Het is nu 25 mei 2012 01:37

Sex zonder condoom

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor onbekenddenbosch » 30 mei 2011 19:31

Hai mensen ik heb een keer sex gehad met condoom, eerst gister, en vandaag zonder, ik voelde niet dat hij echt klaar kwam in me, hij spoot wel wat op me buik. maar ik ben toch bang dat hij in me is klaargekomen, wat nu? kan ik verder leven hiermee of moet ik echt laten testen ofzo? kan dat geheim? ik ben best bang.. x
onbekenddenbosch
Newbie
Newbie

Berichtdoor Steve » 30 mei 2011 20:14

Ik zal je het riedeltje ALTIJD MET CONDOOM niet besparen, maar meer zeg ik er verder niet over ook.

Bij onveilig vrijen zou ik mij zeker laten testen, of hij nu wel of niet in je klaarkomt, virussen bevinden zich ook in voorvocht. Maar echte zekerheid krijg je pas met een test over 3 maanden.

Dit kan zeker ook anoniem, ga naar de dichtstbijzijnde SOA polikliniek in jouw buurt (GG&GD) en vraag dan gelijk ook naar het gratis Hepatitis inentingsprogramma, heb je dat ook weer gehad!

Sterkte met de onzekerheid de komende periode.
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor Martin26vdm » 30 mei 2011 21:33

Zou me ook laten testen als ik jou was. Ben je van dat nare gevoel af die je nu hebt. Is me ook al overkomen. Destijds had ik een afspraak met mijn huisarts moeten maken en die gaf me een verwijzing naar het groene kruis gebouw in mijn woonplaats. En wat Steve zegt, het is dus anoniem.
Martin26vdm
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor KinKy » 02 jun 2011 00:26

onbekenddenbosch schreef:Hai mensen ik heb een keer sex gehad met condoom, eerst gister, en vandaag zonder, ik voelde niet dat hij echt klaar kwam in me, hij spoot wel wat op me buik. maar ik ben toch bang dat hij in me is klaargekomen, wat nu? kan ik verder leven hiermee of moet ik echt laten testen ofzo? kan dat geheim? ik ben best bang.. x

laat eens weten wat je daadwerkelijk gedaan hebt, dokter of niet. GGD of angst.
Neem je adviezen hier ter harte of laat je een wonder verrichten dat je niets hoef te doen.....
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Diederick » 02 jun 2011 16:22

onbekenddenbosch schreef:Hai mensen ik heb een keer sex gehad met condoom, eerst gister, en vandaag zonder, ik voelde niet dat hij echt klaar kwam in me, hij spoot wel wat op me buik. maar ik ben toch bang dat hij in me is klaargekomen, wat nu? kan ik verder leven hiermee of moet ik echt laten testen ofzo? kan dat geheim? ik ben best bang.. x

Kom nou toch, zo'n test is niets om bang voor te zijn en je hoeft je echt nergens voor te schamen bij de GGD of waar je de test ook laat doen. Het kwaad is al geschied en de uitslag kun je wel niet onder ogen willen zien maar die uitslag zelf doet niets aan je gezondheid - het stelt je alleen in staat, mocht je besmet zijn, je gezondheid te ondersteunen.

Op http://mantotman.nl/ kun je online een HIV test regelen (volgens mij alleen Rotterdam en Amsterdam), en doe vooral ook wat Jamie zegt: scoor ook meteen de gratis Hep. vaccinatie. Daar doe je heel Nederland een plezier mee.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor Mr.X » 02 jun 2011 23:16

Diederick schreef: en doe vooral ook wat Jamie zegt: scoor ook meteen de gratis Hep. vaccinatie. Daar doe je heel Nederland een plezier mee.

Dat was volgens mij Steve, of zie jij berichten die ik niet kan zien?
Mr.X
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Diederick » 03 jun 2011 03:11

Mr.X schreef:
Diederick schreef: en doe vooral ook wat Jamie zegt: scoor ook meteen de gratis Hep. vaccinatie. Daar doe je heel Nederland een plezier mee.

Dat was volgens mij Steve, of zie jij berichten die ik niet kan zien?

Je hebt helemaal gelijk, ik was in de war. :lol:
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor maestro » 03 jun 2011 14:49

Diederick schreef:Je hebt helemaal gelijk, ik was in de war. :lol:

Daar heb je wel vaker last van geloof ik he, met je hand uit de koektrommel blijven!
maestro
Expert
Expert

Berichtdoor KinKy » 03 jun 2011 23:32

maestro schreef:
Diederick schreef:Je hebt helemaal gelijk, ik was in de war. :lol:

Daar heb je wel vaker last van geloof ik he, met je hand uit de koektrommel blijven!

wauw........... eindelijk eens een leuke van je :!!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Sex