slowteasinghandjobs.com
7 berichten
• Pagina 1 van 1
Waar ik van hou, is een gast die je zo lang kan aftrekken dat hij weer slap wordt en je dan weer stijf krijgt. Het mannelijke fluctueren tussen hardheid en slapheid is onvoldoende bezongen. Dat je er echt aan kan blijven trekken en de fluctuaties zomaar verlopen terwijl je eraan trekt.
Zijn ballen kietelen en zo. In zijn tieten knijpen. Zijn oortjes likken. Zijn hals bijten en dan plots zien dat hij niet meer terug kan en zal moeten spuiten. Ik word er stijf van. Ik ga zo zelf moeten spuiten.
Meestal heb je het bij gasten die eerst snel klaarkomen. Je weet wel van die snelspuiters, waarmee er daarna toch nog wat te ondernemen valt, gasten die je voldoende kan opgeilen voor urenlang spel.
Zaligheid in het kwadraat. 'n Gastje melken tot hij erbij neervalt en hem inmiddels poepgeile verhalen vertellen!
Zijn ballen kietelen en zo. In zijn tieten knijpen. Zijn oortjes likken. Zijn hals bijten en dan plots zien dat hij niet meer terug kan en zal moeten spuiten. Ik word er stijf van. Ik ga zo zelf moeten spuiten.
Meestal heb je het bij gasten die eerst snel klaarkomen. Je weet wel van die snelspuiters, waarmee er daarna toch nog wat te ondernemen valt, gasten die je voldoende kan opgeilen voor urenlang spel.
Zaligheid in het kwadraat. 'n Gastje melken tot hij erbij neervalt en hem inmiddels poepgeile verhalen vertellen!
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Bink: wat jij beschrijft is de techniek die 'edging' heet. En idd, onterecht onbezongen! Het is zooo ontzettend geil om juist op het moment dat de pik in je hand volledig stijf is (en bijkans al voorvocht begint te kwijlen) je hand weer terug te trekken, afwachtend totdat de penis weer slap is. En dan weer op nieuw beginnen. 'Edgen' kan bloot, maar ik vind het enorm lekker om dit spel in underwear te spelen.
Beschouw het als een enorme beloning als een man hierdoor spontaan zijn voorgeil in het stof van zijn onderbroek laat lekken. Gebeurd vooral makkelijk bij onbesneden gasten, ik probeer nml dan hun voorhuidje door het stof van de onderbroek achteruit te drukken waardoor de super gevoelige eikel in contact komt met het stof van zijn onderbroek. Suc6 gegarandeerd!
Zoveel te langer-; en vaker je het spel van opstijven en afslappen kunt volhouden, zoveel te lekkerder en krachtiger is de uiteindelijke zaadlozing. Edging gaat idd vaak goed samen met strelen, tongen, of tea-bagging. Teabagging ('theezakje') is het in je mond nemen / of met de tong bespelen van de balzak van je sexpartner. Erg lekker.
Beschouw het als een enorme beloning als een man hierdoor spontaan zijn voorgeil in het stof van zijn onderbroek laat lekken. Gebeurd vooral makkelijk bij onbesneden gasten, ik probeer nml dan hun voorhuidje door het stof van de onderbroek achteruit te drukken waardoor de super gevoelige eikel in contact komt met het stof van zijn onderbroek. Suc6 gegarandeerd!
Zoveel te langer-; en vaker je het spel van opstijven en afslappen kunt volhouden, zoveel te lekkerder en krachtiger is de uiteindelijke zaadlozing. Edging gaat idd vaak goed samen met strelen, tongen, of tea-bagging. Teabagging ('theezakje') is het in je mond nemen / of met de tong bespelen van de balzak van je sexpartner. Erg lekker.
-

Talldutch - Ontdekkend

Talldutch schreef:
Je pikt 'n gast op. Je rijdt naar z'n of je stulp. Intussen streel je zijn jeans- of broekbobbel. Je hand gaat van de versnellingspook steeds weer recht naar z'n bobbel. Je komt bij hem of jou thuis, hij opent z'n broek en hij heeft dat wondermooie vlekje in z'n onderbroek. Enkele van die gasten maken zelfs hun broek al nat.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Dit is inderdaad supergeil. Als jongens al met een flinke bult in hun strakke jeans staan en dan geleidelijk aan nog meer opgeilen, langzaam uitkleden, of een lycra- of turnbroekje laten aantrekken en dan verder opgeilen zonder te laten spuiten ! Heerlijk !
- gaypoetbe
- Ontdekkend

7 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex