Stoere brede riemen voor mannen
32 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
- officer007
- Aftastend

niets gay aan in mijn ogen, vind em erg stoer!
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
-

Steve - Moderator

En dan heb ik er hier nog een...deze riem is zelfs 7 cm breed
Heb beide riemen pas in Duitsland gevonden.
Alleen past deze in geen enkele van mijn van mijn jeans
Heeft iemand nog tips voor jeans met extra brede riemlussen?? Want ik vind deze riem nl. wel erg gaaf....in mijn g-star past nog net die vorige riem van 6 cm maar meer niet.

Alleen past deze in geen enkele van mijn van mijn jeans

- officer007
- Aftastend

Hey mensen,
Ik heb eigenlijk dezelfde vraag. Ik ben ook op zoek naar een hele brede stoere riem van 6-7 cm breed met een grove dubbele gesp. Mag best lekker opvallend zijn. Heb de Score, Chasin, We etc. al gehad maar vind echt nergens riemen breder dan 5 cm.
Schijnt eerder iets voor vrouwen te zijn want daar is keus genoeg
Maar voor mannen valt het toch wel tegen...tenminste als je echt een hele brede riem zoekt. Mischien is het wel een gay ding haha 
Maar blijkbaar ben ik dus niet de enige. Iemand nog tips waar je dergelijk brede riemen kunt vinden? Meer mensen hier die zo'n brede riemen dragen? Vind ze nl. wel erg stoer.....
Vond op internet nog onderstaand plaatje maar waar kun je zo'n riem in godsnaam kopen....

Ik heb eigenlijk dezelfde vraag. Ik ben ook op zoek naar een hele brede stoere riem van 6-7 cm breed met een grove dubbele gesp. Mag best lekker opvallend zijn. Heb de Score, Chasin, We etc. al gehad maar vind echt nergens riemen breder dan 5 cm.
Schijnt eerder iets voor vrouwen te zijn want daar is keus genoeg
Maar blijkbaar ben ik dus niet de enige. Iemand nog tips waar je dergelijk brede riemen kunt vinden? Meer mensen hier die zo'n brede riemen dragen? Vind ze nl. wel erg stoer.....
Vond op internet nog onderstaand plaatje maar waar kun je zo'n riem in godsnaam kopen....

- robby2011
- Newbie

Hey man,
Volgens mij is dat mijn foto en had je mij al gemaild
Die riem is inderdaad 6cm breed en 7mm dik, en mijn favoriet. Ik heb deze door een leerbewerker in Berlijn laten maken, omdat ik inderdaad ook niets in die breedte kon vinden. Standaard aanbod in de winkels is volgens mij echt niet breder dan 5 cm, heb al veel gezocht....
Kijk anders ook eens naar militaire riemen, officiersriemen of politieriemen. Legerofficieren hadden vroeger ook van die mooie hele brede riemen. Amerikaanse politieriemen zijn ook lekker breed (ca 5.7 cm, zie foto hieronder). Deze kun je wellicht op ebay nog wel vinden, heb ik er ook een paar gekocht. Of je koopt tijdens je vakantie een agent om
(heb ik ook al eens gedaan om zo'n riem te krijgen..)
Ben ook wel benieuwd of er hier nog anderen zijn die tips hebben waar je dergelijke hele brede riemen kunt vinden? Of kent iemand leerbewerkers in Nederland die zoiets kunnen maken?
Grappig eigenlijk, dacht dat ik de enige riemen fanaat hier was en dat dit meer iets voor vrouwen was, alhoewel ik brede riemen juist meer iets voor mannen vind, maar misschien is dat gay
Foto van mijn amerikaanse police belt:

Volgens mij is dat mijn foto en had je mij al gemaild
Kijk anders ook eens naar militaire riemen, officiersriemen of politieriemen. Legerofficieren hadden vroeger ook van die mooie hele brede riemen. Amerikaanse politieriemen zijn ook lekker breed (ca 5.7 cm, zie foto hieronder). Deze kun je wellicht op ebay nog wel vinden, heb ik er ook een paar gekocht. Of je koopt tijdens je vakantie een agent om
Ben ook wel benieuwd of er hier nog anderen zijn die tips hebben waar je dergelijke hele brede riemen kunt vinden? Of kent iemand leerbewerkers in Nederland die zoiets kunnen maken?
Grappig eigenlijk, dacht dat ik de enige riemen fanaat hier was en dat dit meer iets voor vrouwen was, alhoewel ik brede riemen juist meer iets voor mannen vind, maar misschien is dat gay
Foto van mijn amerikaanse police belt:

- officer007
- Aftastend

Die riem is wel heel geil.
'n Man met een riem heeft iets dominant. Hij kan je er zo mee spanken. Nog beter is als je je eigen riem aan 'n gast moet afgeven om je onderdanigheid te tonen en hij je er nog mee spankt ook.
'n Man met een riem heeft iets dominant. Hij kan je er zo mee spanken. Nog beter is als je je eigen riem aan 'n gast moet afgeven om je onderdanigheid te tonen en hij je er nog mee spankt ook.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Helemaal mee eens. Zo'n brede riem heeft toch wel iets mannelijks. US cops met zo'n brede leren koppel dat ziet er toch wel erg stoer uit. Die politieriem op bovenstaande foto is ook echt gaaf. Zo een wil ik ook in mijn jeans hebben
! Of een nog bredere met dubbele rollergesp....En ja je kunt er vast wel meer mee. Wie helpt me aan zo'n riem? Zijn er nog meer mannen hier die kicken op brede riemen? Of is dit echt zo raar...
- robby2011
- Newbie

Keer terug naar Gay Forum - Lifestyle