stiekem
18 berichten
• Pagina 1 van 1
Ik heb al een paar jaar een geheime relatie met mijn lieve vriend Smik. We hebben allebei een vriendin en een kind, en zijn allebei brave huisvaders. Het type van in het weekend gezellig naar de woonboulevard, naar IKEA en voor het vrouwtje eens het huishouden doen. Het begon dus raar, we dachten allebei "ben je weer eens verliefd op een hetero-boy!".
Intussen hebben we stiekem keiharde kontsex, vaak in een parkeergarage van IKEA (Delft). We durven allebei niks te zeggen en doen vaak heel hetero stoer als andere vrienden in de buurt zijn (mekaar uitschelden voor nicht of homo!!!). We leiden een dubbelleven, en je begrijpt, dat is helemaal niet makkelijk of leuk. We willen graag tips of een advies of een hart onder de riem (dat werkt ook) van mannen die weten waar we het over hebben!!!
Intussen hebben we stiekem keiharde kontsex, vaak in een parkeergarage van IKEA (Delft). We durven allebei niks te zeggen en doen vaak heel hetero stoer als andere vrienden in de buurt zijn (mekaar uitschelden voor nicht of homo!!!). We leiden een dubbelleven, en je begrijpt, dat is helemaal niet makkelijk of leuk. We willen graag tips of een advies of een hart onder de riem (dat werkt ook) van mannen die weten waar we het over hebben!!!
Denk goed na over wanneer je beter af bent en waar je jezelf het gelukkigst bij voelt, wanneer je het verteld of wanneer je het stil houdt.
Dit zal wel zo'n standaard opmerking zijn, maar ik wil alleen ff laten weten dat de meeste homo's niet zo zijn als Kinky, want dat slaat echt helemaal nergens op. Zielig persoon.
Ik heb medelijden met jullie.....
Dit zal wel zo'n standaard opmerking zijn, maar ik wil alleen ff laten weten dat de meeste homo's niet zo zijn als Kinky, want dat slaat echt helemaal nergens op. Zielig persoon.
- daveie
- Newbie

Heftig.
Heftiger.
Heftigst. (Ja, dat woord bestaat.)
En nu?
Mijn advies: ga bij jezelf te rade wat je nu echt wilt. Een leven met je vriendin en kind, of een leven met die vriend. Het is tegenover je vriendin en kind sowieso niet eerlijk: je bedriegt haar en hoe leg je als vader later uit hoe het zit met de bloemetjes en de bijtjes en de parkeergarage van de IKEA?
Bedenk je dat, wanneer je je vriendin en kindje achterlaat, je (waarschijnlijk) alimentatie zal moeten gaan betalen. (En terecht, natuurlijk.) Ik zou, mocht je overwegen met die vriend samen te gaan wonen, eerst een advocaat raadplegen wat betreft dit soort zaken.
Wees ook eerlijk tegen je vriendin als je die relatie door gaat zetten. Want nu bedrieg je haar.
Verder heb ik er niks over te zeggen. De beslissing is aan jou, de keuzes zijn duidelijk.
Heftiger.
Heftigst. (Ja, dat woord bestaat.)
En nu?
Mijn advies: ga bij jezelf te rade wat je nu echt wilt. Een leven met je vriendin en kind, of een leven met die vriend. Het is tegenover je vriendin en kind sowieso niet eerlijk: je bedriegt haar en hoe leg je als vader later uit hoe het zit met de bloemetjes en de bijtjes en de parkeergarage van de IKEA?
Bedenk je dat, wanneer je je vriendin en kindje achterlaat, je (waarschijnlijk) alimentatie zal moeten gaan betalen. (En terecht, natuurlijk.) Ik zou, mocht je overwegen met die vriend samen te gaan wonen, eerst een advocaat raadplegen wat betreft dit soort zaken.
Wees ook eerlijk tegen je vriendin als je die relatie door gaat zetten. Want nu bedrieg je haar.
Verder heb ik er niks over te zeggen. De beslissing is aan jou, de keuzes zijn duidelijk.
- Neal
- Wegwijs

Ray schreef:Ik heb al een paar jaar een geheime relatie met mijn lieve vriend Smik. We hebben allebei een vriendin en een kind, en zijn allebei brave huisvaders. Het type van in het weekend gezellig naar de woonboulevard, naar IKEA en voor het vrouwtje eens het huishouden doen. Het begon dus raar, we dachten allebei "ben je weer eens verliefd op een hetero-boy!".
Ken het,is lastig en heftig;volg je hart
Het is inderdaad gelijkend, maar van Brokeback Mountain zal je vooral leren hoe het niet moet. Je kan niet eeuwig stiekem een relatie hebben. Ooit zal het eruit komen, van jouw kant, je vriend's kant of misschien zelfs door betrapt te worden. Als je door wilt gaan met je vriendin, wees dan verstandig en stop hiermee, en natuurlijk geldt dit ook andersom. Hiermee wil ik overigens niet mijn mening aan je opdringen, als je ermee door wilt gaan dan moet je dat vooral doet, maar wees je er wel bewust van wat je je vriendin aandoet als je het over 5 jaar vertelt.
bovenstaand bericht was van mij, vergeten in te loggen
2b or n2b Gay
- Top Secret
- Ontdekkend

daveie schreef:Denk goed na over wanneer je beter af bent en waar je jezelf het gelukkigst bij voelt, wanneer je het verteld of wanneer je het stil houdt.
mwah
zielig voel ik me niet
maar vind 't zeer geil wat die gasten doen
wil er geen oordeel over loslaten
doen al genoeg mensen
ze zullen zeker niet de eninge zijn die 't op zo.n manier doen
parkings zijn ook vaak bevolkt door huisvadertjes
gescheiden of niet
maar een goed family live en je tekortkomingen aanvullen
daar moeten ze zelf maar een weg mee vinden
je denkt toch niet dat een crimineel in lastig vaarwater komt als hij z'n kind verteld dat hij geen koekjes mag stelen
of als de een de ander besodemietert...
en de dames??
wellicht vinden die 't ook goed
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Ray schreef:Ik heb al een paar jaar een geheime relatie met mijn lieve vriend Smik. We hebben allebei een vriendin en een kind, en zijn allebei brave huisvaders. Het type van in het weekend gezellig naar de woonboulevard, naar IKEA en voor het vrouwtje eens het huishouden doen. Het begon dus raar, we dachten allebei "ben je weer eens verliefd op een hetero-boy!".
Maak je geen zorgen. Ik heb het ook meegemaakt, zoals nog vele andere mannen. Laat je niet misleiden door het begrip "dubbelleven" of door al de onzin die ze daaraan ophangen. Lees eens een boek als "The secret lives of married men" van David Leddick. Er zijn heel wat mannen die dat zonder veel problemen hebben beleefd.
http://www.amazon.com/gp/product/155583 ... e&n=283155
http://www.adlbooks.com/displaydetailfu ... 1555837743
Het enige advies is: "Beleef het gewoon" en "Enjoy yourself". Al de rest is dwaas gemoraliseer. Mannen hebben niet alleen een vrouw nodig. Mannen hebben ook behoefte aan een man.
-

Bink - Post Lord

Net een kop thee ingeschonken en nou nou, ik ga ook een gedicht maken hoor. Dit verhaal inspireerde mij toch zo...
In de parkeergarage van een woonwarenhuis
Vergrepen ze zich regelmatig aan elkaars kruis
En dat met vrouw en kinderen thuis
Da's toch niet pluis?
Margreet, eat your heart out!!!!!

Da's toch niet pluis?
Margreet, eat your heart out!!!!!
-

bartjebarneveld - Expert

bartjebarneveld schreef:Net een kop thee ingeschonken en nou nou, ik ga ook een gedicht maken hoor. Dit verhaal inspireerde mij toch zo...
Da's toch niet pluis?
Margreet, eat your heart out!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, maar die is echt too fucking funny!!!
- Neal
- Wegwijs

Deze mannen hebben een groter probleem dan de meesten zullen denken. Ikzelf heb ook thuis een lieve vrouw zitten (meestal op de bank) maar zij kan mij niet voorzien in mijn dagelijkse behoefte sex. We hebben vanalles geprobeerd, dildo's, vibrators, love balls noem maar op... Uiteindelijk ben ik eens naar een ontmoetingsplaats gegaan. Dit is zeker 7-8 jaar geleden. Vorig jaar heb ik het pas durven vertellen aan mijn vrouw. Ik verzekerde haar dat ik altijd veilig vree, en nu heeft ze er vrede mee. Leuk vind ze het niet, maar ze heeft het wel geaccepteerd.
Onze kinderen weten van niets, zij denken dat hun vader vaak op stap geet met vrienden of computerspelletjes gaat doen op een zgn LAN party.
De stap om het te vertellen is zeer groot, maar ray en smik moeten het gewoon vertellen, er zal een grote last van hun schouders afvallen en wie weet zijn de dames wel in voor een trio!
Lieve groetjes
A. Rus
Onze kinderen weten van niets, zij denken dat hun vader vaak op stap geet met vrienden of computerspelletjes gaat doen op een zgn LAN party.
De stap om het te vertellen is zeer groot, maar ray en smik moeten het gewoon vertellen, er zal een grote last van hun schouders afvallen en wie weet zijn de dames wel in voor een trio!
Lieve groetjes
A. Rus
18 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast