Het is nu 25 mei 2012 01:45

Show your pride!

Prijs een site aan of spuug je gal over een site (affiliate links worden verwijderd)

gay pride merchandising vind ik...

overbodig
8
73%
broodnodig
3
27%

Totaal aantal stemmen : 11

Berichtdoor wheely1972 » 31 jul 2006 01:13

It's okay to be gay! Dat zou het motto voor ons allen moeten zijn. Je kan leuke merchandising bestellen op http://www.pridestore.eu/. Laat de wereld zien dat je een trotse gay bent. Deze website wordt gerund door een kameraad van me en op deze manier zou ik hem een kickstart willen geven. Good luck my friend!
:roll:
It's okay to be gay
wheely1972
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor The » 31 jul 2006 02:55

Ik kijk wel uit, om zoiets te gaan dragen in mijn allochtonenbuurt, klein Ankara, schotelcity, waar ik woon, dat is hetzelfde als wonen in Iran en zeggen dat ik homo ben, met dezelfde risiko's van opgehangen te worden.
Ik blijf wel alleen hoor.
The
Expert
Expert

Berichtdoor wheely1972 » 31 jul 2006 13:27

Ik kan de reactie van "The" wel begrijpen, maar waar zijn we in godsnaam mee bezig. In België is discriminatie strafbaar en dat geldt voor alle bevolkingsgroepen, allochtoon of autochtoon. Als we in het westen niet meer kunnen tonen wie we zijn dan ziet het er slecht uit voor de toekomst. Mijn plannen om te vertrekken worden steeds concreter en als de maatschappij blijft evolueren zoals ze dat nu doet, zie ik geen reden om hier nog veel langer te blijven.
It's okay to be gay
wheely1972
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor KinKy » 31 jul 2006 17:42

woon in zeer christelijk dorp
daar ben je wie je bent en hoef je geen "ster" te dragen
daarom schrik ik altijd weer van de gaypride
dat geeft een scheef beeld
van homo's

tilburg is wat dat betreft een veel betere afspiegeling van nederland
paar jochies( die hun mond niet open durfden te trekken)
en de rest van nederland
ben nog steeds blij dat ik hier woon
ondanks alle BALK ellende!

hoop alleen dat 't weer socialer wordt
maar dan moeten we maar eens naar de allochtone medemens kijken!

maar een ieder z'n mening hoor!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor wheely1972 » 31 jul 2006 19:03

ik wordt inderdaad ook doodziek van al die relnichten die op tv met hun kont zitten te draaien. Ik ben het er mee eens dat zo'n gedrag de gay-scene inderdaad een slechte naam bezorgt, maar er is in mijn ogen niks mis met het dragen van gay-symbolen in het gay milieu. 80% van de homo's is erg "low-profile" en tonen hun geaardheid enkel tussen andere homo's wat overigens de algemene toon is. ik loop ook niet te koop met m'n gay-zijn, maar drink wel koffie uit een gay mok.
It's okay to be gay
wheely1972
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor KinKy » 31 jul 2006 23:03

och..........

m'n buurman draagt ook geen symbool
toch druipt 't er vanaf

what's the differerance
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Neal » 31 jul 2006 23:11

Ik vind het niet zulke bijzondere merchandise. Niet dat ik zoiets zou kopen, maar ik denk dat mensen zelf leukere dingen zouden weten te ontwerpen.
Neal
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor maestro » 06 aug 2006 17:03

Het lijkt wel spul wat iedereen tegenwoordig op zijn huispeeceetje kan maken, had me er iets kwalitatievers van voorgesteld toen ik het las... dit soort shit vind ik dus overbodig
maestro
Expert
Expert

Berichtdoor wheely1972 » 08 aug 2006 21:22

Die opmerking heb ik ook gemaakt en hij vertelde me dat ie volop aan het experimenteren is. Welke ontwerpen doen het goed, welke helemaal niet. Eenvoudige ontwerpen of gecompliceerde vector-tekeningen? Momenteel werkt ie aan vector-ontwerpen en die zouden tegen september online moeten staan. Ik ben alvast benieuwd... :!:
It's okay to be gay
wheely1972
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor KinKy » 08 aug 2006 22:26

maestro schreef:Het lijkt wel spul wat iedereen tegenwoordig op zijn huispeeceetje kan maken, had me er iets kwalitatievers van voorgesteld toen ik het las... dit soort shit vind ik dus overbodig

