Spanking
18 berichten
• Pagina 1 van 1
Regelmatig doen me vriend en ik aan spanking. Om op te warmen krijg ik meestal eerst een pak stevige billenkoek. Met zijn hand. Daarna volgens er verschillende dingen Cane, Riem en Zweep. Met die laatste twee wordt ook de rug bewerkt.Naar afloop zijn me billen en rug dan ook vuurrood. Mijn vriend is echt goed bedreven in het geven van Spanking. Tijdens de sessie draag ik een jock Wij doen dit al een paar jaar. en wij vinden het heerlijk. Mijn vriend om te geven en ik om te krijgen. Wij vragen ons af of er meer gay,s zijn met deze beleving en deze met ons te delen.
-

karco - Aftastend

Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

karco schreef:gaypoetbe schreef:Op je blote billen ? Of toch met iets aan nog ?
Ja inderdaad op me blote billen en op me rug met de zweep Heb wel iets aan, een jockstrap maar dan zijn de billen bloot.
We gebruiken trouwens ook een cane, een paddle en diverse soorten riemen voor op de billen. Maar de favoriet zijn de zwepen.
-

karco - Aftastend

Me vriend en ik zijn nog steeds samen.We hadden al een tijd niets op het forum gezet. We hebben een goede relatie en we doen veel aan spanking, zoals jullie weten. Ik ben dan de "slaaf" van mijn vriend. We spelen vaak met onze speeltjes. Vindt het leul om de "slaaf" te spelen van me vriend en daarna een heerlijke spanking op me billen en op me rug. Zweepslagen krijgen vindt ik het lekkerst maar wat ik krijg voor"straf" bepaalt natuurlijk me "Meester" Dien me "Meester" altijd ik een jockstrap. Hij draagt dan een jockstrap. We plaatsen gauw weer een foto van onze jocks. Het zijn foto,s van jocks die we dragen niet van ons persoonlijk.
-

karco - Aftastend

Hoe heerlijk is het om een mannenkontje lekker te spanken. Hij kleurt lekker rood en voelt warm aan. Ik vind het zalig om te spanken en masseer dat geile mannenvlees na afloop met de meeste liefde....
- Horny Hans
- Newbie

Horny Hans schreef:Hoe heerlijk is het om een mannenkontje lekker te spanken. Hij kleurt lekker rood en voelt warm aan. Ik vind het zalig om te spanken en masseer dat geile mannenvlees na afloop met de meeste liefde....
Ik heb 'n ferm pak slaag nodig.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Nu al mijn lievelings topic
Ik ben geloof ik verslaafd aan billekoek, (ontvangende partij dan hè) alle soorten en maten blote hand of zweepje, maak me niet uit, als ze maar roodgloeiend worden.
Jammer dat ik niet zo vaak een behandeling krijg, maar als het dan al eens zover is dan ga ik er ook helemaal voor.
Genieten met een grote G
Ik ben geloof ik verslaafd aan billekoek, (ontvangende partij dan hè) alle soorten en maten blote hand of zweepje, maak me niet uit, als ze maar roodgloeiend worden.
Jammer dat ik niet zo vaak een behandeling krijg, maar als het dan al eens zover is dan ga ik er ook helemaal voor.
Genieten met een grote G
Beetje pijn is best wel fijn..
-

Bi-Sub - Aftastend

18 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex