Sex met een oudere man
oudere mannen... that's what make my clock tick,
ik weet niet waarom, maar ik blijk meer te vallen op de "ervaring" dan op het uiterlijk of de leeftijd,
van alde verschillende dates die ik nu al had (een 6 tal) was het kleinste leeftijdsverschil tussen ons 20 jaar, oplopend tot 40 en meer zelf. maar geen haar op m'n hoofd dat er aan denkt de koffer in te duiken met een leeftijdsgenoot,
ik weet niet waarom, maar ik blijk meer te vallen op de "ervaring" dan op het uiterlijk of de leeftijd,
van alde verschillende dates die ik nu al had (een 6 tal) was het kleinste leeftijdsverschil tussen ons 20 jaar, oplopend tot 40 en meer zelf. maar geen haar op m'n hoofd dat er aan denkt de koffer in te duiken met een leeftijdsgenoot,
- Rebirth
- Aftastend

Rebirth schreef:oudere mannen... that's what make my clock tick,
En hoe oud/jong ben je dan
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
-

luco - Post Lord

hoi ik ben 16 jaar en ik ben bevriend met een man van 46 nou willen wij allebei heel graag met elkaar naar bed.ik ben nog maagd en wou dus graag weten kan dit of zou zijn lul te groot zijn voor mij
blond meisje schreef:hoi ik ben 16 jaar en ik ben bevriend met een man van 46 nou willen wij allebei heel graag met elkaar naar bed.ik ben nog maagd en wou dus graag weten kan dit of zou zijn lul te groot zijn voor mij
Ik zou eerder zeggen: je zou toch nog maar even moeten wachten en lekker in de stad met vriendinnen van je eigen leeftijd jongens gaan bekijken en pas dáárna met die man het bed induiken, maar kennelijk wil je het graag. Het woordje "bevriend" doet me wel vermoeden dat jullie geen liefdesrelatie hebben. In dat opzicht lijkt het me onverstandig om dit nu al te doen (ik moet je zeggen: mijn eigen zus is vijftien, die moet 't niet wagen om met zo'n verhaal bij me te komen want ik zou haar opsluiten) en zou het raadzaam zijn om nog even te wachten tot je wat ouder bent.
Mocht je per sé wel willen, gebruik dan in ieder geval de pil en een condoom en doe niets tegen je zin in. Tenzij die man enorm groot geschapen is zou seks met hem geen probleem moeten zijn: je zult 't wel rustig aan moeten doen en geen haast willen hebben, want dat levert een hoop ellende (c.q. pijn) op.
Mocht je hier verder mee zitten, zou ik je aanraden http://www.sexwoordenboek.nl te bezoeken, een website voor jongeren uit Nederland en België waar je op de fora allerlei vragen over seks kunt stellen aan leeftijdsgenoten.
Denk in ieder geval goed na over wat je zult doen: je ontmaagding zal waarschijnlijk niet de lekkerste keer zijn, of de meest bijzonder, maar overhaast 't in ieder geval niet.
- Neal
- Wegwijs

Sjonnir schreef:Waarom is leeftijd zo belangrijk, het gaat toch om of je elkaar leuk vindt. Soms is dat ouder en soms jonger. Het is dom om je zo te beperken tot alleen jong of oud. Variatie doet eten.
Tja....leeftijd...... je hebt gezond etende sportende ouderen die soms véél aantrekkelijker en mooier zijn dan menige patat jongere.
het valt me op dat veel jongeren van nu zo fatserig zijn, dus dan hoef ik er niet eens iets sexueels mee.
In mijn jonge tijd, waren de meeste zoals ik, slank en sexy.
Helaas was ik toen te verlegen.
Gelukkig ben ik nog steeds slank.
Ik ken ook een man van over de 60,.... nou als je die ziet, val je als een blok ervoor, ik dacht dat ik zeldzaam was, maar hij verslaat mij zelfs, met zijn uiterlijk, mooi lang jongensachtig wit/blond haar, prachtig vriendelijk gezicht, mooie ogen, goddelijk strak figuurtje, geen buikje te zien, dus oudere mannen..... het kan wel bestaan!
Heb hem vroeger gekent, maar helaas door omstandigheden, uit het oog verloren, maar zag hem opeens weer terug, maar hij wil nu geen relatie meer, zegt hij.
Toch wil ik weer vriendschap met hem, nou dus het hoeft voor mij niet persé jong te zijn, maar wel "jong looking", hij is notabene veel jaren ouder dan ik, dus zo eenkennig ben ik niet.
Ik blijf wel alleen hoor.
-

The - Expert

Ik ken geen enkele man van 60+ waar ik als een blok voor zou vallen, denk dat jou smaak een beetje leeftijdseigen is.
Er zijn wel sommige jongere mannen die op (veel) ouder vallen maar dit is duidelijk meer een uitzondering dan een regel, doorgaans lijkt het mij toch meer dat me in de +- 5 jaar leeftijdsgroep een (sex)partner zoekt.
Er zijn wel sommige jongere mannen die op (veel) ouder vallen maar dit is duidelijk meer een uitzondering dan een regel, doorgaans lijkt het mij toch meer dat me in de +- 5 jaar leeftijdsgroep een (sex)partner zoekt.
-

Julian - Wegwijs

Al zou ik iemand ontmoeten van mijn leeftijd met +-5 jaar verschil, die ik bijzonder vindt, nou dat is maar 0,000001% van de mannen, dan krijg ik die niet eens als vriend, want die man weet ook heel goed dat hij er zeer goed uitziet voor z'n leeftijd, en denkt dan ook nog steeds een jongetje te kunnen krijgen, dus die kijkt dan toch niet naar mij, al ben ik net zo mooi als hij, voor m'n leeftijd.
Dus mooie oudere mannen, gaan niet met elkaar omdat bijde denken nog een jong bloempje te kunnen krijgen.
De meeste mannen zijn uitgezakte grijze muizen en kijken dof uit hun ogen, omdat zij zichzelf al afgeschreven hebben en al met hun pensioen bezig zijn, (uitspraak van Jos Brink, 63 jaar), dus die zijn zoizo al geen (sex)partner voor mij, wel zie je die mannen met elkaar gaan, omdat zij een jong bloempje allang voor zich afgeschreven hebben, dus hebben geen andere keus, behalve diegene die goed in de slappe was zitten, die kopen gewoon zo'n jongetje, maar dat is iets wat mij tegen de borst stuit, (al zou ik miljoenen hebben), want ik krijg hem niet eens omhoog, als ik weet dat zo'n jongetje het alleen voor het geld doet en mij eigenlijk een vieze oude man vindt, ondanks mijn mooie uiterlijk,(voor m'n leeftijd), maar zulke jongetjes, vinden alle mannen met een leeftijdsverschil van + 5 jaar al een vieze oude man, om maar eens in jouw termen te spreken.
Dus mooie oudere mannen, gaan niet met elkaar omdat bijde denken nog een jong bloempje te kunnen krijgen.
De meeste mannen zijn uitgezakte grijze muizen en kijken dof uit hun ogen, omdat zij zichzelf al afgeschreven hebben en al met hun pensioen bezig zijn, (uitspraak van Jos Brink, 63 jaar), dus die zijn zoizo al geen (sex)partner voor mij, wel zie je die mannen met elkaar gaan, omdat zij een jong bloempje allang voor zich afgeschreven hebben, dus hebben geen andere keus, behalve diegene die goed in de slappe was zitten, die kopen gewoon zo'n jongetje, maar dat is iets wat mij tegen de borst stuit, (al zou ik miljoenen hebben), want ik krijg hem niet eens omhoog, als ik weet dat zo'n jongetje het alleen voor het geld doet en mij eigenlijk een vieze oude man vindt, ondanks mijn mooie uiterlijk,(voor m'n leeftijd), maar zulke jongetjes, vinden alle mannen met een leeftijdsverschil van + 5 jaar al een vieze oude man, om maar eens in jouw termen te spreken.
-

The - Expert

The schreef:Al zou ik iemand ontmoeten van mijn leeftijd met +-5 jaar verschil, die ik bijzonder vindt, nou dat is maar 0,000001% van de mannen, dan krijg ik die niet eens als vriend, want die man weet ook heel goed dat hij er zeer goed uitziet voor z'n leeftijd, en denkt dan ook nog steeds een jongetje te kunnen krijgen, dus die kijkt dan toch niet naar mij, al ben ik net zo mooi als hij, voor m'n leeftijd.
Wat negatief, het ligt gewoon aan jezelf. er gebeurt niks zolang je die negatieve zelfbeeld hebt. ga bijv. gewoon met groep vrienden uit (ipv in je eentje) dan kom je heus wel aan de man. meer kans
- roderick
- Aftastend

Oh, dat komt omdat je gast bent. Maar meld je ff aan of geef een eens aan hoe ik je anders kan bereiken
Als je jezelf aanmeld, dan kun je profielen zien van de gebruikers die hier aangemeld staan
Als je jezelf aanmeld, dan kun je profielen zien van de gebruikers die hier aangemeld staan
-

luco - Post Lord

luco schreef:Tja, ik val nou eenmaal op jonger
Hoe weet je nou, dat die "Gast" jonger is?
Hij heeft bij mijn weten, nog niets over zichzelf verteld.
Of weet jij inmiddels meer, Luco? is het een lekker jong?
Dan mag'tie mij ook op komen eten, ik ben heel smakelijk.
-

The - Expert

Ik weet nog van niks
Doot in contact te komen kom je er vanzelf wel achter lijkt me. Maar gezien zijn opmerking lijkt het dat hij jonger is toch
Maar hij heeft verder niks meer van zich laten horen.
Doot in contact te komen kom je er vanzelf wel achter lijkt me. Maar gezien zijn opmerking lijkt het dat hij jonger is toch
Maar hij heeft verder niks meer van zich laten horen.
-

luco - Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Sex