teardrop
25 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Veiligheidsfactor 200 natuurlijk, ik zou ook zeggen dat 20 minuten wel erg kort is. Als er iets echt goed afgeknepen wordt voel of zie je dat snel genoeg en ga je echt wel tot actie over. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat regelmatig gebeurt.
Ongeveer een uur lijkt me redelijker.
Ongeveer een uur lijkt me redelijker.
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Zoals Pasdeloup zegt, vermoed ik dat je hem zonder erectie langer dan 20 minuten kan dragen, maar MET een erectie, die echt 20 minuten aanhoudt,lijken 20 minuten me helemaal niet overdreven. Bij mij is het verschil tussen met en zonder erectie zo groot dat wanneer ik met een cockring rondloop terwijl ik geen erectie heb, mijn zakie weleens zodanig krimpt dat de cockring er automatisch afvalt. Bij mij is er in elk geval een enorm verschil tussen met en zonder erectie. Krijg ik een erectie, dan spant het echt verschrikkelijk en ik kan me moeilijk indenken dat een te lange tijd van "priapisme" de lul ten goede komt.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

en alst voor het goede doel is?
www.masturbateforpeace.com
www.masturbateforpeace.com
- pasdeloup
- Aftastend

pasdeloup schreef:Bink je bent je naam waardig.
Jij hebt je naam anders ook niet gestolen. Ik heb eens naar "à pas de loup" in het Frans gekeken.
http://fr.wiktionary.org/wiki/%C3%A0_pas_de_loup
Ik hoop dat je me ooit eens op de topen van je tenen benadert, maar dan wel liefdevol.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Sex