Het is nu 25 mei 2012 02:19

stoutste Fantasieën en dromen

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor Bink » 05 dec 2006 22:36

Ik heb geen gordijnen. Mataglap ken ik niet. Wat is dat? En ik word alleen druk van een stuk waar ik zo tuk op ben dat ik ervan ruk.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Zodan » 05 dec 2006 22:38

Bink schreef:Ik heb geen gordijnen. Mataglap ken ik niet. Wat is dat? En ik word alleen druk van een stuk waar ik zo tuk op ben dat ik ervan ruk.

http://www.thuntek.net/~walter/faq.htm

What does `mataglap' mean? Mataglap is an Indonesian word meaning "dark eye" or, probably, "dilated eye." It is an indication that someone is about to go berserk and start killing people at random. I applied the word in Aristoi to a berserk form of nanotechnology that devoured the planet. :lol:

begin daar niet aan Bink. Zo erg is t allemaal niet . :nee:
Zodan
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor nikko » 22 dec 2006 09:53

Ik ben bi-nieuwsgierig en mijn fantasie is eens met 2 mannen het bed in te duiken. Ik speel al wat jaren met anal speeltjes en word daar altijd erg opgewonden van. Als ik een nat-uur film zie waar een vrouw door 2 mannen verwend word denk ik mijzelf in haar plaats.

Mishien raar maar ik zie mijzelf niet snel een man zoenen maar om te pijpen of anal gepakt te worden heb ik geen probleem mee.
Ik loop al een tijdje rond on deze droom eens te verwezenlijken maar heb de stap nog niet durven nemen, heb mischien nog niet de juiste personen ontmoet naast weinig vrije tijd door werk en vaste relatie om deze droom/fantasie uit te laten komen.
nikko
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor KinKy » 23 dec 2006 17:04

mogelijkheden en liefhebbers te over!!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor nikko » 27 dec 2006 11:20

KinKy schreef:mogelijkheden en liefhebbers te over!!

Als er liefhebbers in de buurt van Alicante zijn dan hoor ik het wel :P
nikko
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor l0vE » 27 dec 2006 12:04

Ja hoor, naast de deur 8)
l0vE
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor nikko » 19 jan 2007 08:51

l0vE schreef:Ja hoor, naast de deur 8)

Ik ben hier op vakantie gekomen en gebleven, het weer is hier iets better :P. Misschien heb ik geluk en komen er wel leden op vakantie naar deze buurt :wink:
nikko
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor cuteboyke2 » 17 jan 2008 11:20

mijn geilste fantasie is dat ik een wandeling maak in een bos en daar een groep jongens (stuk of 5 ) van een jaar of 18 tegen kom die mij plots overmeesteren en vastbinden aan een boom en da mijn kleren van mijn lijf scheuren , mij dwingen om hen allemaal te pijpen en dat ze mij helemaal vol spuiten en ook onder plassen
spuiten is mijn hobby
cuteboyke2
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor reneexx » 19 jan 2008 12:12

hier het zelfde
lijk me super geil
behalve het onder plassen dan
en graag onder de 35 jr zijn
alles wat ik nodig heb
dat ben jij ;-)
reneexx
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor ray74 » 19 jan 2008 13:54

mijn wildste fantasie?

om door 3 vrienden(alledrie top) kapot geneukt te worden hahaha
Het liefst alledrie lekker geschapen en 100%dominant.
ik hou er ook van om een beetje venederd te worden,tja kan ik niets aan doen,daar hou ik van.gewoon op me knieen gedwongen te worden en in mijn mond laten neuken.
en spermashower,geen probleem

Ik hou ook wel van rollen spellen:)
ray74
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor jack123 » 19 jan 2008 22:32

Ik vind het heerlijk om alle vormen van sexueel genot te beleven met een homoseksuele travestiet of gedeeltelijke transseksueel,liefst met
meerdere.Een soort homoorgie maar dan in gevarieerde vorm van geven en nemen .Zelf ben ik een zowel mannelijk als vrouwelijk ingestelde homoseksueel,die er wel pap van lust.
Ik ben een sportieve,sociale en spontane wat oudere homoseksueel.
Jeugdig ogend en meegaand.
jack123
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor neukme3 » 31 jan 2008 16:05

lijkt me heerlijk om in de buitenlucht lekker naakt rond te lopen
en door andere mannen lekker geneukt te worden zonder enige
beschutting. En natuurlijk heerlijk veel sperma in mijn mond en kont krijgen.
neukme3
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor auxje » 03 okt 2009 18:33

Lijkt me heerlijk om een keer een spermadouche te krijgen van meerdere mannen, een bukkake mmmm daar droom ik vaak van. Hoor er weinig over weet iemand of mensen dit doen ? ervaringen misschien of waar het gebeurt ?
auxje
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Luc » 03 okt 2009 18:43

auxje schreef:Lijkt me heerlijk om een keer een spermadouche te krijgen van meerdere mannen, een bukkake mmmm daar droom ik vaak van. Hoor er weinig over weet iemand of mensen dit doen ? ervaringen misschien of waar het gebeurt ?

Ik dnk dat je daarvoor in een sauna wel goed zit
Wat is er mooier dan verliefd zijn?
Luc
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor darkENtasty » 30 okt 2009 17:00

