Het is nu 25 mei 2012 02:07

Stadsdeel Amsterdam West praat met jonge homopesters

Gay nieuws, gay gerelateerde nieuws, bijzonder nieuws of gewoonweg leuk nieuws.

Berichtdoor Steve » 03 mei 2011 20:56

Vertegenwoordigers van het Amsterdamse stadsdeel West praten dinsdag met de jongeren die een homoseksuele man stelselmatig zouden pesten. Ook hun ouders zijn daarbij. Dat zei een woordvoerster van het stadsdeel dinsdag.

De man zei maandag op de lokale tv-zender AT5 dat hij al een jaar wordt geterroriseerd. De jongens zouden hem uitschelden voor kankerhomo, rotzooi in zijn tuin gooien en tegen zijn ramen spugen. De politie zou hem hebben geadviseerd om niet met de zaak naar buiten te treden, omdat de boel dan zou escaleren.

De man woont op het Van Beuningenplein. Het stadsdeel kan woensdag pas zeggen wat de uitkomst van de gesprekken is.

In Utrecht ontstond enige tijd geleden ophef, nadat twee homo's uit de wijk Leidsche Rijn na langdurige pesterijen hadden moeten verhuizen. Het stel is een juridische procedure begonnen om een schadevergoeding af te dwingen van de gemeente, de politie en de Staat. Die zouden niet adequaat hebben gereageerd op de vele aangiftes van de twee. De mannen zagen zich genoodzaakt hun huis ver onder de taxatiewaarde te verkopen.
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor Lufe » 03 mei 2011 21:04

Ik vind het goed dat ze met die jongeren met hun ouders erbij gaan praten, want wat zij doen kan echt niet!
Lalala...
Lufe
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Samichan » 05 aug 2011 01:51

Ik vind het echt belaggelijk zulke dingen :S dat mensen elkaar niet kunnen respecteren omdat ze op een ander geslacht vallen is toch te vreemd voor woorden, jammer genoeg komt dit inderdaad tot de dag van vandaag nog veel voor.
Persoonlijk heb ik er namelijk ook ervaring mee (voortgezet onderwijs) woord er af en toe stapel gek van :|
I say never be complete, I say stop being perfect - T.Durden
Samichan
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor AAD10 » 05 aug 2011 22:13

Ik vnd met name de reactie van de politie vreemd. Treedt u maar niet naar buiten en mocht eens escaleren.

Wat een slappe houding van de politie, de politie had hier moeten optreden.

In gesprek blijven is goed, de deelraad doet daar goed aan, maar als het alleen bij praten blijft, is het dweilen met de kraan open. Er mag best een stok achter de deur gezet worden. Blijven pesterijen aanhouden, dan volgen er maatregelen.

Pesterijen om wie iemand is mogen en kunnen niet en moeten een halt worden toegeroepen. op een gegeven moment komt het punt van niet goedschiks dan maar kwaadschiks.
AAD10
Wegwijs
Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - (Gay) Nieuws