Het is nu 25 mei 2012 02:03

spontante sex

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor Inhetkastje » 27 dec 2010 23:15

Misschien een rare vraag voor doorgewinterde homo's, maar ik vraag me het volgende af.

Hoe kun je eigenlijk op een spontane manier anale sex hebben? Ik kan me niet voorstellen dat je elke dag met een klysma rondloopt :S. Maar stel je loopt iemand tegen het lijf, het klikt en een paar uur later komt van het een het ander... hoe los je dat dan op?
Inhetkastje
Newbie
Newbie

Berichtdoor Jamie » 28 dec 2010 09:10

Je bent 38 jaar en getrouwd.
Wat als je vrouw onverwacht seks wil?
Vraag je dan ook of ze de lucht even wil verwijderen?
Kortom ,als je zover bent zie je vanzelf wat te doen.
Samen douchen bijvoorbeeld.
Jamie
Moderator
Moderator

Berichtdoor Inhetkastje » 28 dec 2010 09:41

Een vrouw is technisch gezien altijd klaar sex. Daar hoeft echt geen lucht uitgelaten te worden of zo hoor :wink:. Bij een man is dat toch ff wat anders, toch?

Het is maar gewoon een vraag hoor. Samen douchen is natuurlijk heel gezellig, maar die heb je ook niet overal ter beschikking.
Inhetkastje
Newbie
Newbie

Berichtdoor Bink » 03 jan 2011 23:52

Inhetkastje schreef:Misschien een rare vraag voor doorgewinterde homo's, maar ik vraag me het volgende af.

Hoe kun je eigenlijk op een spontane manier anale sex hebben? Ik kan me niet voorstellen dat je elke dag met een klysma rondloopt :S. Maar stel je loopt iemand tegen het lijf, het klikt en een paar uur later komt van het een het ander... hoe los je dat dan op?

Sex vereist geen penetratie. Dwangpenetratie is een hetero-obsessie. Homo's hebben spontane sex "on the spot" (en niet uren later) op honderdduizenden manieren zonder penetratie. Je kan een gast zonder meer aftrekken, strelen en masseren dat het geen aard heeft, en ik ben allesbehalve een doorwinterde homo.
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Sex