Het is nu 25 mei 2012 04:11

Tom Of Finland

Alles wat niet in een andere categorie valt

Berichtdoor bartjebarneveld » 26 jan 2011 12:57

Wie is er net als ik helemaal gek van de afbeeldingen van Tom of Finland? Ik heb er een paar duizend en wil graag delen en ruilen met anderen.
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor Diederick » 26 jan 2011 16:48

Hij heeft zeker wel goed materiaal geproduceerd maar het is wat te overdreven voor mijn smaak. Wel een klassieker in het genre natuurlijk.

Ik heb dus geen uitgebreide collectie (überhaupt geen collectie), maar er zijn vast anderen. Verder heb ik wel een goede bron waar twee collecties van zijn werk op te vinden zijn (één van 3000 en één van 5000 afbeeldingen). PM me maar als je interesse hebt.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor KinKy » 26 jan 2011 17:48

Diederick schreef:Hij heeft zeker wel goed materiaal geproduceerd maar het is wat te overdreven voor mijn smaak. Wel een klassieker in het genre natuurlijk.

Ik heb dus geen uitgebreide collectie (überhaupt geen collectie), maar er zijn vast anderen. Verder heb ik wel een goede bron waar twee collecties van zijn werk op te vinden zijn (één van 3000 en één van 5000 afbeeldingen). PM me maar als je interesse hebt.

Ooit eens zijn box gekocht met verzameld werk
maar stuur mij die link ook maar als je wilt
je zou 'm hier ook gewoon kunnen publiceren want velen hebben totaal geen idee wat deze man zoal tekende en hoe :!!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Diederick » 26 jan 2011 18:16

Het is geen link, het is een uitnodiging voor een lidmaatschap van een website waar je torrents kunt downloaden. Zonder lid te worden krijg je de torrent niet. Gratis natuurlijk.

Geen risico hoor, behalve dat het natuurlijk niet bepaald binnen de perken van de wet ligt, ik zit er zelf al ruim een jaar op. Mijn favoriete resource, zeg maar.

Kinky, ik stuur je een uitnodiging op het e-mail adres dat ik van je heb.Afbeelding
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor Bink » 27 jan 2011 00:07

Ik vereer Tom of Finland, maar ik heb weinig materiaal behalve enkele strips +/- uit de jaren 70, denk ik, en twee boeken die zijn verschenen op het einde van zijn leven. Tashen heeft nog onlangs een reuze-editie uitgegeven.

Hij tekende alleen als hij er een stijve van kreeg. Dat vind ik de juiste houding.

Ik begin stilaan de indruk te krijgen dat het plaatjesforum hier de meest uitgebreide internet-collectie ooit van zijn tekeningen heeft. Maar er zijn er nog veel meer.

plaatjes/thumbnails.php?album=110

http://www.tomoffinlandfoundation.org/

http://en.wikipedia.org/wiki/Tom_of_Finland

Ik zou het boek Dirty Pictures eens moeten lezen.

http://us.macmillan.com/dirtypictures
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Bink » 27 jan 2011 00:44

Diederick schreef:Hij heeft zeker wel goed materiaal geproduceerd maar het is wat te overdreven voor mijn smaak. Wel een klassieker in het genre natuurlijk.

Dichterlijke overdrijvingen alleen maar.

Heel geinteresseerd in in die collecties.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Bink » 28 jan 2011 00:02

Bartje,

Bedankt voor die nieuwe lading op 't plaatjesforum. 't Is weer geilen op die kontjes, tieten, lullen, ballen en billen, maar het enige dat ik echt onthou, zijn de ogen van die mannen. Ik begrijp niet hoe dat komt. Eigenlijk onthou ik alleen hoe ze naar elkaar of de actie kijken. De gewillige goedmoedigheid van die ogen is een mysterie. Uit de oogjes schijnt Scandinaafs licht. Ze doen me altijd denken aan Edda's en saga's. Pure poëzie. Met wat ik hier schrijf zou Tom helemaal niet instemmen. Hij was immers een Fin, dus helemaal geen Viking!

http://groniek.eldoc.ub.rug.nl/FILES/ro ... 000030.pdf
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor KinKy » 28 jan 2011 00:19

je bent een draaikont
je weet altijd je kont voor de krib te gooien
maar wel positief bedoeld hoor :!!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord