Het is nu 25 mei 2012 02:26

te weinig seks in relatie

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor heetje » 28 sep 2009 08:57

Mijn vriend en ik zijn 25 en 26 en al ongeveer 1,5jaar. We hebben maar 1 a 2 keer seks in de week. Zelf heb ik er meer behoefte aan, soms is het zo dat hij een stijve heeft maar toch geen seks wil hebben. Ik heb het er met hem al over gehad maar dat blijkt niet te helpen, dat draait meestal uit in ruzie. Hij kijkt en praat ook veel over hoe cute en sexy hij anderen enzo en doet ook aan camseks, hoewel ik er wel bijna zeker van ben dat hij niet vreemd gaat begin ik te twijfelen of hij mij wel graag genoeg ziet enzo??
heetje
Newbie
Newbie

Berichtdoor KinKy » 28 sep 2009 14:09

nooit aan jezelf twijfelen, als 't al iets is ligt 't aan hem.
maar praat er rustig maak er geen ruzie over
daar is een relatie nu eenmaal minder tegen bestand
bespreek ook zijn escapades over camsex en zoek een oplossing, wat natuurlijk niet betekent dat je 't kan verbieden, hij is nu eenmaal geen eigendom
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Luc » 28 sep 2009 19:33

Als hij niet zo vaak wil als jij maar zich wel bevredigd met andere dingen dan vind ik dat net zo goed vreemd gaan!

Zeker als je nog zo jong bent, en als er ruzie van komt iedere keer dan zit er wat achter wat hij niet wil vertellen blijkbaar. Misschien is hij op je uitgekeken? Of vind hij jou niet spannend genoeg in bed? Of heeft hij andere voorkeuren waarvoor hij zich schaamt?

Zolang je er niet open over kan praten zonder er ruzie over te maken zal dat probleem dus blijven bestaan.
Wat is er mooier dan verliefd zijn?
Luc
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor KinKy » 28 sep 2009 21:45

zeer rationeel gedacht!
chapeau
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor bartjebarneveld » 29 sep 2009 00:55

Heb zelf ook een vriendje momenteel met wie ik heb afgesproken dat we een open relatie hebben. Met andere woorden: Als we allebei een andere vent leuk vinden en het komt er van, dan doen we het daar gewoon mee. Het zit in de aard van het beestje van de man. We blijven jagers die zich snel vervelen.
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor maestro » 30 sep 2009 02:00

bartjebarneveld schreef:Heb zelf ook een vriendje momenteel met wie ik heb afgesproken dat we een open relatie hebben.

Waarom dan een relatie?!? Rondneuken en thuis lekker klef "ik hou van je schatje" roepen

:puke: :puke: :puke: :puke:
maestro
Expert
Expert

Berichtdoor Kenneth » 30 sep 2009 16:09

maestro schreef:Waarom dan een relatie?!? Rondneuken en thuis lekker klef "ik hou van je schatje" roepen

:puke: :puke: :puke: :puke:

Hear Hear
Kenneth
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Richie » 01 okt 2009 19:57

bartjebarneveld schreef:Het zit in de aard van het beestje van de man. We blijven jagers die zich snel vervelen.

Generaliseren is nooit okee :idea:
Richie
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Unlocked » 27 dec 2009 01:03

hello... ik herken het schrijven van de topicopener als mijn vriend...

maar het is hem niet hoor, mijn vriend is 47 en ik 31.

ik ben nu ook eenmaal iemand die niet elke dag seks wil, terwijl mijn partner gerust tot twee of driemaal per dag zou kunnen klaarkomen, liefst via seks.

Helaas genoeg is mijn 'zin naar seks' niet zo groot als die van hem.

Of... tis te zeggen, ik ben niet graag de starter, ik wordt graag "uitgenodigd" om ermee te beginnen. Eénmaal m'n vriend me in z'n greep heeft, komt die zin wel. Maar uit mezelf? Het mag gerust 14 dagen duren...

Wat ik daartussen wel doe: is mezelf masturberen

en waarom heb ik bijv geen zin in seks met m'n partner en masturbeer ik dan wel?

Omdat, als je je masturbeert, je geen verplichtingen hebt. Je doet wat je zelf wil, waar je zelf zin in hebt. Heb je zin om de stop-start methode toe te passen, dan doe je dat... (bijv). Met je partner erbij heb je sowieso (hoe je het ook draait of keert) altijd een vorm van 'ik moet me bewijzen' 'misschien doe ik het niet goed.' op je eentje heb je dat dus niet. Misluk je? Niemand die het ziet...

Bij seks met je partner kan het al eens voorkomen dat je partner je wat vraagt... iets wat jij bijv niet wil doen, omdat je er geen gevoel bij hebt. Bijv in mijn geval is dat 'het neuken van m'n vriendje' ik krijg daar een slappe lul van, totaal geen genot voor mij. En dan vraagt ie dat, doe ik dat wel ff, maar er komt dus niets voor mij... DAT is bijv iets wat je van jezelf niet zal verwachten. Iets wat je niet wil doen, waar je niet van klaarkomt, dat doe je niet. Simpel.

ik masturbeer op kinky plaatsen, buiten... bos, tuin, ... of thuis binnen, voor de pc en ondertussen zo'n homofilmpje op... (mijn vriendje kijkt daar ook naar, dus hij kan er niets van zeggen) of gewoon op bed, terwijl vriend in keuken bezig is... dat is kinky, fun... daarom doe ik dat.

En dan heb je inderdaad momenten dat je eigenlijk geen zin hebt in seks... je hebt het namelijk net al gehad.

Luc schreef dit:
Als hij niet zo vaak wil als jij maar zich wel bevredigd met andere dingen dan vind ik dat net zo goed vreemd gaan!

alé, dus als ik me masturbeer ga ik vreemd... hallo zeg. Vreemdgaan met jezelf. Hoe je het ook draait of keert, dat is het toch? of je nu ondertussen naar een naakte vent zit te zien of niet. Je raakt die mensen niet aan, ze zitten ofwel in je pc op een filmpje van één of andere homofilm ofwel in een boekje voor gay's.

Zeker als je nog zo jong bent, en als er ruzie van komt iedere keer dan zit er wat achter wat hij niet wil vertellen blijkbaar. Misschien is hij op je uitgekeken? Of vind hij jou niet spannend genoeg in bed? Of heeft hij andere voorkeuren waarvoor hij zich schaamt?

misschien is de persoon die hier komt posten net de persoon waarmee men niet kan praten? Misschien durft zijn vriend hem niet te vertellen waarom hij camseks heeft... of zich masturbeert. Het hangt allemaal er vanaf HOE jij naar je vriend reageert. Kijk graag ook eens in de andere richting, ipv te veronderstellen dat de jongen (waarover topicopener praat) de slechterik is.

Zolang je er niet open over kan praten zonder er ruzie over te maken zal dat probleem dus blijven bestaan.

Na veel vijven en zessen heb ik m'n vriend net hetzelfde verteld als wat ik hier nu boven die quotes schreef... om eerlijk te zijn, in mijn geval? Mijn vriend luistert niet echt. Hij staat ZO geil dat hij wil wat hij wil en wat ik wil, wat mij opwind... dat kan wachten...

ik hoop dat jij - topicopener - ook niet zo redeneert, want dan heb je inderdaad een probleem.
Unlocked
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor pasdeloup » 27 dec 2009 05:22

einde citaat, hoop ik.
pasdeloup
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor superLouis » 27 dec 2009 10:40

bartjebarneveld schreef:Heb zelf ook een vriendje momenteel met wie ik heb afgesproken dat we een open relatie hebben. Met andere woorden: Als we allebei een andere vent leuk vinden en het komt er van, dan doen we het daar gewoon mee. Het zit in de aard van het beestje van de man. We blijven jagers die zich snel vervelen.

:!!
En tekort komen doe ik niet,
vanacht nog flink te keer geweest :D
superLouis
Wegwijs
Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - Sex