Sex met ouder
31 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ik fantaseer regelmatig over sex met oudere mannen (ik 23, zij +/- 60), alleen nadat ik ben klaargekomen heb ik er logischerwijs gezien totaal geen behoefte meer aan.
Nu wil ik het toch een keer gaan uitproberen, alleen ik ben dus bang dat ik er achteraf best wel spijt van ga krijgen
Ik denk niet dat ik de enigste ben, zijn er hier mensen met ervaring hierin
Nu wil ik het toch een keer gaan uitproberen, alleen ik ben dus bang dat ik er achteraf best wel spijt van ga krijgen
- Prack
- Aftastend

Prack schreef:Ik fantaseer regelmatig over sex met oudere mannen (ik 23, zij +/- 60), alleen nadat ik ben klaargekomen heb ik er logischerwijs gezien totaal geen behoefte meer aan.
Nu wil ik het toch een keer gaan uitproberen, alleen ik ben dus bang dat ik er achteraf best wel spijt van ga krijgen![]()
Ik heb en paar jaar geleden één keer sex met iemand gehad die bijna 50 jaar was, ik zelf zou nooit met mannen seks kunnen hebben die rond de 60 jaar zijn, bah.
- Pianoman
- Wegwijs

Probeer eerst 36 eens uit 
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
-

Steve - Moderator

Prack schreef:Ik fantaseer regelmatig over sex met oudere mannen (ik 23, zij +/- 60), alleen nadat ik ben klaargekomen heb ik er logischerwijs gezien totaal geen behoefte meer aan.
Nu wil ik het toch een keer gaan uitproberen, alleen ik ben dus bang dat ik er achteraf best wel spijt van ga krijgen![]()
Als je er niet zeker van bent, niet doen. Ik had sex met oudere mannen (tot 65 denk ik, maar weet het niet meer zeker) toen ik jonger was, maar ik was er zeker van dat ik het wilde. Was prachtig. Indien je niet zeker van je stuk bent, doe het dan zeker NIET. Anders zal het je achteraf misschien spijten.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Prack,
Beide reacties hierboven zou ik niet serieus nemen. Ik zal je vertellen waarom.
Één van hen heeft ooit een keer sex gehad met iemand die bijna 50 was. Dus niet echt veel ervaring. Bovendien is het jouw leeftijdscategorie ook niet, jij fantaseert over 60+. Deze man is begin 30! Ook zegt hij dat er spijt van heeft. Waarom??? Ook de reactie van die andere persoon geeft ook aan dat je er misschien spijt van zou krijgen. Ook al kom je erachter dat het toch niet is wat je zoekt, oudere mannen, dan weet je het in ieder geval. En vies is het niet.
Ik ben 27 en val op mannen ouder dan 55. Ik zat in dezelfde situatie als jij nu. Ik was ook bang dat ik er spijt van zou krijgen, maar nu lach ik er omdat het zo dom is. Het kan zijn dat je je voor jezelf schaamt. Dat heb ik ook gedacht, maar het is onzin, je bent wat je bent. Zoals je ieder ander persoon accepteerd moet je ook jezelf accepteren. Maar dat komt wel goed. Ik heb sex met oudere mannen sinds mijn 21e dus wat meer ervaring en in jouw leeftijdscategorie.
Als je vragen hebt mag je ze stellen.. Laterr!
- alfah
- Aftastend

@prack
Als je er zo veel over fantaseert, waarom probeer je het niet gewoon eens uit. Om er nu al van uit te gaan dat je er misschien spijt van krijgt blijf je maar in dat cirkeltje hangen en gebeurt er niets. Dat lijkt me ook geen vrolijke situatie. En om raad te vragen is ook een beetje onzinnig omdat hoe de ander er mee omgaat niet voor jou hoeft te gelden.
Als je er zo veel over fantaseert, waarom probeer je het niet gewoon eens uit. Om er nu al van uit te gaan dat je er misschien spijt van krijgt blijf je maar in dat cirkeltje hangen en gebeurt er niets. Dat lijkt me ook geen vrolijke situatie. En om raad te vragen is ook een beetje onzinnig omdat hoe de ander er mee omgaat niet voor jou hoeft te gelden.
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
-

luco - Post Lord

Hoi,
Ik kan je alleen een ervaring vanaf de andere kant vertellen.
Ik ben zelf 51 en heb alleen maar contacten met jongens tot zo'n jaar of 30.
Heb 3 j een relatie gehad met een jonge die nu 23 is en we hebbe ook samengewoond.
We waren verliefd op elkaar en de seks was top. Alleen wat je wel snel zult krijgen is dat je een verschillende leefwijze en levensopvatting hebt. Hierop is onze relatie dan ook stuk gelopen.
Ik hoop hiermee duidelijk te maken dat zo een oud/jong relate wel degelijk kan, en waarom zou je er spijt van krijgen? Is dacht ik net zo als met een relatie met een gelijke leeftijd. Daar kun je net zo goed spijt van krijgen. Ik zie dat verschil niet.
Groet, Ton.
Ik kan je alleen een ervaring vanaf de andere kant vertellen.
Ik ben zelf 51 en heb alleen maar contacten met jongens tot zo'n jaar of 30.
Heb 3 j een relatie gehad met een jonge die nu 23 is en we hebbe ook samengewoond.
We waren verliefd op elkaar en de seks was top. Alleen wat je wel snel zult krijgen is dat je een verschillende leefwijze en levensopvatting hebt. Hierop is onze relatie dan ook stuk gelopen.
Ik hoop hiermee duidelijk te maken dat zo een oud/jong relate wel degelijk kan, en waarom zou je er spijt van krijgen? Is dacht ik net zo als met een relatie met een gelijke leeftijd. Daar kun je net zo goed spijt van krijgen. Ik zie dat verschil niet.
Groet, Ton.
-

tonke - Newbie

alfah schreef:Prack schreef:Ik fantaseer regelmatig over sex met oudere mannen (ik 23, zij +/- 60), alleen nadat ik ben klaargekomen heb ik er logischerwijs gezien totaal geen behoefte meer aan.
Prack,
Één van hen heeft ooit een keer sex gehad met iemand die bijna 50 was. Dus niet echt veel ervaring. Bovendien is het jouw leeftijdscategorie ook niet, jij fantaseert over 60+. Deze man is begin 30! Ook zegt hij dat er spijt van heeft. Waarom??? Ook de reactie van die andere persoon geeft ook aan dat je er misschien spijt van zou krijgen. Ook al kom je erachter dat het toch niet is wat je zoekt, oudere mannen, dan weet je het in ieder geval. En vies is het niet.
Ik ben 27 en val op mannen ouder dan 55. Ik zat in dezelfde situatie als jij nu. Ik was ook bang dat ik er spijt van zou krijgen, maar nu lach ik er omdat het zo dom is. Het kan zijn dat je je voor jezelf schaamt. Dat heb ik ook gedacht, maar het is onzin, je bent wat je bent. Zoals je ieder ander persoon accepteerd moet je ook jezelf accepteren. Maar dat komt wel goed. Ik heb sex met oudere mannen sinds mijn 21e dus wat meer ervaring en in jouw leeftijdscategorie.
@Alfah,
In die tijd had ik zeker nog weinig ervaring met sex en ik was nog zoekende, ik dacht altijd dat ik op oudere mannen viel, maar het eenmaal gedaan te hebben was het toch niet wat ik zocht.
Mensen kunnen nu eenmaal veranderen van mening, dat jij op oudere mannen valt is jouw keus, maar daarom hoeft het nog niet altijd zo te zijn dat je altijd bij je keuze blijft.
Dat jij mijn reactie niet serieus neemt, ook goed, dus daarom neem ik jouw verhaal ook niet serieus, jij bent nog maar 27 jaar, dus ook nog maar weinig ervaring?
- Pianoman
- Wegwijs

wellicht moeten we hier meer to the point blijven
er zijn zat sites waar je als -30er kunt kijken hoe ouderen eruit zien ed.
dan vraag je jezelf af........
wil ik dit.........?
beleving is zeer individueel
daar moet je opweg geholpen mee worden
struin wat sites af en doe daar een ervaring mee op
kijk bijv naar solemio.nl
zat ouderen te vinden
de keus blijft ten allen tijden bij jou
wil ik dit.........?
zat ouderen te vinden
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

KinKy schreef:wellicht moeten we hier meer to the point blijven
wil ik dit.........?
zat ouderen te vinden
solemio.nl heeft toch niks te maken met sex met oudere mannen??
- alfah
- Aftastend

Pianoman schreef:alfah schreef:Prack schreef:Ik fantaseer regelmatig over sex met oudere mannen (ik 23, zij +/- 60), alleen nadat ik ben klaargekomen heb ik er logischerwijs gezien totaal geen behoefte meer aan.
Prack,
@Alfah,
In die tijd had ik zeker nog weinig ervaring met sex en ik was nog zoekende, ik dacht altijd dat ik op oudere mannen viel, maar het eenmaal gedaan te hebben was het toch niet wat ik zocht.
Mensen kunnen nu eenmaal veranderen van mening, dat jij op oudere mannen valt is jouw keus, maar daarom hoeft het nog niet altijd zo te zijn dat je altijd bij je keuze blijft.
Dat jij mijn reactie niet serieus neemt, ook goed, dus daarom neem ik jouw verhaal ook niet serieus, jij bent nog maar 27 jaar, dus ook nog maar weinig ervaring?
@pianoman:
Jouw argument is niet relevant. Je hebt één keer sex gehad met iemand van 45 jaar oud. Dus eigenlijk geen recht van spreken. Prack heeft het hier over mannen ouder dan 60. Je hebt dus geen enkele ervaring.
Je beweert ook dan ik met mijn 27 jaar ook geen ervaring heb. Ik heb al 6 jaar sex met mannen ouder dan 55 en daarbij heb ik een relatie gehad van 4 jaar. Het lijkt mij dat ik dan enige ervaring heb. In ieder geval genoeg om Prack een beetje op weg te kunnen helpen als hij dat zou willen. Ik ben dan wel 27, maar al ben je 105! Als je nooit sex gehad hebt met iemand van rond de 60 heb je hier geen ervaring in.
Ik vraag me nu wel af hoe oud jij bent..
- alfah
- Aftastend

alfah schreef:KinKy schreef:wellicht moeten we hier meer to the point blijven
wil ik dit.........?
zat ouderen te vinden
solemio.nl heeft toch niks te maken met sex met oudere mannen??
precies, dat bedoel ik ook
maar als je die brug over bent, ben je een stap verder
kun je de volgende stap nemen.......
wellicht een glaasje sherry drinken met een met chocker geklede man
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Inmiddels ben ik ook 60+.
Maar toen ik 12 jaar was vond ik jongens eigenlijk al boeiend.
Dit ontdekte ik na het gezamelijk douchen na een sportwedstrijd.Ik had overigens wel vriendinnetjes,maar dat had toen iedereen.
Mijn gevoelens bleven echter toch bij jongens hangen.Toen ik 14 jaar was raakte ik
in gesprek met een oudere man,die homoseksueel was,en die ik mijn verhaal vertelde.
Deze man was echter 21 jaar ouder en ik nog maar een puber eigenlijk.
Ik bleef echter aandringen en met die man in gesprek,sterker nog ik kreeg gevoelens
voor deze man.
Daar schrok hij hevig van en was ook bang om verder met mij gezien te worden.
Toch,ik had mijn ouders inmiddels ingelicht,die niet eens verbaasd waren,de lieverds.
Ik heb toen als 14 jarige mijn eerste sexuele contact gehad,wat voor mij bevestigde,wat ik met mijn 12 de al voelde.
Deze oudere man is 21 jaar mijn vriend/partner geweest.tot ik door werk naar ver
weg moest,en we elkaar bijna niet meer zagen.In goede harmonie zijn we toen uit elkaar gegaan,wat bijzonder pijnlijk was.
Bij terugkomst in Nederland leerde ik een nieuwe vriend kennen,ook ouder,maar beslist nog jeugdig en actief op alle gebied.
Dus,inderdaad ik had al vroeg sex met een veel ouder iemand,maar heb daar geen moment spijt van gehad.Leeftijd is niet altijd belangrijk,wederzijds gevoel wel.
Maar toen ik 12 jaar was vond ik jongens eigenlijk al boeiend.
Dit ontdekte ik na het gezamelijk douchen na een sportwedstrijd.Ik had overigens wel vriendinnetjes,maar dat had toen iedereen.
Mijn gevoelens bleven echter toch bij jongens hangen.Toen ik 14 jaar was raakte ik
in gesprek met een oudere man,die homoseksueel was,en die ik mijn verhaal vertelde.
Deze man was echter 21 jaar ouder en ik nog maar een puber eigenlijk.
Ik bleef echter aandringen en met die man in gesprek,sterker nog ik kreeg gevoelens
voor deze man.
Daar schrok hij hevig van en was ook bang om verder met mij gezien te worden.
Toch,ik had mijn ouders inmiddels ingelicht,die niet eens verbaasd waren,de lieverds.
Ik heb toen als 14 jarige mijn eerste sexuele contact gehad,wat voor mij bevestigde,wat ik met mijn 12 de al voelde.
Deze oudere man is 21 jaar mijn vriend/partner geweest.tot ik door werk naar ver
weg moest,en we elkaar bijna niet meer zagen.In goede harmonie zijn we toen uit elkaar gegaan,wat bijzonder pijnlijk was.
Bij terugkomst in Nederland leerde ik een nieuwe vriend kennen,ook ouder,maar beslist nog jeugdig en actief op alle gebied.
Dus,inderdaad ik had al vroeg sex met een veel ouder iemand,maar heb daar geen moment spijt van gehad.Leeftijd is niet altijd belangrijk,wederzijds gevoel wel.
Ik ben een sportieve,sociale en spontane wat oudere homoseksueel.
Jeugdig ogend en meegaand.
Jeugdig ogend en meegaand.
- jack123
- Aftastend

alfah schreef:@pianoman:
Jouw argument is niet relevant. Je hebt één keer sex gehad met iemand van 45 jaar oud. Dus eigenlijk geen recht van spreken. Prack heeft het hier over mannen ouder dan 60. Je hebt dus geen enkele ervaring.
Je beweert ook dan ik met mijn 27 jaar ook geen ervaring heb. Ik heb al 6 jaar sex met mannen ouder dan 55 en daarbij heb ik een relatie gehad van 4 jaar. Het lijkt mij dat ik dan enige ervaring heb. In ieder geval genoeg om Prack een beetje op weg te kunnen helpen als hij dat zou willen. Ik ben dan wel 27, maar al ben je 105! Als je nooit sex gehad hebt met iemand van rond de 60 heb je hier geen ervaring in.
Ik kan me niet herinneren dat ik de leeftijd 45 jaar heb genoemd, die vul jij voor mij al in, knap hoor.
En nu zeg jezelf dat je al jaren seks ervaring hebt met mannen boven de 55 jaar, dus die zijn ook nog geen 60 jaar, dus veel ervaring heb jij er ook nog niet mee.
Tensotte is dit een forum om onze eigen mening te geven, als dat al door anderen wordt beweerd dat ie geen recht van spreken heeft, dan vraag ik me af wat ik hier nog doe op deze forum.
Het beste allemaal.
- Pianoman
- Wegwijs

Pianoman schreef:alfah schreef:@pianoman:
Ik kan me niet herinneren dat ik de leeftijd 45 jaar heb genoemd, die vul jij voor mij al in, knap hoor.![]()
En nu zeg jezelf dat je al jaren seks ervaring hebt met mannen boven de 55 jaar, dus die zijn ook nog geen 60 jaar, dus veel ervaring heb jij er ook nog niet mee.
Tensotte is dit een forum om onze eigen mening te geven, als dat al door anderen wordt beweerd dat ie geen recht van spreken heeft, dan vraag ik me af wat ik hier nog doe op deze forum.
Het beste allemaal.
Pianoman,
Jij moet over de 30 zijn.. Maar ik twijfel hier aan, jezus. Ik zal je vertellen waarom;
Je schreef: "Ik heb en paar jaar geleden één keer sex met iemand gehad die bijna 50 jaar was". Dan heb je inderdaad niet LETTERLIJK de leeftijd van 45 genoemd, maar het komt toch op hetzelfde neer? 45 jaar en bijna 50 jaar, daar zit niet zoveel verschil in. Als je het rekent in uren, dan heb je gelijk. Maar zo reken ik niet. Ik vul dit dus niet zomaar voor jou in, dertiger!
Ook schreef je: "En nu zeg jezelf dat je al jaren seks ervaring hebt met mannen boven de 55 jaar, dus die zijn ook nog geen 60 jaar". Mannen boven de 55 kunnen ook ouder zijn dan 60, bijdehand.
En nogmaals.. Je voelt je aangevallen vanwege mijn allereerste bericht hier. Dan kan, maar stel je niet zo aan en kom met fatsoenlijke argumenten. Je bent immers ouder dan 30!! Kom op zeg.
Verder wil ik nog aan je kwijt dat ik niet weer op jouw bericht zal reageren. Dit om verschillende redenen. Één daarvan is dat ik geen zin en tijd heb om mij te verantwoorden aan iemand die met argumenten van niks komt. Ons gesprek gaat nergens over en dit ligt niet aan mij!
Zo.. Nu heb je alle recht om mij aan te vallen. Maar je vroeg hierom.
- alfah
- Aftastend

Kinderen, ik mag aannemen dat de topicstarter inmiddels genoeg weet en niet zit te wachten hoe twee kleine jongetjes elkaar in de haren vliegen over wel of geen ervarin.
Eerlijk gezegd is het behoorlijk lachwekkend wat jullie doen
-

luco - Post Lord

luco schreef:Kinderen, ik mag aannemen dat de topicstarter inmiddels genoeg weet en niet zit te wachten hoe twee kleine jongetjes elkaar in de haren vliegen over wel of geen ervarin.
Ik weet dat het lachwekkend is. Ik vind zulke mensen belachelijk. Daarom gaf ik al aan dat ik geen zin en tijd heb om op zijn gejammer te reageren. Het enige dat ik deed was mezelf verdedigen met argumenten omdat ik vond dat dat nodig was (maar dat heb ik wel vaker:)).

- alfah
- Aftastend

alfah schreef:luco schreef:Kinderen, ik mag aannemen dat de topicstarter inmiddels genoeg weet en niet zit te wachten hoe twee kleine jongetjes elkaar in de haren vliegen over wel of geen ervarin.
Ik weet dat het lachwekkend is. Ik vind zulke mensen belachelijk. Daarom gaf ik al aan dat ik geen zin en tijd heb om op zijn gejammer te reageren. Het enige dat ik deed was mezelf verdedigen met argumenten omdat ik vond dat dat nodig was (maar dat heb ik wel vaker:)).
Wel, Ik snap wel waarom dit gebeurde. Je gaf zelf aan dat je zijn reactie niet serieus moet nemen. Dat was niet zo slim om dat te zeggen omdat het om een ervaring ging. Iedere ervaring is een ervaring wat gebeurt is. Wat voor de een een grote ervaring is hoeft voor de ander niet te zijn. Maar om nou te zeggen dat je dat niet serieus moet nemen is niet echt slim, daarmee kan je een reactie verwachten.
En iemand vroeg gewoon om ervaringen van andere en daar is gewoon op geantwoord.
Snap je
-

luco - Post Lord

luco schreef:alfah schreef:luco schreef:Kinderen, ik mag aannemen dat de topicstarter inmiddels genoeg weet en niet zit te wachten hoe twee kleine jongetjes elkaar in de haren vliegen over wel of geen ervarin.
Wel, Ik snap wel waarom dit gebeurde. Je gaf zelf aan dat je zijn reactie niet serieus moet nemen. Dat was niet zo slim om dat te zeggen omdat het om een ervaring ging. Iedere ervaring is een ervaring wat gebeurt is. Wat voor de een een grote ervaring is hoeft voor de ander niet te zijn. Maar om nou te zeggen dat je dat niet serieus moet nemen is niet echt slim, daarmee kan je een reactie verwachten.
En iemand vroeg gewoon om ervaringen van andere en daar is gewoon op geantwoord.
Snap je
Nee, ik snap het niet. Een man van 45 en een man van 60, daar zit echt wel verschil in. En ik bedoel niet alleen 15 jaar tijd.
Maar ik snap jouw punt ook. Ik heb gewoon een andere mening.
- alfah
- Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Sex