Het is nu 25 mei 2012 02:32

The Celeb Archive

Prijs een site aan of spuug je gal over een site (affiliate links worden verwijderd)

Berichtdoor meboy52 » 10 nov 2006 15:48

Celeb plaatjes verzamelen? Al tijden opzoek naar die foto van je favo celeb naakt? STOP! :P

Sorry, ik wou die TellSell onzin altijd al een keer verkondigen.

Hoe dan ook http://www.thecelebarchive.net is de grootste gratis website waar alle plaatjes van alle celebs op staan. Ik maak er al tijden gebruik van, maar helaas had de site een breakdown en moest hij weer overnieuw beginnen.

Maw: plaats al je plaatjes van je celebs op de site en zorg ervoor dat hij nog vollediger is. Ik ben er helemaal verslaafd aan en zit er bijna elke dag op om die goddelijke lijven weer eens te mogen bewonderen.

Het is gewoon gratis en handig te gebruiken :)
meboy52
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Patrick18 » 12 nov 2006 17:56

Er zit niet veel naakts tussen.Wel zonder bovenkleding of in ondergoed.
Patrick18

Berichtdoor Jamie » 13 nov 2006 07:18

Geeft niets hoor, leuke site, en Patrick kan altijd nog naar betaalsite's gaan voor naakt toch? :lol:
Jamie
Moderator
Moderator

Berichtdoor Patrick18 » 13 nov 2006 10:10

Ik kende die site al :wink: .Maar als er staat dat er naakt te zien is dan moet dat ook te zien zijn en niet bijvoorbeeld iemand die zijn shirt omhoog doet zodat je z'n mooie buik ziet.Dat is niet naakt.Maar er is zeker wel naakt te zien :wink:
Patrick18

Berichtdoor meboy52 » 13 nov 2006 16:58

Er staat genoeg naakt tussen... :? Voor celebs in elk geval, áls er een celeb naaktfoto's heeft dan staan ze er op.
meboy52
Aftastend
Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Websites