strakke sportkledij
16 berichten
• Pagina 1 van 1
fredhenk schreef:ik dan kan het te minsten een beetje bungelen maar als er dan een lekker iemand voorbij komt en je krijgt een stijven dan heb je een probleem als je in de supermarkt staat
Een probleem?
(Voor Steve,
Dag Steve,
Nu geraak ik hier en in Woord domino bis wel binnen, maar niet op andere posts. Niet in Gayforums Feedback of in Mannenplaatjes. Ik begrijp er niets van.)
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Strakke sportkleding is idd erg lekker. Om te dragen, maar ook om naar mannen te kijken die het zelf dragen. Het is ideaal (en lekker!) om in b.v running tights of een strakke wielerbroek een erectie te krijgen, of om er in klaar te komen.
-

Talldutch - Ontdekkend

gaypoetbe schreef:Idd talldutch: heerlijk lijkt me dat !!! Ervaring mee ?
Best wel... afgelopen zaterdag nog. Mooi weer, dus de mountainbike uit de mottenballen gehaald en ff een stukkie getrapt in de bossen rond Appelscha. Hier loopt een mountainbike route direct langs een homo ontmoetingplek (P langs de provinciale weg).
Was er druk met dat mooie weer. Heb me ff door een gozer klaar laten melken in mijn lange zwarte wielerbroek, geilste gevoel is pas daarna als je met je natte, warme zaadvlek in je lies weer verder gaat.
Lycra (merkafhankelijk) laat wel het zaadvocht door, maar je zaadklodders blijven in de broek. Je moet ook ff rekening houden met je zeem die er in zit. Of niet, net waar je van houdt.
-

Talldutch - Ontdekkend

Crocodile schreef:Ik vind strakke sportkleding ontzettend lelijk.
Liever in een pak of net overhemd, met de bovenste twee knopen los, waarbij je mooi de sternum en de clavicles kan zien. hmmmmm
Als er wat haar komt uit piepen, is het nog beter, maar strakke sportkledij vind ik ook geil.
-

Bink - Post Lord

Talldutch schreef:gaypoetbe schreef:Idd talldutch: heerlijk lijkt me dat !!! Ervaring mee ?
Best wel... afgelopen zaterdag nog. Mooi weer, dus de mountainbike uit de mottenballen gehaald en ff een stukkie getrapt in de bossen rond Appelscha. Hier loopt een mountainbike route direct langs een homo ontmoetingplek (P langs de provinciale weg).
Was er druk met dat mooie weer. Heb me ff door een gozer klaar laten melken in mijn lange zwarte wielerbroek, geilste gevoel is pas daarna als je met je natte, warme zaadvlek in je lies weer verder gaat.
Lycra (merkafhankelijk) laat wel het zaadvocht door, maar je zaadklodders blijven in de broek. Je moet ook ff rekening houden met je zeem die er in zit. Of niet, net waar je van houdt.
Jammer dat het zadel van je mountain bike niet kan spreken. Stel je voor dat alle zadels van de Ronde van Vlaanderen konden vertellen hoe lekker ze tussen de dijen geknepen zaten. Wie schrijft het sprookje "Het sprekende zadel"?
-

Bink - Post Lord

Maak me gek, Bink, maak me gek! Er is overigens een hele mooie geile Duitse lycra site (wel een paysite) helemaal gewijd aan wielrenner, tot en met foto series met knappe wielrijders die in hun strakke lycra wielerbroek klaarkomen. Helemaal hot!
http://www.gaycycling.de/
Iets minder natuurlijk:
http://www.spandexman.com/new/
http://www.gaycycling.de/
Iets minder natuurlijk:
http://www.spandexman.com/new/
-

Talldutch - Ontdekkend

Bink schreef:
Jammer dat het zadel van je mountain bike niet kan spreken. Stel je voor dat alle zadels van de Ronde van Vlaanderen konden vertellen hoe lekker ze tussen de dijen geknepen zaten. Wie schrijft het sprookje "Het sprekende zadel"?
Is dit geen taak voor jouw weggelegd?
(meneer de dichter)
Geloof me, Gaypoetbe, Bink weet waarover hij schrijft. Klaarkomen in een strakke broek is echt ongelooflijk lekker. Er is wel een verschil in gevoel in stof gebaseerd op katoen, of stof waarin lycra of spandex is verwerkt. Persoonlijke voorkeur van mij is klaarkomen in een strakke Björn Borg boxer, of een lycra wielerbroek.
-

Talldutch - Ontdekkend

16 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex