Top 10 ontmoetingsplaatsen Drenthe
14 berichten
• Pagina 1 van 1
Wat zijn de populairste ontmoetingsplaatsen in Drenthe?
Kijk voor uitleg over dit onderzoek a.u.b. eerst even hier.
Alvast bedankt voor je medewerking aan dit onderzoek.
De resultaten worden vanzelfsprekend in dit forum bekend gemaakt.
Groet,
Rik
beheerder banenoverzicht.net
PS: Alle off topic reakties worden verwijderd.
Kijk voor uitleg over dit onderzoek a.u.b. eerst even hier.
Alvast bedankt voor je medewerking aan dit onderzoek.
De resultaten worden vanzelfsprekend in dit forum bekend gemaakt.
Groet,
Rik
beheerder banenoverzicht.net
PS: Alle off topic reakties worden verwijderd.
-

banenoverzicht - Ontdekkend

Niet om letterlijk en figuurlijk lullig te doen, maar voor actie hoef je niet in Drenthe te zijn. Geen ruk te doen daar. Je kunt er eigenlijk alles wel schrappen want er vindt daar gewoon nauwelijks iets plaats.
-

bartjebarneveld - Expert

dat valt volgens mij reuze mee.
een waarschuwing: op de provinciale tussen meppel en ruinen zijn er 2 parkeerplaatsen. Vaak wordt er van de ene plaats naar de andere gereden en daarbij de parkeerplaats naar links wordt verlaten om zodoende weer snel bij de andere parkeerplaats te zijn.
Deze week werd ik aangehouden door de politie (in burger en burgerauto). bekeuring van 50 euro, bleek ik ook nog niet mijn rijbewijs bij me te hebben: kassa weer 50 euro er bij.
Opletten heeft dus geen zin, je kunt beter even verderop draaien b.v. bij de rotonde.
Kiske
een waarschuwing: op de provinciale tussen meppel en ruinen zijn er 2 parkeerplaatsen. Vaak wordt er van de ene plaats naar de andere gereden en daarbij de parkeerplaats naar links wordt verlaten om zodoende weer snel bij de andere parkeerplaats te zijn.
Deze week werd ik aangehouden door de politie (in burger en burgerauto). bekeuring van 50 euro, bleek ik ook nog niet mijn rijbewijs bij me te hebben: kassa weer 50 euro er bij.
Opletten heeft dus geen zin, je kunt beter even verderop draaien b.v. bij de rotonde.
Kiske
- kiske
- Aftastend

Aan het eind van de middag komt er wel het e.e.a. langs.
Jammer dat het bos voor een deel weggekapt is.
Vorig jaar heb ik samen met een heel aantrekkelijke leraar in een kuiltje op de hei gedurende 1 1/2 uur aan 1 stuk de liefde bedreven.
We hadden beiden geen enkel plekje aan ons lijf wat niet gelikt was. Het was geweldig, wat een passie.
Kiske
Jammer dat het bos voor een deel weggekapt is.
Vorig jaar heb ik samen met een heel aantrekkelijke leraar in een kuiltje op de hei gedurende 1 1/2 uur aan 1 stuk de liefde bedreven.
We hadden beiden geen enkel plekje aan ons lijf wat niet gelikt was. Het was geweldig, wat een passie.
Kiske
- kiske
- Aftastend

robkooy schreef:Kraalingse bos is in rotterdam is altijd nog prima.
Rob Kooy
Beetje ver als je in Drenthe woont...
-

bartjebarneveld - Expert

Misschien wel en dubbele post, maar op het gevaar af:
Omdat ik zie dat rijkswaterstaat op de parkeerplaatsen de mussels en smalbroek bij Beilen steeds de bossages kappen wil ik als alternatief de parkeerplaats achter het Van der Valk hotel bij Spier aanbevelen.
Het wordt nu al als "afspreekplaats" gebruikt voor bovengenoemde parkeerplaatsen en is heel rustig en geschikt, vooral als na zonsondergang de (fietsende)toeristen vertrokken zijn.
Vanaf Zwolle aan het einde van de afrit "Spier/Dwingeloo", linksaf richting Dwingeloo en over het viaduct de eerste zijweg rechts en dan gelijk links gaan en doorrijden, (rechts ga je naar het Van der Valk hotel).
Vanaf Assen aan het einde van de afrit "Spier/Dwingeloo", linksaf richting Dwingeloo en dan de eerste zijweg rechts en dan gelijk links gaan en doorrijden, (rechts ga je naar het Van der Valk hotel).
Veel plezier op deze baan in wording!
Omdat ik zie dat rijkswaterstaat op de parkeerplaatsen de mussels en smalbroek bij Beilen steeds de bossages kappen wil ik als alternatief de parkeerplaats achter het Van der Valk hotel bij Spier aanbevelen.
Het wordt nu al als "afspreekplaats" gebruikt voor bovengenoemde parkeerplaatsen en is heel rustig en geschikt, vooral als na zonsondergang de (fietsende)toeristen vertrokken zijn.
Vanaf Zwolle aan het einde van de afrit "Spier/Dwingeloo", linksaf richting Dwingeloo en over het viaduct de eerste zijweg rechts en dan gelijk links gaan en doorrijden, (rechts ga je naar het Van der Valk hotel).
Vanaf Assen aan het einde van de afrit "Spier/Dwingeloo", linksaf richting Dwingeloo en dan de eerste zijweg rechts en dan gelijk links gaan en doorrijden, (rechts ga je naar het Van der Valk hotel).
Veel plezier op deze baan in wording!
- man1956drenthe
- Newbie

14 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Ontmoetingsplaatsen