ik loop lekker door het bos te genieten van de zon niemand om me heen vind dat raar want het is zo een mooie dag
ik loop een beetje van het pad af om te gaan plassen
de wind waait langs me pik en denk tja warom ook niet en ik begin stiekem met me pik tespelen
ik blijf om me heen kijken als ik niemand zie
ik word geiler en geiler begin steeds meeer me kont samen teknijpen om lekker klaar tekomen
ik voel het al komen doe snel me broek naar beneden shirt over me hoofd om het gevoel tekrijgen dat ik helemaal naakt in het bos ben en niemand het door heeft ik voel het al komen bepik begint steeds meer te kloppen ik kom bijna klaar en in eens...
word ik naar achtere getrokken val met me kont op de bladeren me pik is nog aan het kloppen terwijl ik daar lig
ik kijk omhoog omtezien wie me naar achtere heeft getrokken maar voor dat ik wat kan zien word er een hand voor me ogen gedaan ik probeer nog snel me een beetje aan tekleden maar dat lukt al niet meer
me armen worden naar achtere getrokken vast gemaakt ik krijg iets over me ogen kan hellemaal niks zien
ik raar in paniek ik denk ik word ontvoert ofso
ik begin met me benen tetrappen maar tervergeefs iemand gaat snel op me benen zitten en maakt die ook vast toen had ik door dat het zo i zo meer dan 1 persoon was
ik denk wat gaan ze met me doen ik heb tog niks ergs gedaan
ze trekken me aan me voeten een stuk verder in het bos na 2 3 min word het in eens stil maar omdat ik teveel lawaai maak met me mond plakken ze me mond dicht met tape
ik blijf maar denken wat willen ze van me in eens word het weer stil ik probeer los tekomen maar tervergeefs
ik eens voel ik wat langs me benen en hoor een gek geluid voor dat ik het weet is me broek weg geknipt me shirt is daarna aan de beurt alles wat ze van me af kunnen halen halen ze er af
in eens gaat iemand op me benen zitten om me stil telaten liggen er gaat ook iemand over me borst kast hangen zo dat ik helemaal niet kan bewegen
ik voel wat kietelen langs me pik ik begin heviger tebewegen maar lukt haast niet elke keer dat ik teveel beweeg krijg ik een tik hoemeer ik beweeg hoeharder in eens zegt een stem stop met bewegen anders gaan we helemaal los op je
ik ben bang dus geef toe
het kietelen word na een tijd rukken iemand loopt hevig met me pik tespelen en na een tijd word hij tog stijf ondanks de spanning ik word om gedraait en voel wat nats op me gespuugd worden en loopt naar beneden langs me ballen en drupt op de grond en ineens voel ik een hand tussen me benen spelen met beballen en voor dat ik het wist had ik een vinger in me kont ik knijp zo lang ik kan fijn maar word krijg een tik op me billen
iemand zegt wat zij ik net beter hoeje op met tegen stribbelen ik denk laat me maar gewoon doen wat ze willen dan is het meschien sneller voor bij 1 vinger word 2 er word meer gespuugd en bam nog een vinger er bij na een tijd word iker zelfs geil van en er begint voor vocht uit me pik te druipen
de tape word van me mond gehaald en voor dat ik eht wist had ik wat in me mond om dat ik nog nooit een pik in me mond had gehad wist ik eerst niet precies wat ik in me mond had de eerste 2 seconden toen er hard heen en weer werd gestoten in me mond kon ik natuurlijk maar 1 ding aan nemen het was een pik groot ook nog ik kon hem haast niet om me lippen krijgen
de man begon hevig testoten in me mond
de vingers in me billen werden er uit gehaad ik dach gelukkig ff bij komen ik werd al zo hard genomen in me mond
en voor dat ik het wist voelde ik wat heets tussen me benen en voor dat ik het wist zat het er al in het was zo warm dat ik gewoon toe moest geven aan het genot
maar ik dach ik word gewoon verkracht door 2 mannen had ik het even mis
in eens werd ik een beetje om hoog getrokken me bil in de lucht en iemand gind on der me liggen en begon hevig de precum van me pik af telikken
ik dach bij me zelf zo lekker heb ik me nog nooit gevoelt dus gaf gewon hellemaal toe me pik ontplfte zo wat van de geilheid
en net toen ik dacht dat ik klaar zou komen had ik in eens me mond helemaal vol de eerst straal sperma van de grote lul spoot recht in me keel waar door ik moest kokhalsen hij haalde zijn pik iets terug en bleef maar spuiten me helegezicht zat onder en kon de sperma goed proeven en was niet eens zo vies een beetje zoetig
toen hij klaar was ging de persoon onder me weg en nam het over van de man die me hevig in me kont aan het nemen was en voor dat ik het wist had ik die man ze pik in me mond en hij kwam vrij snel klaar en spoot alles in me mond enigste wat ik kon doen is het gewoon door slikken en dat deed ik
de man die me nog aan het neuken was begon steeds harder en harder teneuken in eens werd alles wat rustiger en voelde ik dat hij diep in me kont klaar kwam hij haalde zijn pik er uit en lang zaam kwam er af en toe een beetje uit maar niet alles
ik dacht het is voor bij maar nee hoor het was ff stil en ik dacht heel ff dat ze weg waren en in eens voelde werd ik weer om gedraait op me rug en er werd hevig aan me pik getrokken ik begon steeds meer me billen samen tetrekken het was zo lekker af en toe voelde ik ff een lik met een tong dat maakte me gek ik kon iet meer en ...
kwam zo lekker klaar niet normaal
me hand wer los gemaakt maar nog niet de rest ik hoorde de mannen hard weg rennen en dach hoe graag ik ook dat het voor bij was was het tog het lekkerste wat ik ooit mee heb gemaakt
ik haalde de tape van me mond en de doek van me ogen daarna maakte ik me benen los ik keek om me heen maar zag niemand meer ik zocht me kleren en die lagen een beetje verspreid ik keek wat er nog goed was maar alles was kapot dacht bij me zelf hoe ga ik naar huis gaan dus heb maar wat van de kleding een beetje om me heen vast gehouden
ik heb wel gewacht tot het donker was voor dat ik naar huis durfte dacht als het wat donkerder is val ik minder op
1 maal thuis keek ik wat ik nog in me zakken had haalde alles er uit maar 1 ding was niet van mij
ik dach hmmm wat is dat nou ...

het was een klein briefje en op het briefje stond geschreven ........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.