spontante sex
4 berichten
• Pagina 1 van 1
Misschien een rare vraag voor doorgewinterde homo's, maar ik vraag me het volgende af.
Hoe kun je eigenlijk op een spontane manier anale sex hebben? Ik kan me niet voorstellen dat je elke dag met een klysma rondloopt
. Maar stel je loopt iemand tegen het lijf, het klikt en een paar uur later komt van het een het ander... hoe los je dat dan op?
Hoe kun je eigenlijk op een spontane manier anale sex hebben? Ik kan me niet voorstellen dat je elke dag met een klysma rondloopt
- Inhetkastje
- Newbie

Een vrouw is technisch gezien altijd klaar sex. Daar hoeft echt geen lucht uitgelaten te worden of zo hoor
. Bij een man is dat toch ff wat anders, toch?
Het is maar gewoon een vraag hoor. Samen douchen is natuurlijk heel gezellig, maar die heb je ook niet overal ter beschikking.
Het is maar gewoon een vraag hoor. Samen douchen is natuurlijk heel gezellig, maar die heb je ook niet overal ter beschikking.
- Inhetkastje
- Newbie

Inhetkastje schreef:Misschien een rare vraag voor doorgewinterde homo's, maar ik vraag me het volgende af.
Hoe kun je eigenlijk op een spontane manier anale sex hebben? Ik kan me niet voorstellen dat je elke dag met een klysma rondloopt. Maar stel je loopt iemand tegen het lijf, het klikt en een paar uur later komt van het een het ander... hoe los je dat dan op?
Sex vereist geen penetratie. Dwangpenetratie is een hetero-obsessie. Homo's hebben spontane sex "on the spot" (en niet uren later) op honderdduizenden manieren zonder penetratie. Je kan een gast zonder meer aftrekken, strelen en masseren dat het geen aard heeft, en ik ben allesbehalve een doorwinterde homo.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

4 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex