slikken
25 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
wie slikt hier allemaal de sperma van zijn vriend ?
en wat vindt je ervan, vindt je het lekker,vies,geil ...?
ik slik bijna altijd ik vindt het gewoon leuk om het sperma van mijn vriend af te likken en zo

ik slik bijna altijd ik vindt het gewoon leuk om het sperma van mijn vriend af te likken en zo
- belgiumboy
- Aftastend

belgiumboy schreef:wie slikt hier allemaal de sperma van zijn vriend ?
Ik vind het ook heel lekker om mijn vriend helemaal te verwennen. Hij mag in mijn mond klaarkomen. Ik slik het meestal door. Ik kom zelf dan ook klaar. Ook vind ik dit mooi om te zien in een film. Wie kan mij een internetadres van een film geven waarin dit is te zien..
Lekker! Laatst mijn mond vol met sperma van drie en dan nietproberen te slikken!belgiumboy schreef:wie slikt hier allemaal de sperma van zijn vriend ?
Anonymous schreef:belgiumboy schreef:wie slikt hier allemaal de sperma van zijn vriend ?
Ik vind het ook heel lekker om mijn vriend helemaal te verwennen. Hij mag in mijn mond klaarkomen. Ik slik het meestal door. Ik kom zelf dan ook klaar. Ook vind ik dit mooi om te zien in een film. Wie kan mij een internetadres van een film geven waarin dit is te zien..
Ja dit is zeker lekker. Ik weet niet waar je die films zo kunt zien op internet. Ik ben er overigens ook wel benieuwd naar. Ik hou er ook van..om dit te zien...
als je allebei gezond bent en het lekker vind zou ik het gewoon doen...
is niks mis mee dacht ik zo.
is niks mis mee dacht ik zo.
mij een pm sturen mag natuurlijk altijd,ben zeker in voor sex,ook pervers,ben onderdanig en overal te gebruiken,39jr,en slank
- HenkieOss
- Newbie

Keer terug naar Gay Forum - Sex