Het is nu 25 mei 2012 02:02

'Spontane' films/foto's die 'voor de grap' worden (op)genome

Prijs een site aan of spuug je gal over een site (affiliate links worden verwijderd)

Berichtdoor semmm » 11 feb 2009 21:41

Heey ik word erg opgewonden van filmpjes waarin vrienden min of meer met elkaar aan het sollen zijn. Bijvoorbeeld een sportteam in de kleedkamers en een van de vrienden neemt het stiekem - of misschien juist 'voor de grap' - op. Ander voorbeeld is een aantal vrienden die aan het wildplassen zijn.
Het doel van deze films (meestal opgenomen door een van de vrienden) is de ander voor schut te zetten (neem ik aan :| ), het hoeft nieteens seksueel te zijn ofzo (meestal is het dat ook niet). Vraag me niet waarom ik er opgewonden van word, ik vind het gewoon geil :lol:

Maarja, omdat het zo lastig is dit soort films (of foto's?) op trefwoorden te vinden, vraag ik me af of iemand er onlangs nog een is tegenkomen (of wel de juiste woorden heeft om op te zoeken? ook zeer welkom). Als je iets hebt, plak hier dan a.j.b. een link :)

Thanks!
semmm
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Bink » 11 feb 2009 23:55

Je zou denken dat "horsing about" wat zou opleveren, maar dan krijg je vooral wrestling.

Gay websites zoeken doe je met gaylinks.nl
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Websites