Soja
5 berichten
• Pagina 1 van 1
Hey,
Ik las ergens dat je van teveel Soja in je puberteit en in het geheel bij mannen homo kunt worden, dit komt door de vele vrouwelijke hormonen die er in zitten, nu ben ik benieuwd.... wie van jullie drinkt/eet of dronk/at vrij regelmatig Soja melk/producten...
http://www.bodyresource.nl/forum/algeme ... -homo.html
Ik weet niet of we dit serieus moeten nemen maar toch....
Ik las ergens dat je van teveel Soja in je puberteit en in het geheel bij mannen homo kunt worden, dit komt door de vele vrouwelijke hormonen die er in zitten, nu ben ik benieuwd.... wie van jullie drinkt/eet of dronk/at vrij regelmatig Soja melk/producten...
http://www.bodyresource.nl/forum/algeme ... -homo.html
Ik weet niet of we dit serieus moeten nemen maar toch....
- Timolinho
- Ontdekkend

Ik ben bi geworden van peutermelk. En m'n broer is hartstikke hetero door al die Brinta. 
-

bartjebarneveld - Expert

Volgens mij wordt je nog steeds homo omdat je moeder te lelijk is en je vader geen echte vent is. Of je moet geloven dat de kleine mensjes van Britannië (de fairies) nog steeds baby's omruilen vlak na de geboorte.
Een leuke theorie, maar volgens mij is homoseksualiteit toch echt een prenatale verandering. Bovendien, ik heb geen druppel sojamelk gehad toen ik jong was, dus er zijn grotere invloeden dan die verwijfde hormonen.
Een leuke theorie, maar volgens mij is homoseksualiteit toch echt een prenatale verandering. Bovendien, ik heb geen druppel sojamelk gehad toen ik jong was, dus er zijn grotere invloeden dan die verwijfde hormonen.
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Tijdens het stappen of flaneren over de boulevard mogen je nieuwe sneakers natuurlijk niet ontbreken. Maar waar bestel je nu goedkope sportschoenen, stoere gympen en coole sneakers? Kijk bij onderstaande webshop voor aanbiedingen van topmerken zoals Nike Air Max schoenen, ADIDAS schoenen, Dsquared schoenen
en UGG laarzen
2010 new Moncler Jacket
en UGG laarzen
2010 new Moncler Jacket
- nalicaly
- Newbie

5 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Algemeen