Het is nu 25 mei 2012 01:48

SLAAPVERWEKKEND!

Alles wat niet in een andere categorie valt

Berichtdoor Berend » 24 aug 2003 18:11

Al met al een erg slaapverwekkende en niets nieuws toevoegende site, deze Gay Forum! GAAAAAAAAP!
(let's all get a life: a propper one.) DOEG DE GROETJES. :)SP
Berend
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Berend » 25 aug 2003 13:05

Omdat het kennelijk steeds uiteindelijk weer neer gaat komen op weeeer dat ene niet onbelangrijke onderwerp:JAWEL SEX. Doch dunkt mij en velen met me dat het leven nog zoveel meer te bieden heeft dan altijd maar weer die overdreven belangrijke plek die sex en alles er omheen in onze maatschappij heeft gekregen.MAAR JA : SEX SELL'S. :-)) IS VERY BIG BUSSINESS.VERRY BIG INDEED... Zzzz
Berend
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Albert » 26 aug 2003 00:16

Ja Berend,

Deze site is niet zo sprankelend als het oude homoprikbord dat helaas is opgeheven. Overigens nog gefeliciteerd met jullie huwelijk.
Albert
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Steve » 31 aug 2003 18:02

Met een instelling als deze zal dit forum ook nooit iets worden!

Niemand die je verplicht om over sex te lullen, ik heb zelfs sexbanners vermeden bij deze site, in de 5 jaar dat ik diverse sites beheer is mij wel een ding duidelijk, het is nooit goed (genoeg)

Ik zou zeggen, begin een onderwerp wat niet over sex gaat ipv de zwartgal uit te hangen, daar heeft iemand tenmiste misschien iets aan!

Al met al, dit forum is gratis, blijft gratis en voor degene die het nodig hebben of vinden om zichzelf anoniem te kunnen uiten over alles wat met homosexualiteit te maken heeft. Helaas is sex bij mannen nou eenmaal een heet hangijzer waar men niet genoeg van kan krijgen.

Veel plezier (of niet) verder op dit forum?!

Gr
steve
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor sjoerd » 06 sep 2003 02:10

Steve,

ik heb dit forum pas vandaag ontdenkt en ik vind dat het alle kans verdient om uit te groeien tot hét gayforum. 8)
sjoerd

Berichtdoor Ghardy » 06 sep 2003 23:56

Berend.

Ga je eigen eerst afrukken en kom dan nog eens terug,of niet.
Als je verders geen inhoud hebt dan moet je hier ook niet wezen. :D
Ghardy
Newbie
Newbie

Berichtdoor IamSam » 11 sep 2003 14:59

:?

Nighty-night, Berend

Sam
IamSam
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Gast » 18 sep 2003 11:49

:twisted: Waarschijnlijk begrijp je het niet helemaal.
Deze site groeit door de inbreng van leden en gasten die iets plaatsen: een idee, een gedachte, een gevoel noem maar op.
Het is een FORUM, dat wil zeggen een vorm van een "praatgroep".
Dus niet liggen katten op degene die deze site op zet, maar op hen die niets plaatsen of alleen maar negativiteit publiceren.
Ook dat heeft zijn voordeel, want ik reageer, en dat is nu net de bedoeling van deze forum, Ukkel!

Dus mocht je je aangesproken voelen en het niet begrijpt.....

Kom op kerels, lekkertjes, gooi iets op het forum waarop gereageerd kan worden.

Zoals dit item.

suc6 iedereen
:wink: :wink: :wink:
Gast

Berichtdoor Gast » 19 sep 2003 10:56

Dit is geen saaie site.
Gast

Berichtdoor Gast » 27 sep 2003 10:00

Anonymous schreef:
Dit is geen saaie site.
Gast

Berichtdoor Gast » 01 okt 2003 23:19

Slaap zacht !!!!!!!!
Gast

Berichtdoor Berend » 08 okt 2003 13:18

IK neem mijn woorden terug. Dit forum wordt toch wel(eindelijk) veel leuker.Er gebeuren steeds meer leuke dingen. Neem nu alleen maar de felle uitwisseling van gedachten op het religie forum. Bijzonder. Groetjes :wink:
Berend
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor sjoerd » 19 nov 2003 01:36

't Staat nu een beetje stil op alle fronten. Wie heeft ideeën om meer traffic (en berichten) te genereren?
sjoerd
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Elmo » 27 dec 2003 01:03

Of het nou een oersaaie site is of een hele leuke, het maakt niet uit iedereen zijn eigen mening. en een forum wordt gediscusieerd en ook meingen geuit, maar toch is dit we leen lullige opmerking. :wink:
Elmo
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Gast » 17 aug 2004 20:52

Berend
Mij interesseert alles, maar sex bovenal. Op dat punt heb je groot gelijk.Maar je mag gerust een onderwerp aansnijden zoals het magnetische veld tussen twee anachronische metalen in de ruimte. Ik zal het met veel belangstelling lezen, tenminste als mijn zeer beperkt verstand er wat van snapt.Probeer om de zaken begrijpelijk te houden wat vergelijkingen te maken met dingen die we allemaal kennen uit het dagelijkse leven. Anders gaat mijn aandacht snel verloren.
Gast

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen