auto's.
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor bartjebarneveld » 08 feb 2007 03:07

Rijswijk - Wilhelminapark

Beheerder van het park liep hier al regelmatig cruisende heren weg te sturen, en nu is het euvel geschied: De bomen bij de parkeerplaats zijn gekapt. Vrijwel niets meer te doen. Soms 's avonds laat nog activiteit op de eerste parkeerplaats bij binnenkomst. Maar let op voor campers van onschuldige buitenlanders die geen idee hebben van wat zich daar afspeelt. TIP: Ga naar De Ruyven langs de A13 (5 minuten verderop).
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor Alex29 » 24 feb 2007 21:46

Reeuwijkse hout? Nou...ik zou dan weleens willen weten wanneer, want ik zie nooit iemand, zelfs geen auto op de parkeerplaats...ben 29 en houd wel van een avontuurtje...haha.
Op zoek naar gezellige chat.
Alex29
Newbie
Newbie

Berichtdoor KinKy » 24 feb 2007 22:31

toch regelmatig wat te beleven daar
maar je moet mazzel hebben!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor jeroen21jr » 25 apr 2007 22:46

en wat is zoal de gemiddelde leeftijd op deze plaatsen??
jeroen21jr
Newbie
Newbie

Berichtdoor KinKy » 26 apr 2007 01:40

jomgeren zie je niet zoveel............
maar 't kan echt geil zijn.
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor pissletje » 22 aug 2007 18:25

Vind t ook geil op de ontmoetingsplaatsen, maar vooral daar waar naakt gelopen word. Doe ik zelf ook en daar krijg ik dan wel een kick van.
en dat is dus meestal bij de naaktstranden.
Plassex? Heerlijk!
pissletje
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor RoyP » 30 aug 2007 23:32

bartjebarneveld schreef:Rijswijk - Wilhelminapark

Beheerder van het park liep hier al regelmatig cruisende heren weg te sturen, en nu is het euvel geschied: De bomen bij de parkeerplaats zijn gekapt. Vrijwel niets meer te doen. Soms 's avonds laat nog activiteit op de eerste parkeerplaats bij binnenkomst. Maar let op voor campers van onschuldige buitenlanders die geen idee hebben van wat zich daar afspeelt. TIP: Ga naar De Ruyven langs de A13 (5 minuten verderop).

Nee nee, géén late ractie! Ik ben vandaag pas lid geworden.
Bartje, wat betreft die 5 min. naar De Ruyven... Ik neem aan dat dit enkel geldt voor de auto? Want met de fiets doe je er IETSJES langer over. Dan moet je namelijk eerst half Delft door richting Delfgauw voordat je bij de parallelweg komt naast de A13.
Als het inderdaad alleen voor de auto's geldt, is het je vergeven.
Asmagellismachalles
RoyP
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor bartjebarneveld » 31 aug 2007 09:09

RoyP schreef:
bartjebarneveld schreef:Rijswijk - Wilhelminapark

Nee nee, géén late ractie! Ik ben vandaag pas lid geworden.
Bartje, wat betreft die 5 min. naar De Ruyven... Ik neem aan dat dit enkel geldt voor de auto? Want met de fiets doe je er IETSJES langer over. Dan moet je namelijk eerst half Delft door richting Delfgauw voordat je bij de parallelweg komt naast de A13.
Als het inderdaad alleen voor de auto's geldt, is het je vergeven.

Uiteraard zijn ALLE berichten op banenoverzicht.net bedoeld voor met de auto. Of was je dat nog niet opgevallen? Als er ook nog een fietsplan moet komen, is het totaal niet te doen!
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor KinKy » 31 aug 2007 13:33

door 't sceveningse bos lopen anders fietspaden zat
je kan er zelfs gaan tennissen.......
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor RoyP » 02 sep 2007 21:24

bartjebarneveld schreef:Uiteraard zijn ALLE berichten op banenoverzicht.net bedoeld voor met de auto. Of was je dat nog niet opgevallen? Als er ook nog een fietsplan moet komen, is het totaal niet te doen!

:cry: Valt dit onder de categorie 'Discriminatie' of niet? Volgens mij wel.
Maar goed, het zij zo.
Thanks voor je reactie.
Asmagellismachalles
RoyP
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor semmm » 07 okt 2007 20:24

kan iemand me helpen met ontmoetingsplaatsen in/rondom Dordrecht? Ik kan me namelijk alleen per fiets verplaatsen.
semmm
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor volumesven » 23 okt 2007 21:47

het oeverbos tussen vlaardingen en maassluis is ook erg geil zowel jong als oud komt daar ik zelf ga daar ook wel eens heen als ik daar in de buurt ben bij me opa en oma ofzo ben zelf pas 15 dus vandaar
volumesven
Newbie
Newbie

Berichtdoor vossenack » 09 nov 2007 23:55

Provinciale weg Leiden/Haarlem. Na tweede afslag Katwijk (richting Haarlem), parkeerplaats.... superplek....
Heeeeeeel erg nieuwsgierig en zoek speelkameraadjes in de Bollenstreek.......
vossenack
Newbie
Newbie

Berichtdoor cuteboyke2 » 20 jan 2008 14:49

volumesven schreef:het oeverbos tussen vlaardingen en maassluis is ook erg geil zowel jong als oud komt daar ik zelf ga daar ook wel eens heen als ik daar in de buurt ben bij me opa en oma ofzo ben zelf pas 15 dus vandaar

en waar kan ik het oeverbos juist vinden ? ik heb GPS in auto dus zou gemakelijk zijn een plaats dat ik kan ingeven vlak bij waar ik moet zijn , ik ben zelf ook jonge gast en al lang op zoek naar plaatsen waar ik ook jong kan vinden , aan oude mannen heb ik echt niks hoor
spuiten is mijn hobby
cuteboyke2
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor s-boy74 » 15 jul 2008 22:00

Was net van 19.30 tot 20.30 op AA-Noord bij Zoetermeer. Geen ruk ( hahaha) te doen. Tenminste ik ging niet voor 55+ en veel ouder :D
s-boy74
Newbie
Newbie

VorigeVolgende

Keer terug naar Gay Forum - Ontmoetingsplaatsen