Top 10 ontmoetingsplaatsen Gelderland
7 berichten
• Pagina 1 van 1
Wat zijn de populairste ontmoetingsplaatsen in Gelderland?
Kijk voor uitleg over dit onderzoek a.u.b. eerst even hier.
Alvast bedankt voor je medewerking aan dit onderzoek.
De resultaten worden vanzelfsprekend in dit forum bekend gemaakt.
Groet,
Rik
beheerder banenoverzicht.net
PS: Alle off topic reakties worden verwijderd.
Kijk voor uitleg over dit onderzoek a.u.b. eerst even hier.
Alvast bedankt voor je medewerking aan dit onderzoek.
De resultaten worden vanzelfsprekend in dit forum bekend gemaakt.
Groet,
Rik
beheerder banenoverzicht.net
PS: Alle off topic reakties worden verwijderd.
-

banenoverzicht - Ontdekkend

Gelderland heeft een paar hele grote ontmoetingsplaatsen. Ik noem alleen de ECHT GROTE, dan wordt niemand teleurgesteld als je hier naar toe gaat. Ik noem ze omdat hier altijd wel wat te doen is:
01) Parkeerplaats Bruggelen, op de A1 Amersfoort richting Apeldoorn, net na de afslag Hoenderloo. Zelfs midden in de nacht is hier vaak nog wat te doen.
02) Parkeerplaats Het Ginkelse Zand, op de A12 Arnhem richting Utrecht, net na de afslag Arnhem-Centrum. Ook hier altijd wat te doen.
03) Parkeerplaats De Rooijen, op de A2 Zaltbommel richting Den Bosch, net na de afrit Kerkdriel. Staat op het overzicht dat velen wachten tot het donker wordt. Nou vergeet het maar. Ik ben daar vaker 's middags geweest en het is daar altijd druk.
Op de overige parkeerplaatsen in Gelderland is het vrij rustig. En die twee langs de A28 (Kraaijenberg) kun je helemaal weglaten. Als je geluk hebt is daar 's nachts nog wat te doen. Alle bossen zijn aan weerszijden gekapt.
01) Parkeerplaats Bruggelen, op de A1 Amersfoort richting Apeldoorn, net na de afslag Hoenderloo. Zelfs midden in de nacht is hier vaak nog wat te doen.
02) Parkeerplaats Het Ginkelse Zand, op de A12 Arnhem richting Utrecht, net na de afslag Arnhem-Centrum. Ook hier altijd wat te doen.
03) Parkeerplaats De Rooijen, op de A2 Zaltbommel richting Den Bosch, net na de afrit Kerkdriel. Staat op het overzicht dat velen wachten tot het donker wordt. Nou vergeet het maar. Ik ben daar vaker 's middags geweest en het is daar altijd druk.
Op de overige parkeerplaatsen in Gelderland is het vrij rustig. En die twee langs de A28 (Kraaijenberg) kun je helemaal weglaten. Als je geluk hebt is daar 's nachts nog wat te doen. Alle bossen zijn aan weerszijden gekapt.
Laatst bijgewerkt door bartjebarneveld op 20 jun 2007 08:22, in totaal 1 keer bewerkt
-

bartjebarneveld - Expert

Gisteren voor het eerst op Ginkelse Zand geweest. 11 juni jl. zijn er een aantal homo's in elkaar gerost volgens een mededeling van de politie. Die mededeling was daar op verschillende bomen en hekken geplaatst. De politie zoekt getuigen. Er is helaas nog geen aangifte gedaan. Uitkijken daar dus.
-

Mr Mundo - Ontdekkend

-

l0vE - Wegwijs

Gelukkig, eindelijk weer eens een positief bericht over banen.
Wie stuurt er een foto in, ik ben benieuwd hoe de borden er uit zien
Wie stuurt er een foto in, ik ben benieuwd hoe de borden er uit zien
Rik, beheerder van banenoverzicht.net
-

banenoverzicht - Ontdekkend

De Rooyen op de A2 tussen Zaltbommel en Den Bosch kun je trouwens schrappen. Kwam onderweg naar vrienden er achter dat die is opgeheven wegens de verbreding van de A2.
-

bartjebarneveld - Expert

7 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Ontmoetingsplaatsen