sex met een ouder iemand
5 berichten
• Pagina 1 van 1
Ik vraag me af of het voor een meerderjarige verstandig is om sex te hebben met iemand die nog geen 18 jaar oud is.
Ik zing nog steeds solo, maar anderen doen dit al in koor.
De wereld om je heen gaat desondanks gewoon door.
De wereld om je heen gaat desondanks gewoon door.
-

Albert - Wegwijs

Als meerderjarige lijkt het mij niet verstandig. Die man van 27 jaar moet beter weten.
-

Martin26vdm - Aftastend

Juridisch is er niets aan de hand: de legale leeftijd voor seks is namelijk 16 jaar (voor zowel hetero's als homo's).
Jullie leeftijdsverschil is echter wel groot. Jullie zitten allebei in een andere fase in je seksuele ontwikkeling en misschien is het leuk om met een ervaren man seks te hebben, maar misschien is het leuker om met een leeftijdsgenoot samen seks te ontdekken. Dat leidt soms tot gestuntel, maar om die manier ontdek je wel beter wat bij je past. Een meer ervaren iemand weet wat hij wil en heeft wellicht minder zin te ontdekken wat JIJ wilt.
Jullie leeftijdsverschil is echter wel groot. Jullie zitten allebei in een andere fase in je seksuele ontwikkeling en misschien is het leuk om met een ervaren man seks te hebben, maar misschien is het leuker om met een leeftijdsgenoot samen seks te ontdekken. Dat leidt soms tot gestuntel, maar om die manier ontdek je wel beter wat bij je past. Een meer ervaren iemand weet wat hij wil en heeft wellicht minder zin te ontdekken wat JIJ wilt.
- Dampkring
- Newbie

5 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex