sporten en stijve ?
6 berichten
• Pagina 1 van 1
Hoi,
wat doe je als je een stijve krijgt bij het sporten ? Je bent aan het joggen en je penis gaat gewoon eigen baas spelen in je strakke tight of in je korte loopshortje ? Of je bent in de fitness in strakke tight ? Of je bent aan het zwemmen in een klein speedo-broekje of een strakke zwemshort... Wat doe je ?
wat doe je als je een stijve krijgt bij het sporten ? Je bent aan het joggen en je penis gaat gewoon eigen baas spelen in je strakke tight of in je korte loopshortje ? Of je bent in de fitness in strakke tight ? Of je bent aan het zwemmen in een klein speedo-broekje of een strakke zwemshort... Wat doe je ?
- gaypoetbe
- Ontdekkend

zelf wordt je natuurlijk erg lenig van dat sporten, en dat je lul daarbij stijf wordt... so be it
en anders wil ik je wel weer helpen je lul nog stijver te maken zodat hij daarna weer in rusttoestand kan terug keren.
en anders wil ik je wel weer helpen je lul nog stijver te maken zodat hij daarna weer in rusttoestand kan terug keren.
De ene bobbel is de andere niet.
-

Speedock - Ontdekkend

Zie na de fitness regelmating mannen onder de douche wiens penis is opgezwollen (niet stijf, maar tegen halfstijf aan). Vaak heb ik ze al voor het sporten zien omkleden, dan is er nog niets aan de hand. Sporten verhoogt je bloeddruk (op een gezonde manier) en aangezien een erectie wordt veroorzaakt door extra toevoer van bloed naar de zwellichaampjes van je penis, is het eigenlijk niet eens zo raar dat 'ie tijdens en direct na het sporten ietsjes opzwelt. Krijg je tijdens het sporten echt een erectie in de zin van sexueel opgewonden (dat kan bv als je een andere, mooie jongen ziet), gewoon ff naar het toilet en je aftrekken. Is wel net zo netjes richting je hetero- sportmaatjes.
-

Talldutch - Ontdekkend

Talldutch schreef:Zie na de fitness regelmating mannen onder de douche wiens penis is opgezwollen (niet stijf, maar tegen halfstijf aan). Vaak heb ik ze al voor het sporten zien omkleden, dan is er nog niets aan de hand. Sporten verhoogt je bloeddruk (op een gezonde manier) en aangezien een erectie wordt veroorzaakt door extra toevoer van bloed naar de zwellichaampjes van je penis, is het eigenlijk niet eens zo raar dat 'ie tijdens en direct na het sporten ietsjes opzwelt. Krijg je tijdens het sporten echt een erectie in de zin van sexueel opgewonden (dat kan bv als je een andere, mooie jongen ziet), gewoon ff naar het toilet en je aftrekken. Is wel net zo netjes richting je hetero- sportmaatjes.
- Dieb
- Ontdekkend

Ik krijg nooit een stijve bij sport. Bij mij vloeit dan te veel bloed naar andere spieren, denk ik. 'n Goeie stijve krijg ik alleen in rusttoestand. Ik word trouwens ook het meest geprikkeld door gasten die relaxen, hoewel ik zoals de meeste gasten ook geil op typische sportprentjes.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

6 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex