Het is nu 25 mei 2012 02:12

Sterkbenige mannen

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor Bink » 12 jul 2005 23:32

Ik zat vanmiddag in het park. Sterkbenige mannen in shorts. Geil. Harig en niet harig (een was waaarschijnlijk geschoren). In heterowereld bestaat de fetish van het vrouwenbeen. Wordt zelfs bezongen in liedjes. Bestaat hetzelfde in homowereld? Ik heb er nog nooit van gehoord en ben het op het internet nooit tegengekomen. Ik zou zo fetishist worden van een stevig paar mannenbenen, bekroond door die geile tussenbeense opbolling. Dirk Bikkembergs toonde enkele soliede mannenbenen op zijn laatste mode-show.

http://www.bikkembergs.com/
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Vincent » 13 jul 2005 12:20

Okee, ik beken, blijkbaar heb ik ook een fetish :lol:

Mooi behaarde mannenbenen, het liefst mooi gebruind van de zon, daar kan ik nou heeeeeel errug eu .... nouja, je weet wel :oops:
Vincent
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor The » 13 jul 2005 12:44

Vincent schreef:Okee, ik beken, blijkbaar heb ik ook een fetish :lol:

Mooi behaarde mannenbenen, het liefst mooi gebruind van de zon, daar kan ik nou heeeeeel errug eu .... nouja, je weet wel :oops:

Nou eens iets positiefs :!: :P

Ik heb precies die benen wat jij beschrijft, behaard en gebruint door de zon.
Normaal ben ik altijd wel een beetje bruin, ook s'winters, frans/spaanse inslag.
Daarom draag ik altijd graag, de echte korte (addidas) shorts, zodat je de mooie bovenbenen kunt zien.

Jammer dat je dat met die lange shorts van nu, (met pijpen tot op de knieen) geen bovenbenen meer ziet en alleen maar de te dunne onderbenen als luciferstokjes of melkflessen onder die aardappelzak uit ziet steken. :shock:

Ik wil ook eens wat moois zien bij anderen, mijn eigen mooie benen ken ik al. :)
Ik blijf wel alleen hoor.
The
Expert
Expert

Berichtdoor The » 13 jul 2005 13:15

Ja.....wat Bikkembergs laat zien is heel mooi.

Die hebben het begrepen.

Ik krijg dikwijls het verwijt, dat ik nogal eens ala jaren 70/80 rondloop met die shorts uit die tijd, die ik gelukkig, nog heb.
Dus ze denken dat ik niet met de tijd mee gegaan ben.
Maar ik vertik het gewoon om in zo'n sexloze aardappelzak te lopen.
Omdat die korte shorts niet meer in de winkel verkrijgbaar zijn loopt iedereen in die aardappelzakken en moet ik noodgedwongen in een jaren 70 addidas short lopen, (wat ik opzichzelf wel lekker vindt, maar je wordt dan altijd gezien als jaren 70 figuur, dus niet bij de tijd).

Maar zulke shorts, en glimmende pakken van Bikkembergs is nieuw dus niet uit de tijd en dat vindt ik wel mooi en sexy.
Maar toch draagt niemand dat, terwijl dat toch modern is.
Als men dat zou dragen, zou ik niets meer te klagen hebben.
Ik heb wel eens zo'n soort moderne short van nylon zoals het model van Bikkembers, zelf gemaakt, (ben ook wel goed in het naaien :wink: ) dus ben dan toch bij de tijd, en het zit me ook goed en lekker.

Maar als anderen dat ook zouden dragen kan ik ook eens genieten van mooie bovenbenen. :roll:
The
Expert
Expert

Berichtdoor luco » 13 jul 2005 22:36

Haha,
niet alleen je uiterlijk is jaren 60 70 maar ook je denkpatroon. De bom valt toch dus waarom zou je nog druk maken :lol:
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor dolopvoeten » 13 jul 2005 23:01

Op de site van Bikkemberg staan inderdaad bijzonder fraaie mannenbenen. Dat maakt mij uiteraard heel nieuwsgierig naar wat daar aan de onderkant aan vastzit :?: :shock: :lol:
Voeten? Hmmm ...
dolopvoeten
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor The » 14 jul 2005 01:02

luco schreef:Haha,
niet alleen je uiterlijk is jaren 60 70 maar ook je denkpatroon. De bom valt toch dus waarom zou je nog druk maken :lol:

Nou maak je het helemaal wel erg....60e jaren waren voor mijn tijd, ik ben meer uit de 70/80er jaren, de meest sexy tijd die er ooit bestond. :roll:

Maar als er nu anno 2005 veel assibaum of Bikkembergs in de winkels, inplaats van alléén de aardappelzakken, zou hangen, dragen de mensen dat ook meer en zou ik dat ook dragen en ineens trendy 2005 zijn. 8)

Kijk maar uit met die bom tijdens de gayparade, ik vindt dat link hoor. :shock:
The
Expert
Expert

Berichtdoor luco » 14 jul 2005 08:20

Suffie, was een woordspeling :lol:
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor The » 14 jul 2005 12:41

Ik ga vandaag weer de zon in, mijn mooie benen laten zien, had gisteren ook al succes mee. 8)

Met dat mooie weer is iedereen vrolijker en minder afstandelijk, zodat ik er zelfs besmet door geraakt :P

Jammer dat mensen bij slecht weer zo afstandelijk zijn, zodat je elke keer weer een jaar moet wachten, om vrolijkheid en spontaniteit in het leven te ervaren. :?

Bij slecht weer moet alles op afspraak maar dan moeten ze je al kennen, anders krijg je die afspraak nooit, want wie spreekt nou iets af met een wildvreemde in de kou?
In de herfst/winter draagt ieder van al die dikke jassen en dassen, petten op, s'winters, dus zien dan niets spontaan aantrekkelijks aan je persoon.
Iedereen heeft dan haast om thuis te komen en zien je niet staan.

Bij mooi weer gaat alles spontaan, en vanzelf, want dan wordt je gezien, omdat je er dan veel leuker uitziet.
Op een mooie dag, loop je in je short en leuke T-shirt, en dat ziet er leuk en aantrekkelijk uit voor anderen.
Dus dan gaan ze vanzelf een gesprekje met je aan op een bankje in het park, bijvoorbeeld.
Daarom benijd ik de mensen die in een gunstiger zuidelijk klimaat wonen.
Ontspannen op het dorpsbrink zitten, oud en jong door elkaar, met elkaar in gesprek, nou dat moet je in Ned. proberen, je wordt uitgescholden, oud en jong bij elkaar, is als water op vuur in Ned.
Mijn broer is pas op vakantie geweest naar Italie en het viel hem op dat de mensen daar inderdaad spontaner en vriendelijker zijn dan de coolheid in dit land.
Ze werden door wildvreemden spontaan op de koffie uitgenodigd bij hun thuis, wat een gastvrijheid, moet je in nerderland niet proberen.

Maar goed vandaag is het nog goed, dus moet het er van nemen. :wink:
The
Expert
Expert

Berichtdoor Bink » 14 jul 2005 21:47

dolopvoeten schreef:Op de site van Bikkemberg staan inderdaad bijzonder fraaie mannenbenen. Dat maakt mij uiteraard heel nieuwsgierig naar wat daar aan de onderkant aan vastzit :?: :shock: :lol:

Maakt mij nieuwsgierig naar onder- en bovenkant.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Bink » 18 jul 2005 21:55

Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor The » 18 jul 2005 22:19

Bink schreef:Legerbenen

http://www.milism.net/BplusS.htm

Ja als ze in militaire dienst zulke shorts droegen, had ik wel in dienst gewilt.
mmmmm :P
The
Expert
Expert

Berichtdoor suitdude023 » 21 dec 2005 13:28

Erg lekker ja, sterke mannenbenen, behaard, liefst blond en lekker bruin van de zon...

MANNEN, HET WK VOETBAL KOMT ER WEER AAN!!!

Ben geen fan van dit spelletje, maar het uitchecken van geile voetbalpoten, strakke voetballerskontjes en goed gevulde sportbroekjes, geven weer wat hoop voor deze aankomende zomer....

veel plezier guyzz!!

:D
suitdude023
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor bartjebarneveld » 22 dec 2005 10:15

suitdude023 schreef:Erg lekker ja, sterke mannenbenen, behaard, liefst blond en lekker bruin van de zon...

Hartstikke blond haar zelfs bij mij! Krijg er wel 's complimentjes over. Is erg leuk! En je hoeft er niets voor te doen...
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor Bink » 23 dec 2005 00:58

bartjebarneveld schreef:
suitdude023 schreef:Erg lekker ja, sterke mannenbenen, behaard, liefst blond en lekker bruin van de zon...

Hartstikke blond haar zelfs bij mij! Krijg er wel 's complimentjes over. Is erg leuk! En je hoeft er niets voor te doen...

Lekker
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor suitdude023 » 28 dec 2005 15:18

bartjebarneveld schreef:

JE MAAKT ONS NIEUWSGIERIG!!!
Fotootje?
:P
suitdude023
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor The » 30 dec 2005 04:17

suitdude023 schreef:
bartjebarneveld schreef:

Fotootje?

Gut....dr. heeft nog niemand een fototje van mij gevraagd, heb ook mooie behaarde benen en kontje, donkerharig en gebruint, zou net zo goed een allochtoon kunnen zijn, maar het is meer mijn spaanse afkomst. 8)
Krijg altijd komplimenten, als ik in de zomer in een (sexy)shortje loop. :wink:

Ik weet ook niet hoe je een fototje in je posting krijgt, toch zijn er wel fotos geplaatst, in sommige topics.
The
Expert
Expert

Berichtdoor luco » 30 dec 2005 09:21

The schreef:
suitdude023 schreef:
bartjebarneveld schreef:

Fotootje?

Gut....dr. heeft nog niemand een fototje van mij gevraagd, heb ook mooie behaarde benen en kontje, donkerharig en gebruint, zou net zo goed een allochtoon kunnen zijn, maar het is meer mijn spaanse afkomst. 8)

Ik weet ook niet hoe je een fototje in je posting krijgt, toch zijn er wel fotos geplaatst, in sommige topics.

Nou The, laat eens een foto zien van die benen van je
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor The » 04 jan 2006 03:59

Ik weet niet hoe dat moet en wie is er nou in mij geinteresseerd ? :?
The
Expert
Expert

Berichtdoor Bink » 04 jan 2006 22:19

The schreef:
suitdude023 schreef:
Bink schreef:
bartjebarneveld schreef:

Fotootje?

Als ik goed kan lezen, staat daar: "Bink schreef".

Waar heb ik dat geschreven? Die post is daarboven nergens te vinden.
Bink
Post Lord
Post Lord

Volgende

Keer terug naar Gay Forum - Sex