Sperma
7 berichten
• Pagina 1 van 1
Hallo
Vinden jullie het vies of juist geil om je sperma in je mond te spuiten?
Vinden jullie het vies of juist geil om je sperma in je mond te spuiten?
- Barcelona007
- Aftastend

Probleem is dat zaad lozen alle geilheid terstond wegneemt.
Maar ooit bleef ik na bijzonder ontspannen ruknummer liggen met kwak en al op buik en borst. Anders nooit gelegenheid toe. Na vijf minuten begon ik met mijn eigen geil te spelen en mijn vinger in mijn mond schoon te likken. Werd ik onvoorstelbaar geil van! Ik weet natuurlijk niet wat me het geilst maakte, de smaak van mijn kwak of het beeld van de vent dat mijn oncontroleerbare ziel op dat ogenblik vormde.
Maar ooit bleef ik na bijzonder ontspannen ruknummer liggen met kwak en al op buik en borst. Anders nooit gelegenheid toe. Na vijf minuten begon ik met mijn eigen geil te spelen en mijn vinger in mijn mond schoon te likken. Werd ik onvoorstelbaar geil van! Ik weet natuurlijk niet wat me het geilst maakte, de smaak van mijn kwak of het beeld van de vent dat mijn oncontroleerbare ziel op dat ogenblik vormde.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Ik vind het heel opwindend als een ander in m'n mond klaarkomt (wel spugen, niet slikken), maar m'n eigen sperma doet me niet zo veel.....
Alleen als ik het na een lang partijtje rukken presteer om in m'n gezicht te spuiten, denk ik wel "WOW.... goed gedaan"
Alleen als ik het na een lang partijtje rukken presteer om in m'n gezicht te spuiten, denk ik wel "WOW.... goed gedaan"
-

fygran - Ontdekkend

Zelf ben ik niet zo'n slikker, maar m'n vriend wel. Ik mag dus wel vaak mijn sperma bij hem in z'n mond lozen, hij spuit dan vlak ervoor of erna op mijn borst of op mijn gezicht.
Soms heb ik moeite met klaarkomen. Dan neukt hij me eerst en haalt hem er vlak voor de zaadlozing uit en maakt het dan met de hand af. Heel bewust spuit hij het dan op mijn onderbuik terwijl ik toekijk. Dat brengt meestal bij mij ook de zaadlozing op gang en zodra ik niet meer terug kan en voel dat ik moet lozen, spuit ik op z'n rug of vlak boven z'n pik. Daarna kruipen we tegen elkaar aan en voelen hoe ons zaad zich mengt.
Soms heb ik moeite met klaarkomen. Dan neukt hij me eerst en haalt hem er vlak voor de zaadlozing uit en maakt het dan met de hand af. Heel bewust spuit hij het dan op mijn onderbuik terwijl ik toekijk. Dat brengt meestal bij mij ook de zaadlozing op gang en zodra ik niet meer terug kan en voel dat ik moet lozen, spuit ik op z'n rug of vlak boven z'n pik. Daarna kruipen we tegen elkaar aan en voelen hoe ons zaad zich mengt.
- Erwin17
- Aftastend

ik vind het lekker men eigen sperma te proeven en slikken ook van partner vind ik het af en toe leuk om te doen ik heb liever da het in men mond loop dan in mijn poep al mag het daar ook wel
- mike1973
- Aftastend

7 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex