Het is nu 25 mei 2012 02:00

Sperma

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor Barcelona007 » 22 aug 2011 15:52

Hallo

Vinden jullie het vies of juist geil om je sperma in je mond te spuiten?
Barcelona007
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Parkiet » 22 aug 2011 20:35

Ik doe het niet vaak maar als ik echt opgewonden ben wel en dan vind ik het vaak erg lekker. Het is warm en opwindend
Parkiet
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Bink » 22 aug 2011 23:27

Probleem is dat zaad lozen alle geilheid terstond wegneemt.

Maar ooit bleef ik na bijzonder ontspannen ruknummer liggen met kwak en al op buik en borst. Anders nooit gelegenheid toe. Na vijf minuten begon ik met mijn eigen geil te spelen en mijn vinger in mijn mond schoon te likken. Werd ik onvoorstelbaar geil van! Ik weet natuurlijk niet wat me het geilst maakte, de smaak van mijn kwak of het beeld van de vent dat mijn oncontroleerbare ziel op dat ogenblik vormde.
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor fygran » 23 aug 2011 11:36

Ik vind het heel opwindend als een ander in m'n mond klaarkomt (wel spugen, niet slikken), maar m'n eigen sperma doet me niet zo veel.....
Alleen als ik het na een lang partijtje rukken presteer om in m'n gezicht te spuiten, denk ik wel "WOW.... goed gedaan" :D
fygran
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor gayjean » 25 aug 2011 21:38

Ik vind het heerlijk als een ander zijn zaad loost in mijn mond, en slik dan al het zaad door daar wordt ik geil van!!
gayjean
Newbie
Newbie

Berichtdoor Erwin17 » 25 aug 2011 23:49

Zelf ben ik niet zo'n slikker, maar m'n vriend wel. Ik mag dus wel vaak mijn sperma bij hem in z'n mond lozen, hij spuit dan vlak ervoor of erna op mijn borst of op mijn gezicht.

Soms heb ik moeite met klaarkomen. Dan neukt hij me eerst en haalt hem er vlak voor de zaadlozing uit en maakt het dan met de hand af. Heel bewust spuit hij het dan op mijn onderbuik terwijl ik toekijk. Dat brengt meestal bij mij ook de zaadlozing op gang en zodra ik niet meer terug kan en voel dat ik moet lozen, spuit ik op z'n rug of vlak boven z'n pik. Daarna kruipen we tegen elkaar aan en voelen hoe ons zaad zich mengt.
Erwin17
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor mike1973 » 09 okt 2011 10:49

ik vind het lekker men eigen sperma te proeven en slikken ook van partner vind ik het af en toe leuk om te doen ik heb liever da het in men mond loop dan in mijn poep al mag het daar ook wel
mike1973
Aftastend
Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Sex