Het is nu 25 mei 2012 01:33

Sex met een oudere man

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor Prack » 19 maart 2005 21:58

Ik fantaseer er regelmatig over om een keer te sex te hebben met een oudere man, waarom weet ik ook niet lijkt me gewoon geil.

Nu heb ik al een oudere man op het oog om het er een keer mee te proberen, hij heeft zelf al toegestemt.

Maar mijn vraag is zijn er mensen die hier ervaring mee hebben, zoja hoe was het? de moeite waard?

Ik 20+ hij 60+ :P
Prack
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor pauljan » 02 apr 2005 19:55

Als het je 'lekker' en spannend lijkt dat zou ik het maar doen.

Voordeel bij wat oudere mannen is dat ze vaak zéér ervaren zijn en er de tijd voor nemen. Ik ben toen ik nog jong(er) was een paar keer door wat oudere mannen gepijpt en die ervaringen vergeet ik nooit meer.

Wat de rest betreft wisten ze ook van wanten en ze kenden spannende plekjes in de vrije natuur te waar het nota bene drukker was dan ik ooit voor mogelijk had gehouden, er stonden wel zeven mannen toe te kijken terwijl die zichzelf en elkaar bezighielden...

Doen dus... :wink: !!
pauljan
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Julian » 04 apr 2005 17:54

Heb het ook wel eens gedaan met een oudere man, het was niet mijn ultieme sexervaring maar ze hebben idd meer oog voor voorspel enzo
Julian
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Gast » 04 apr 2005 20:40

Meer dan de moeite waard. Iets liefs en teders. Iets heel zuivers. Toen ik heel jong was droomde ik alleen van mannen boven 30. Nu nog steeds. Een man helemaal doordesemd van het testosterone, dat is zo lekker. Al wat kalend door die doordeseming met oogjes blinkend en levendig van al dat testosterone. Lekker, man. En ze zijn zo zacht als je zelf maar wil. HEERLIJK.
Gast

Berichtdoor Prack » 09 apr 2005 19:05

k thx :)

Dit word dan ook meteen mijn eerste keer, en zelfs via een datingssite, maar na maanden chatten met elkaar durf ik het wel aan, hij heeft zich zelfs laatst laten testen zodat hij kon bewijzen dat hij geen hiv/soa's had :)

Ik zit nu nog meer met het probleem dat wanneer ik een piep klein beetje geil ben ik er meteen zin in heb, alleen als ik niet geil ben of ik een tijdje in de auto zit te rijden ik er totaal geen zin in heb om er heen te gaan of wat dan ook, daarbij vraag ik me ook af dat wanneer hij me straks zou beginnen te strelen/uit te kleden etc. ik er nog net zoveel zin in heb als bijvoorbeeld nu, hoe is dat bij jullie?

En daarbij komt ook nog, dat als ik mijn eigen heb afgetrokken, ik er 'soms' spijt van heb dat ik heb zitten te fantaseren over mannen, en ik heel vaak blij ben dat ik dan in mijn eigen bed lig als dat ik bij een andere jongen/man zou hebben gelegen.

Vreemd wat ik heb :(
Prack
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor KinKy » 10 apr 2005 10:07

ga gewoon je lul eens achterna
weet je direct alles
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Gast » 10 apr 2005 14:25

Indien mannen wat meer hun lul achterna gingen, zou de wereld veel vrediger zijn.
Gast

Berichtdoor Gast » 26 apr 2005 19:09

Prack schreef:Ik fantaseer er regelmatig over om een keer te sex te hebben met een oudere man, waarom weet ik ook niet lijkt me gewoon geil.

Nu heb ik al een oudere man op het oog om het er een keer mee te proberen, hij heeft zelf al toegestemt.

Maar mijn vraag is zijn er mensen die hier ervaring mee hebben, zoja hoe was het? de moeite waard?

Ik 20+ hij 60+ :P

ja het is het echt waard oudere manen kunnen zo hard in je kontje knallen mmmm dat is zo lekker :P :P
Gast

Berichtdoor The » 02 mei 2005 02:20

Ik ben zo'n oudere man, nog geen 60, maar zie er uit als 40, jongensachtig uiterlijk, slank en vol halflang haar, absoluut niet kalend, lijk op Frank Zappa, helaas voor mij aan de ene kant, ben ik dan te jong voor jullie, maar aan de andere kant ben ik te oud voor vele jongeren, want ik wordt lelijk aangekeken als ik eens in trendy Reguliersdwarstraat begeef.
Als ik rijk zou zijn zouden ze wel om me heen draaien, wat ik nogal eens zie, zo'n gefortuneerde dikke kalende grijze man ,met veel geld en veel aziaten om hem heen.
Nou ik kan zeggen dat ik daar te trots voor ben en me zelfs beledigd voel als ik merk dat het niet uit liefde is, maar om m'n geld gaat (wat ik niet eens heb), dan kunnen ze gelijk van mij oprotten.
The

Berichtdoor Gaysex » 02 mei 2005 09:32

ik ben nu 20 jaar en mijn eerste sexervaring was op m'n 17 met een 56jarige man. het was heerlijk we hebben geweldig geneukt.
daarna heb ik met een 17jarige geneukt en da was minder
doen dus
Gaysex

Berichtdoor luco » 04 mei 2005 22:19

hoe oud is oud
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor KinKy » 04 mei 2005 22:27

44
misschien is het omgekeerde lekkerder..
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor luco » 04 mei 2005 22:32

haha, dan ben ik dus met 40 jaar te jong. Heb ik weer :lol:
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor turkboy » 06 mei 2005 13:47

nee ik ben absoluut voor jong! ze moeten rond mijn leeftijd zijn! ik zou voor geen geld met een oudere man in bed gaan, maar ja tis iedreen zn eigen smaak!
turkboy

Berichtdoor Gast » 06 mei 2005 17:04

Ik vind wat ouder lekkerder. Betere testosteronedoordeseming.
Gast

Berichtdoor stanny » 15 okt 2005 21:00

wel lieve vriendjes, ik wens jullie veel sexs genot met ullie oudere vrienden, ben zelf al de 70 gepasseerd, en heb er nog dagelijks zij in, maar als oudere word ge niet altijd au serieu genomen spijtig vind ik dit wele vriend antwoord hierop, mag een oudere zijn

geile groetjes van Stanny
stanny

Berichtdoor The » 16 okt 2005 03:01

Als er volgens jullie zoveel jongeren zijn die met een oudere willen doen, waarom kom ik dan jullie jongeren nooit tegen?

Het enige wat ik tegen kom zijn desperate aziaten, die hier 5 jaar op mijn kosten onderhouden willen worden en dan na die 5 jaar mogen ze Ned. worden en dan kan je naar ze fluiten, want dan ist i opeens met iemand van zijn eigen leeftijd vandoor. :x

Als ik iemand van 15 jaar jonger tegen mocht komen, ben ik al heel tevreden, zoals b.v. die relatie die de blonde Hans Klok (ilusionist) heeft met een 15 jaar oudere man, waarom kom ik nooit zo een tegen als HK.?
Ik zie er veel leuker uit dan die vriend van hem. :?

Ja.....nou lieg ik....ben inderdaad zo eentje 15 jaar geleden tegen gekomen, ik was helemaal verkocht, maar hij ging trouwen met een vrouw, heb ik weer pech, zoals altijd in mijn leven. :(
Ik blijf wel alleen hoor.
The
Expert
Expert

Berichtdoor dolopvoeten » 16 okt 2005 17:10

Ik ben 59 en vind alles leuk tussen de, pakweg, 18 en 65.
Uitstraling en persoonlijkheid vind ik belangrijk. Zit dat allemaal in een "luxeverpakking" dan is dat mooi meegenomen.
Voeten? Hmmm ...
dolopvoeten
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor The » 18 okt 2005 02:05

Nou.....???? waar blijven al die jongeren dan, die het zo graag met ouderen willen doen?

Ik zie of hoor niets meer. :shock:
Ik blijf wel alleen hoor.
The
Expert
Expert

Berichtdoor KinKy » 20 okt 2005 14:06

tsjaa
mij vakje is ook nog leeg hoor!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord