sexparty
10 berichten
• Pagina 1 van 1
Iedere maandag/woensdag avond gay-play in rotterdam vanaf 20:00 wij hebben een darkroom filmzal sm atributen een gemeenschappelijk sexbed en een sling alles mag niets hoeft voor jong en oud veel sex veel spanning en een gezellige bar iedere derde donderdag travestie en trans sex avond.
kijk op www.gay-play.nl
kijk op www.gay-play.nl
Ik blijf wel alleen hoor.
-

The - Expert

maestro schreef:volgens mij is dat sameplace gedoe voor mannen die in lingerie willen lopen tch?
Nee, hoor... op de maandagavond, (de homoavond wat heel druk bezocht wordt), lopen meesten naakt maar mag maximaal één kledingstuk dragen
Dus ik ga dan in mijn sexy shortje.
Er hangt ook een sling, hekken en kettingen in de kelder die veel gebruikt wordt, maar niet door mij, hoor,
Dus boven aan de bar of op de relaxbanken is voor mij leuker en intiemer.
Dan lijkt het wel op die "gay-play" in rotterdam volgens mij.
Gelukkig is bij same place de sfeer niet zo commercieel, vriendelijk en sexy personeel, en bezoekers, dus geen erge leeftijds diskriminatie zoals de commerciele party's in de disco's en Rdwdwstr., heb het daar pas ontdekt, had het jaren eerder moeten weten.
Heb er wel leuke mensen leren kennen, dus niet alles is zo negatief in m'n leventje hoor.
Hopelijk wordt dit in de toekomst niet ook de nek om gedraait, door de concurerende commercielehoreca of de gemeente, want het is echt de enigste plek in amsterdam, waar je nog relaxt welkom bent.
Ik blijf wel alleen hoor.
-

The - Expert

wat voor mensen (leeftijden) komen daar allemaal bij sameplace? en met welke doeleinden
?
Ey, Ik ben een jongen van 18jaar met te weinig ervaring. Wie wil me helpen meer ervaring op te doen? Regio Utrecht of Noord Holland. Maximaal 24
Cya!
Cya!
- martijnm
- Aftastend

10 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Uitgaan