DUS ALTIJD ER TEGEN IN
GA EENS MET the OP EEN EILANDJE ZITTEN
JULLIE KUNNEN ELKAAR VAST VERBETEREN!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor tim27 » 08 aug 2006 23:07

Ik vind er wel een enkel grappig dingetje tussen staan. Als ik het zou kopen dan zou ik dat niet doen omdat ik een TROTSE homo ben, dat ben ik namelijk helemaal niet. Ik vind dat het feit dat je homo bent helemaal niet iets is om trots op te zijn, maar dat je het gewoon als feit moet zien. Je bent gewoon homo, waarom zou je er trots op zijn? Ik hoor ook nooit iemand zeggen dat hij/zij trots is op zijn hetero-zijn.

Maar goed... zoals ik al zei staan er wel enkele leuke dingen tussen, dus ik zou het alleen maar kopen voor de gein, niet om een "statement" te maken ofzo.
Better pray for your sins
'Cuz the gay messiah's coming
tim27
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor maestro » 08 aug 2006 23:18

KinKy schreef:
maestro schreef:Het lijkt wel spul wat iedereen tegenwoordig op zijn huispeeceetje kan maken, had me er iets kwalitatievers van voorgesteld toen ik het las... dit soort shit vind ik dus overbodig

DUS ALTIJD ER TEGEN IN
GA EENS MET the OP EEN EILANDJE ZITTEN
JULLIE KUNNEN ELKAAR VAST VERBETEREN!

Waar slaat dat nou weer op ?!?! Ik vind het niet mooi en amateuristisch aandoen, dat mag IK toch wel vinden... volgens mij moet jij een plekje op dat eilandje boeken met dat vriendje van je!!
maestro
Expert
Expert

Berichtdoor Jack » 09 aug 2006 00:04

Ik loop niet te koop met mijn homo zijn,maar ik ben wel trots.
Trots op wie en wat ik ben omdat ik niet anders kan en dus ook niet meer wil zijn.Dus ik ben trots op datgene wat ik ben...en dat heet dan vallen op mensen van je eigen geslacht.....dus homoseksueel.
Ooit met vrouw getrouwd geweest zijnde homoseksueel.
Durfde niet te zijn wat ik toen ook al was.
Jack
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor luco » 09 aug 2006 00:29

mwa, een duur thirt met een duffe tekst er op. Dat kan je tegenwoordig zelf ook allemaal maken :?
Wat valt daar nou trots op te zijn. Je bent homo of niet, daar kies je niet voor, dus waarom dan trots, ik vat hem niet.
Kan ik ook wel zeggen, ik ben trots dat ik een mens ben, of trots dat ik 2 armen heb of wat dan ook.
Beetje vaag eigenlijk
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Neal » 12 aug 2006 17:44

Een hoop van die slogans, zoals "I can't even think straight", en "Nobody knows I'm gay", heb ik wel eens vaker gezien. Ik denk niet dat je copyrights kunt hebben op een zin(netje), maar 't is wel vrij goedkoop om ze zelf opnieuw te gaan gebruiken.
Neal
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor maestro » 14 aug 2006 01:37

Neal schreef:Een hoop van die slogans, zoals "I can't even think straight", en "Nobody knows I'm gay", heb ik wel eens vaker gezien. Ik denk niet dat je copyrights kunt hebben op een zin(netje), maar 't is wel vrij goedkoop om ze zelf opnieuw te gaan gebruiken.

Volgens mij bestaat er wel zoiets als SloganMark maar volgens mij dien je dan een merknaam erin te verwerken

http://www.entrepreneur.com/article/0,4 ... 13,00.html
maestro
Expert
Expert

Berichtdoor luco » 14 aug 2006 04:50

Als ik een zin op een shirt druk dan moet ik dat weten. Een merknaam erin zetten... Phoe,
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor KinKy » 14 aug 2006 18:17

wou iets zeggen...........
maar dan wordt 't bespottelijk
maarre................
gay is ook zoiets als vrolijk he......
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord