slap tijdens anale sex
7 berichten
• Pagina 1 van 1
is het normaal dat als ik anaal vrij men penis niet stijf blijft nooit geweest ik heb wel geniet er van en het doet ook geen pijn het anaal neuken alleen valt hij terug slap als ze in mij komen en vind da soms beetje genant ook omdat ik al ni te groot geschapen ben (vind ik dan toch) verder is alles wel ok mischien is het niet maar wil juist weten of dat normaal is
- mike1973
- Aftastend

Alleen als ik al flink opgewonden ben voordat hij naar binnen gaat, lukt het me soms om tijdens het neuken een stijve te houden. En het orgasme is dan ook geweldig.
Maar meestal gaat ie gewoon slap hangen. (Eigenlijk best wel jammer)
Maar meestal gaat ie gewoon slap hangen. (Eigenlijk best wel jammer)
-

fygran - Ontdekkend

mike1973 schreef:persoonlijk vind ik het ni zo leuk dat hij slap word omdat hij dus ni heel groot is denk een 11 a 12 cm (slap dus nog kleiner)
Eigenlijk vind je het dus niet erg dat hij slap wordt, maar dat hij volgens jou niet zo groot is?
11 / 12 cm is inderdaad iets onder het gemiddelde, maar toch nog een heel respectabele lengte.
Ik heb wel eens kleinere gezien.
Maak je er dus maar niet al te druk om. Er zijn ook zat mannen voor wie de lengte van je piemel er niet zo veel toe doet.
-

fygran - Ontdekkend

ja dat klopt wel wat je zegt dat ik het erg dat hij slap word omdat hij ni zo groot is nu moet ik wel dat me nog geen enkel man waar mee ik sex had gezegt heeft je heb wel een kleintje of wel durfen ze het ni te zeggen maar vonden het wel lekker
vroeg met de vriendinen die ik had die zeiden wel bot wel je hebt een kleintje
maar goed om te weten dat het slap worden dus normaal is
vroeg met de vriendinen die ik had die zeiden wel bot wel je hebt een kleintje
maar goed om te weten dat het slap worden dus normaal is
- mike1973
- Aftastend

7 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex