Shine op het Eurosong! Toppers of floppers?
11 berichten
• Pagina 1 van 1
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
-

Steve - Moderator

KinKy schreef:erg he,,,
schaam me er gewoon voor.....
Ik ook. Totaal geen niveau. Uitermate dom drietal.
-

bartjebarneveld - Expert

zag vanavond veldhuis en kempers
die gasten hebben uitstraling
kunnen nederland een beetje vertegenwoordigen betreffende progressieviteit en de waarde waar we voor staan
en dan niet calvinitisch bedoeld
maar gewoon waar we als volk voor kunnen staan
ipv van die nietszeggende leeghoofden die een beetje dom lopen te dansen en totaal geen waarde hebben
hoop dat ze door de douane worden teruggezonden daarzo
kunnen nederland een beetje vertegenwoordigen betreffende progressieviteit en de waarde waar we voor staan
ipv van die nietszeggende leeghoofden die een beetje dom lopen te dansen en totaal geen waarde hebben
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

KinKy schreef:zag vanavond veldhuis en kempers
AMEN! Je zegt het precies goed!
-

bartjebarneveld - Expert

Ik vind het persoonlijk een te gek nummer! Maar ik denk niet dat we doorgaan omdat wij in de halve finale staan met alle Oosterse landen. De halve finale ervoor zit vol met Westere Europese landen, maar Nederland wordt weer bij de Oosterse geplaatst. Dat zal dan ook een van de redenen zijn dat Shine niet door zal gaan. Met een beetje geluk stemt de jury ons land door.
Maar ik ga er niet van uit. 
- Dragonpower
- Aftastend

Ach ja, iedereen heeft zijn eigen mening he!
Maar als Nederland niet doorgaat hoop ik dat Montenegro gaat winnen!
Dat is ook een geweldig nummer.
- Dragonpower
- Aftastend

waarom hebben ze daar niet gewoon een ilse de lange, of bijv. een esmée dentersv neergezet. of krezip als die nog langer bij elkaar zouden blijven.
die hadden veel meer kans gemaakt denk ik.
- StewieGriffin
- Aftastend

Tienmaal liever BearForce1. Dat is ook gay, maar dan op een goede manier; zoals God het ooit bedoelt had.
De "Toppers" zijn een flop. Helemaal als je bedenkt dat die Gordon nieuw zangtalent afkraakt - hij zou zichzelf eens moeten horen. Afschuwelijk. En dat buikje, dat kan echt niet hoor. Of hij moet een baard laten staan en op de bear tour gaan. ...hoewel daar dan weer te flamboyant voor is.
Gay websites zoeken doe je met gaylinks.nl
De "Toppers" zijn een flop. Helemaal als je bedenkt dat die Gordon nieuw zangtalent afkraakt - hij zou zichzelf eens moeten horen. Afschuwelijk. En dat buikje, dat kan echt niet hoor. Of hij moet een baard laten staan en op de bear tour gaan. ...hoewel daar dan weer te flamboyant voor is.
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

StewieGriffin schreef:waarom hebben ze daar niet gewoon een ilse de lange, of bijv. een esmée dentersv neergezet. of krezip als die nog langer bij elkaar zouden blijven.
Esmee Denters nog even niet, Outta Here is geweldig, maar wil haar niet zien op het Songfestival. Ik zou zeggen stuur Lisa. (Winares X-Factor) Maar ook voor haar vind ik het iets te vroeg als ze volgend jaar zou gaan. Als ik een voorkeur heb wie volgend jaar zou moeten gaan zou ik zeggen Within Temptation. Iets totaal anders. Daar heeft Finland in 2006 uiteindelijk ook mee gewonnen toen met Hardrock Hallelujah! Al hoe wel ik daar niks aan vond.
- Dragonpower
- Aftastend

11 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Algemeen